- Oferta
- Marketing
PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, BIZNES PLAN – BUDOWANIE STRATEGII FIRMY
przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w prowadzeniu działań marketingowych przedsiębiorstwa, budowy strategii firmy oraz tworzenia planu marketingowego poznanie sposobów działań marketingowych przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta zdobycie umiejętności tworzenia biznes planu nabycie umiejętności podejmowania strategicznych decyzji dotyczących firmy
Cele i korzyści
- przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w prowadzeniu działań marketingowych przedsiębiorstwa, budowy strategii firmy oraz tworzenia planu marketingowego
- poznanie sposobów działań marketingowych przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta
- zdobycie umiejętności tworzenia biznes planu
- nabycie umiejętności podejmowania strategicznych decyzji dotyczących firmy
Program szkolenia
I DZIEŃ
1. Działania marketingowe w przedsiębiorstwie
2. Zasady budowy ogólnej strategii marketingowej
3. Strategie i plany marketingowe
4. Biznes plan
II DZIEŃ
1. Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa na rynku
2. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
3. Budżet i kontrola działalności marketingowej
4. Ocena prowadzonych działań marketingowych
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- poznanie narzędzi marketingowych przedsiębiorstwa
- ukierunkowanie na myślenie marketingowe w firmie
- poznanie modeli i szablonów pomocnych w analizie, tworzeniu i wdrażaniu strategii w firmie
- poznanie zasad tworzenia biznes planu – budowa szkieletu biznes planu
- nabycie umiejętności kontroli wdrażania podejmowanych działań marketingowych
Metody realizacji treningu:
- wykład interaktywny – wprowadzenie do zagadnień
- praca w małej grupie
- gry szkoleniowe
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie