Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

SOCJOTECHNIKI W OBRĘBIE SPRZEDAŻY

Nabywanie wiedzy o tym, w jaki sposób ludzie się poznają, rozumieją i interpretują otrzymywane informacje – Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego -Zapoznanie się z zasadami stosowania języka korzyści – Trening umiejętności zadawania pytań – Zapoznanie się z zasadami kształtowania przestrzeni komunikacyjnej – Poznanie możliwości budowania autorytetu poprzez przekazywanie własnego wizerunku – Wprowadzenie elementów celowego wywoływania afektu (emocji) u ludzi – Nabycie umiejętności interpretowania zachowań innych ludzi – Poznanie zasad komunikowania się z zastosowaniem technik wpływania na ludzi – Nabycie umiejętności rozpoznawania, analizowania i reagowania na wpływ społeczny – Uwzględnienie schematu potrzeb indywidualnych i cech osobowościowych klientów oraz dopasowanie do nich technik sprzedaży

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

– Nabywanie wiedzy o tym, w jaki sposób ludzie się poznają, rozumieją i interpretują otrzymywane informacje
– Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego
-Zapoznanie się z zasadami stosowania języka korzyści
– Trening umiejętności zadawania pytań
– Zapoznanie się z zasadami kształtowania przestrzeni komunikacyjnej
– Poznanie możliwości budowania autorytetu poprzez przekazywanie własnego wizerunku
– Wprowadzenie elementów celowego wywoływania afektu (emocji) u ludzi
– Nabycie umiejętności interpretowania zachowań innych ludzi
– Poznanie zasad komunikowania się z zastosowaniem technik wpływania na ludzi
– Nabycie umiejętności rozpoznawania, analizowania i reagowania na wpływ społeczny
– Uwzględnienie schematu potrzeb indywidualnych i cech osobowościowych klientów oraz dopasowanie do nich technik sprzedaży

Program szkolenia

1.Tworzenie relacji interpersonalnych

– Konstrukcja interakcji społecznej
– Dopasowanie definicji sytuacji metodą prób i błędów
– Analiza kosztów / korzyści interakcji
– Narzucanie roli partnerowi
– 7 zasad kształtowania wypowiedzi
– Cechy, którymi powinny dysponować osoby będące „ustami organizacji”
– Filtry komunikacyjne
– Efektywne słuchanie
– Włączanie mechanizmów dekoncentrujących słuchaczy
– Znaczenie mowy ciała
– Zakłócenia w przepływie informacji
– Komunikaty emocjonalne i racjonalne
– Komunikaty jednostronne i dwustronne
– Stosowanie pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących

2. Sterowanie wrażeniami:

– Dobór przestrzeni do charakteru rozmów
– Znaczenie „pierwszego wrażenia” i sterowanie nim
– Obserwacyjna samokontrola przekazywanego wizerunku wg Marka Snydera
– Rozpoznanie potrzeb indywidualnych klientów
– Style prowadzenia rozmów?
– Oddziaływanie na emocje?
– „Matching” – metoda pozyskiwania emocjonalnej akceptacji klienta
– Stereotypy i uprzedzenia

3.Zasady wpływu społecznego:

– Reagowanie automatyczne – mimikra
– Reagowanie konformistyczne
– Reagowanie analityczne
– Mechanizmy poznania społecznego
– Zasady wywierania wpływu: Zasada autorytetu, zasada niedostępności, zasada kontrastu, zasada
wzajemności, zasada zaangażowania, zasada budowania sympatii, zasada dowodu społecznego

4.Konsultacje.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie