Przejdź do treści

Marketing

Szczęście sprzyja ludziom przygotowanym. Trafić na właściwy rynek we właściwym czasie oznacza w języku marketingu, że firmie udało się dostroić do otoczenia. W naszych czasach wzrost znaczenia działu marketingu i świadomości jego kluczowego wpływu na sukces firmy zaczyna być coraz bardziej doceniany i rozumiany. Reasumując zaprezentowane poniżej szkolenia będą zawsze dla Państwa opłacalną inwestycją. Zdradzamy tajemnice firm, które sprzedają drogo i skutecznie! Zapraszamy!

Promocja miasta, gminy i regionu – marketing terytorialny

Promocja miasta, gminy i regionu – marketing terytorialny

Skuteczna promocja regionu to nie tylko estetyczne logo czy hasło – to przemyślana strategia oparta na realnych atutach miejsca, jego historii i potencjale. To szkolenie to praktyczne kompendium dla pracowników…

04.02.2026
Online
06.05.2026
Online
09.12.2026
Online
Sztuczna inteligencja – od podstaw do praktycznego wdrożenia w firmie

Sztuczna inteligencja – od podstaw do praktycznego wdrożenia w firmie

Odkryj, jak sztuczna inteligencja może realnie wspierać Twój biznes. Podczas szkolenia poznasz praktyczne narzędzia AI, nauczysz się z nich korzystać w codziennej pracy oraz stworzysz plan wdrożenia dopasowany do potrzeb…

05.12.2025
Online
10.02.2026
Online
MERCHANDISING JAKO POMYSŁ NA ZARZĄDZANIE FIRMĄ HANDLOWĄ

MERCHANDISING JAKO POMYSŁ NA ZARZĄDZANIE FIRMĄ HANDLOWĄ

POLSKA FIRMA NA RYNKACH UNIJNYCH (1 dzień)

POLSKA FIRMA NA RYNKACH UNIJNYCH (1 dzień)

Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym unijnym Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej…

PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

Warsztaty pomogą uczestnikom: Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku Stworzyć prawidłową strategię rozwoju…

PRZEWAGA KONKURENCYJNA KRAJÓW EUROPEJSKICH

PRZEWAGA KONKURENCYJNA KRAJÓW EUROPEJSKICH

Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym europejskim Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej

STRATEGIE MARKETINGOWE

STRATEGIE MARKETINGOWE

Współczesne zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga koncentrowania się na podejmowaniu wysiłków w odniesieniu do problemów i decyzji o charakterze strategicznym, czyli znajdowania trwałych sposobów działania w szybko zmieniającym się otoczeniu. Konieczność dostosowywania…

CRM – ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

CRM – ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

Zapoznanie słuchaczy z procedurą, metodami i technikami zarządzania relacjami z klientami. Słuchacze będą mogli przećwiczyć swoją wiedzę w trakcie rozwiązywania studiów przypadków i uczestnictwa w warsztatach. Po zakończeniu zajęć słuchacze…

ASPEKTY PRAWNE I PODATKOWE W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

ASPEKTY PRAWNE I PODATKOWE W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych mających praktyczne znaczenie dla podejmowanych działań marketingowych przez przedsiębiorcę. W trakcie szkolenia zwrócona zostanie także uwaga na zagadnienia związane z reklamą oraz świadczeniem usług jako…

PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, BIZNES PLAN – BUDOWANIE STRATEGII FIRMY

PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, BIZNES PLAN – BUDOWANIE STRATEGII FIRMY

przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w prowadzeniu działań marketingowych przedsiębiorstwa, budowy strategii firmy oraz tworzenia planu marketingowego poznanie sposobów działań marketingowych przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta zdobycie umiejętności tworzenia biznes planu…