Home
- Oferta
- Marketing
PRZEWAGA KONKURENCYJNA KRAJÓW EUROPEJSKICH
Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym europejskim Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej
Kategorie:
Cele i korzyści
- Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym europejskim
- Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności
- Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej
Program szkolenia
- System konkurencyjności międzynarodowej (przyczyny, skutki, przykłady krajów UE, USA, Japonia)
- Czym jest konkurencyjność wg M.Portera (diament Portera i jego prawidłowe funkcjonowanie)
- Zrozumienie źródeł konkurencyjności i wykorzystanie ich przez firmę w celu opracowywania strategii marketingowych
- Związek konkurencyjności ze specjalizacją i z marketingiem
- Konkurencyjność a intensywność marketingowa firmy na rynkach unijnych
Grupa docelowa:
- Szefowie i właściciele firm
- Osoby odpowiedzialne za strategię w firmie
- Szefowie działów mkt i sprzedaży
- Szefowie działu eksportu bądź działów rynków zagranicznych
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie
Sprawdź, co zyskujesz
Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.