- Oferta
- Marketing
INTERNET W KSZTAŁTOWANIU RELACJI BUSINESS TO BUSINESS (1 dzień)
Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie jest komunikacja z podmiotami działającymi na rynku. Za sprawą Internetu przedsiębiorstwa otrzymują do ręki nowe narzędzia mogące wspierać rozwój relacji między uczestnikami rynku a w szczególności pomiędzy samymi przedsiębiorstwami. Podstawowym celem zajęć…
Cele i korzyści
Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie jest komunikacja z podmiotami działającymi na rynku. Za sprawą Internetu przedsiębiorstwa otrzymują do ręki nowe narzędzia mogące wspierać rozwój relacji między uczestnikami rynku a w szczególności pomiędzy samymi przedsiębiorstwami. Podstawowym celem zajęć jest wskazanie obszarów zastosowań Internetu dla rozwoju relacji pomiędzy przedsiębiorstwami oraz wpływających na nie czynników oraz wskazanie rozwiązań informatycznych wykorzystywanych dla budowania trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwami.
Korzyści, jakie uzyska uczestnik:
Po zakończeniu szkolenia słuchacz będzie posiadał wiedzę o Internecie jako narzędziu pozwalającym na budowanie relacji typu B2B oraz będzie potrafił dalej ją rozwijać przy wykorzystaniu odpowiednich rozwiązań informatycznych.
Program szkolenia
1. Internet jako narzędzie budowania relacji Business to Business
• Internet jako medium
• Funkcje Internetu w budowaniu relacji pomiędzy przedsiębiorstwami
• Internet a Ekstranet w przedsiębiorstwie
2. Marketing elektroniczny jako nowy model kontaktu z partnerem handlowym
• Interaktywna witryna www
• Poczta elektroniczna jako integrator kooperacji przedsiębiorstw
• Reklama B2B w Internecie
3. Internetowe platformy Business to Business
• Giełdy towarowe
• Portale biznesowe
• Wortale branżowe
• Witryny aukcyjne
• Witryny handlowe
4. Colloborative commerce jako nowy wymiar relacji pomiędzy przedsiębiorstwami
• CMC – komunikacja w zakresie produkcji
• CPC – współpraca w zakresie rozwoju produktu (B+R)
• CPFR – współpraca w zakresie szacowania popytu prognozowanie oraz wyznaczania trendów
5. Oprogramowanie wspomagające budowanie relacji Business to Business w Internecie
• Typy oprogramowania oraz możliwości zastosowania
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie