- Oferta
- Marketing
WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE
Szkolenie dostarcza wiedzy pozwalającej skutecznie planować wizerunek marki i badać jego oddziaływanie na rynki. Wiedza przekazana podczas szkolenia pozwoli także uniknąć częstych błędów i uaktualnić wiedzę marketingową. Szkolenie oferuje następujące umiejętności: Budowa wizerunku nowej marki na rynku Rozumienie i reagowanie…
Cele i korzyści
Szkolenie dostarcza wiedzy pozwalającej skutecznie planować wizerunek marki i badać jego oddziaływanie na rynki. Wiedza przekazana podczas szkolenia pozwoli także uniknąć częstych błędów i uaktualnić wiedzę marketingową.
Szkolenie oferuje następujące umiejętności:
- Budowa wizerunku nowej marki na rynku
- Rozumienie i reagowanie na działania konkurencji
- Przygotowanie do budowy nowoczesnej strategii marketingowej
- Działania wizerunkowe marki w zmieniającym się środowisku konsumenckim
- Budowa wizerunku w mediach tradycyjnych i cyfrowych – łączenie siły oddziaływania
Program szkolenia
1. Wizerunek a marka – sztuka oddziaływania na konsumenta
- Marka – zmienna natura na rynkach XXI w.
- Wizerunek marki a konkurencyjność
- Studia przypadków
2. Wizerunek marki – rola w strategii marketingowej
- Obraz marki – zasady budowy
- Reputacja marki – zasady budowy
- Studia przypadków
3. Wizerunek w marketingu on-line i tradycyjnym
- Marketing internetowy & wielokanałowy w budowaniu siły marki
- Wpływ marketingu internetowego na wizerunek
- Studia przypadków
4. Wstęp do budowy strategii marki
- Zasady budowy strategii marki
- Określanie celów wizerunkowych marki
- Konkurencja i walka konkurencyjna a wizerunek marki
Szkolenie polecane dla:
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR w małych i średnich firmach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w Internecie.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie