- Oferta
- Marketing
KREOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA PRZEZ E-MARKETING
Przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie kluczowych elementów obsługi klienta on-line, kreowania lojalności oraz programów lojalnościowych w sieci.
Cele i korzyści
Przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie kluczowych elementów obsługi klienta on-line, kreowania lojalności oraz programów lojalnościowych w sieci.
Program szkolenia
1. Obsługa klienta wstępem do programów lojalnościowych
2. Budowanie relacji w Internecie
3. Funkcjonowanie programów lojalnościowych
4. Narzędzia marketingu internetowego służące budowaniu relacji
5. Pomiar efektywności programów lojalnościowych
6. Ograniczenia prawne dla programów lojalnościowych
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
· poznanie sposobów poprawy obsługi klienta on-line
· nabycie umiejętności w zaprojektowaniu, przeprowadzeniu oraz oceny efektów programu lojalnościowego tradycyjnych oraz funkcjonujących w Internecie
· zapoznanie z wieloma przykładami programów lojalnościowych on-line
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie