Przejdź do treści

Prawo

Poszerzanie wiedzy prawnej pracownika oraz jego praktycznych kompetencji jest inwestycją porównywalną z inwestycją w najlepszą technologię i park maszynowy.

Nieznajomość podstawowych pojęć z zakresu prawa gospodarczego podczas zawierania umów, prowadzenia rozmów biznesowych i negocjacji z klientami może podważyć zaufanie do nas oraz nadszarpnąć wizerunek reprezentowanej firmy.

Zapraszamy na interaktywne szkolenia z zakresu różnych dziedzin prawa w przystępny sposób wyjaśniając wszelkie zawiłości prawniczej materii.

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

INFORMACJA PUBLICZNA: Celem szkolenia jest zapoznanie, w jakiej formie należy udostępniać informację publiczną, kiedy można naliczyć opłatę za formę udostępnienia informacji publicznej oraz jak postępować z wnioskiem anonimowym wraz z…

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Skuteczna obsługa reklamacji nie polega na unikaniu ataków Klientów, ale powinna być prowadzona na nie gorszym poziomie zaangażowania i technik stosowanych przez Klientów. Pracownicy obsługujący reklamacje powinni być w stanie…

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Dział Obsługi Reklamacji wymaga nieustannego doskonalenia zarówno pod względem kompetencji pracowników, jak i metod pracy. Zmienność rynku, doskonale widoczne w obecnych czasach, zmusza nas do ciągłej ewolucji, a nawet i…

Cyberbezpieczeństwo w pracy biurowej. Ciągłość działania biznesu w Twoich rękach, 2 -dniowe warsztaty

Cyberbezpieczeństwo w pracy biurowej. Ciągłość działania biznesu w Twoich rękach, 2 -dniowe warsztaty

W dzisiejszych czasach korzystanie z komputerów jest niezbędne, lecz także wiąże się to z różnego typu ograniczeniami i niebezpieczeństwami. Przestępcy coraz częściej wykorzystują technologię do pozyskiwania w nielegalny sposób danych…

DOCHODZENIE ROSZCZEŃ OD UBEZPIECZYCIELI

DOCHODZENIE ROSZCZEŃ OD UBEZPIECZYCIELI

Celem szkolenia jest umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych rodzimego prawa ubezpieczeń gospodarczych w kontekście implementacji prawodawstwa wspólnotowego oraz zwrócenie uwagi na istotne w skutkach dla obrotu gospodarczego rozwiązania Kodeksu Cywilnego,…

ABC o odpadach – niezbędnik wytwarzającego odpady

ABC o odpadach – niezbędnik wytwarzającego odpady

Twoja działalność powoduje powstawanie odpadów? – dowiedz się, jakie masz obowiązki. Szkolenie skierowane jest do każdej firmy produkcyjnej, która w ramach swojej działalności wytwarza odpady. Pomożemy Ci odnaleźć się w…

Sprawozdanie roczne o odpadach za pośrednictwem BDO

Sprawozdanie roczne o odpadach za pośrednictwem BDO

Szkolenie skierowane jest do każdego podmiotu, który zajmuje się gospodarką odpadami: wytwórcy odpadów (firmy produkcyjne) zakłady zagospodarowania odpadów oczyszczalnie ścieków szpitale firmy budowlane

Certyfikowany Asystent Biura Zarządu

Certyfikowany Asystent Biura Zarządu

PODATEK PIT za 2022 r. i zmiany od 2023 r.

PODATEK PIT za 2022 r. i zmiany od 2023 r.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze zmianami w rozliczaniu podatku PIT przez pracodawców za 2022 r. i ze zmianami obowiązującymi od 2023 r. Szkolenie ma formę warsztatów, na których zostaną…