Home
- Oferta
- Marketing
POLSKA FIRMA NA RYNKACH UNIJNYCH (1 dzień)
Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym unijnym Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej Zdobyć wiedzę na temat możliwości i sposobów wchodzenia z rodzimymi…
Kategorie:
Cele i korzyści
- Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym unijnym
- Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności
- Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej
- Zdobyć wiedzę na temat możliwości i sposobów wchodzenia z rodzimymi towarami i usługami na jednolity rynek europejski
- Zrozumieć zasady funkcjonowania na rynkach dóbr konsumpcyjnych, przemysłowych (B2B) na rynku usług
- Zrozumieć zasady funkcjonowania MSP na rynkach międzynarodowych
- Poznać instrumenty strategii marketingowej, zasady segmentacji, określania oferty
- Poznać podstawowe transakcje w handlu zagranicznym oraz formy płatności pod kątem zabezpieczenia interesów przedsiębiorstwa
- Poznać najczęściej spotykane kontrakty, umowy w międzynarodowych transakcjach handlowych
Do kogo adresowane jest szkolenie:
- Szefowie i/czy właściciele firm z każdego sektora
- Menedżerowie małych i średnich firm
- Osoby odpowiedzialne za strategie w firmie
- Szefowie działów mkt i sprzedaży
- Szefowie działu eksportu bądź działów rynków zagranicznych
- Osoby odpowiedzialne za logistykę w firmie
- Każda firma pracująca na innych rynkach niż polski
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie
Sprawdź, co zyskujesz
Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.