Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

PRAKTYKA TWORZENIA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH.
W drugim dniu szkolenia uczestnicy będą brali udział w symulacyjnej grze strategicznej CUSTOMER LOYALTY z cenionym ekspertem Michałem Dziekońskim.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu słuchacze będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę na temat przygotowywania i realizacji programów lojalnościowych. Dobry program lojalnościowy może być bardzo skutecznym narzędziem utrzymania i zwiększania wartości Klienta. Szczególnie w dobie tak silnej konkurencji i wyedukowanych Klientów, lojalni…

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu słuchacze będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę na temat przygotowywania i realizacji programów lojalnościowych.
Dobry program lojalnościowy może być bardzo skutecznym narzędziem utrzymania i zwiększania wartości Klienta. Szczególnie w dobie tak silnej konkurencji i wyedukowanych Klientów, lojalni uczestnicy naszego programu stanowią wyjątkową wartość.

Szkolenie kierowane jest do osób odpowiedzialnych w firmie za utrzymanie Klientów oraz zwiększanie ich wartości w czasie – dyrektorów i pracowników działów marketingu, sprzedaży, czy CRM.

Program szkolenia

1. Cele programów lojalnościowych. Program motywacyjny, czy lojalnościowy? Proces tworzenia i implementacji programu lojalnościowego

  • Wybór celów programu
  • Grupa docelowa
  • Strategia programu, zestaw korzyści
  • Strategia komunikacji z uczestnikami
  • System IT – zarządzanie danymi i informacją w programie lojalnościowym
  • Sposoby na utrzymanie atrakcyjności programu – odświeżanie programu

2. Aspekty organizacyjne, współpraca z agencjami, tworzenie zasad i regulaminu programu etc.

  • Model organizacyjny programu
  • Czy jedna agencja, czy kilka
  • Podział zadań i odpowiedzialności klient – agencja
  • Systemy rozliczeń z agencją
  • Zasady programu – zawartość i poziom szczegółowości
  • Na co szczególnie zwracać uwagę
  • Regulamin – elementy podstawowe i kluczowe

3. Aspekty ekonomiczne programu

  • koszty stałe, zmienne
  • Koszty redempcji nagród
  • Rozkład kosztów w czasie
  • Mierzenie ROI
  • Rentowność Klienta (RFM, CLV)
  • Mierzenie zaangażowania uczestników
  • Mierzenie satysfakcji uczestników
  • Mierzenie retencji

4. Aspekty logistyczne

  • Zadania logistyka programu
  • Zasady współpracy z partnerami logistycznymi
  • Dobór dostawców nagród (jakość/koszty/dostawy)
  • Dostarczanie nagród uczestnikom
  • Monitoring nagród
  • Zasady zarządzania reklamacjami i zwrotami
  • Zarządzanie relacjami i kontaktami z uczestnikami

5. Gra strategiczna CUSTOMER LOYALTY – przygotowanie programu lojalnościowego w praktyce

CUSTOMER LOYALTY to warsztaty, podczas których uczestnicy rywalizują ze sobą w kilkuosobowych grupach, planując i realizując różne strategie programów lojalnościowych, których skuteczność i efektywność będą mierzone w perspektywie dwuletniej.

Symulacja odzwierciedla reguły funkcjonowania programów lojalnościowych na rynku polskim, motywów budowania lojalności i efektywności działań w tym zakresie. Uczestnicy gry, planując odpowiednie działania, otrzymują feedback i mogą porównać swoje strategie z programami realizowanymi przez konkurentów.

Symulację zakończy podsumowanie z inspirującymi wnioskami, dodatkowo po zakończonej grze każdy z uczestników uzyska e-mailem przekrojowe wyniki gry wraz z analizą.

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie