Marketing
Szczęście sprzyja ludziom przygotowanym. Trafić na właściwy rynek we właściwym czasie oznacza w języku marketingu, że firmie udało się dostroić do otoczenia. W naszych czasach wzrost znaczenia działu marketingu i świadomości jego kluczowego wpływu na sukces firmy zaczyna być coraz bardziej doceniany i rozumiany. Reasumując zaprezentowane poniżej szkolenia będą zawsze dla Państwa opłacalną inwestycją. Zdradzamy tajemnice firm, które sprzedają drogo i skutecznie! Zapraszamy!
HANDEL ELEKTRONICZNY – NOWY WYMIAR HANDLU
▪ Przybliżenie zasad działania handlu elektronicznego (e-sklepów, platform handlu elektronicznego, aukcji elektronicznych), jego uwarunkowań, możliwości oraz zagrożeń ▪ Zwrócenie uwagi na najnowsze trendy w handlu elektronicznego oraz przybliżenie strategii marketingowych…
INTERNET W KSZTAŁTOWANIU RELACJI BUSINESS TO BUSINESS (1 dzień)
Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie jest komunikacja z podmiotami działającymi na rynku. Za sprawą Internetu przedsiębiorstwa otrzymują do ręki nowe narzędzia mogące wspierać rozwój relacji między uczestnikami…
KOMUNIKACJA W INTERNECIE
przybliżenie zasad komunikacji w Internecie, uwarunkowań procesu komunikacyjnego, jego możliwości oraz zagrożeń zwrócenie uwagi na najnowsze trendy w komunikacji w Internecie dodatkowo nacisk zostanie położony na poprawność budowy witryny WWW…
KREOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA PRZEZ E-MARKETING
Przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie kluczowych elementów obsługi klienta on-line, kreowania lojalności oraz programów lojalnościowych w sieci.
OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!
E-MARKETING I E-PR
Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się marketingiem i PR w małych/średnich firmach. Wnosi wiedzę popartą praktycznymi metodami budowania właściwych kanałów komunikacji i dystrybucji informacji poprzez narzędzia dostępne on-line, bez…
OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!
UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE
ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient
Rozwój dostosowania osób do misji i celów strategicznych firmy i uwrażliwienie ich na kulturę usług. – Ukierunkowanie na zrozumienie i osadzenie zadań w kontekście misji, celów i organizacji firmy –…
ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM PRZEDSIĘBIORSTWA
Przekazanie wiedzy z zakresu socjologii, psychologii, zarządzania i ekonomii dotyczącej procesu budowania wizerunku. Poznanie procesu powstawania wizerunku, zależności między wizerunkiem a tożsamością oraz marką i reputacją firmy. Kształcenie umiejętności interpretacji…
MERCHANDISING WIZUALNY
Poznanie przez uczestników podstawowych informacji związanych z zasadami tworzenia właściwej atmosfery miejsca oferowania produktów w sposób przyczyniający się do maksymalizacji sprzedaży.