- Oferta
- Marketing
HANDEL ELEKTRONICZNY – NOWY WYMIAR HANDLU
▪ Przybliżenie zasad działania handlu elektronicznego (e-sklepów, platform handlu elektronicznego, aukcji elektronicznych), jego uwarunkowań, możliwości oraz zagrożeń ▪ Zwrócenie uwagi na najnowsze trendy w handlu elektronicznego oraz przybliżenie strategii marketingowych w sieci ▪ Zwrócenie uwagi na zagadnienia prawne dotyczące e-handlu
Cele i korzyści
▪ Przybliżenie zasad działania handlu elektronicznego (e-sklepów, platform handlu elektronicznego, aukcji elektronicznych), jego uwarunkowań, możliwości oraz zagrożeń
▪ Zwrócenie uwagi na najnowsze trendy w handlu elektronicznego oraz przybliżenie strategii marketingowych w sieci
▪ Zwrócenie uwagi na zagadnienia prawne dotyczące e-handlu
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do zagadnień handlu elektronicznego
2. Handel w sieci a e-marketing
3. Handel elektroniczny a system płatności, bezpieczeństwo w sieci. Przykłady rynków
4. Globalizacja a handel elektroniczny
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie