- Oferta
- Marketing
E-MARKETING – NOWOCZESNA WIEDZA I NAJSKUTECZNIEJSZE TAKTYKI MARKETINGU INTERNETOWEGO
Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu. Szkolenie oferuje: Przegląd najskuteczniejszych technik zaangażowania odbiorców komunikacji internetowej Najnowsze, światowe trendy w marketingu Internetowym i możliwości ich wykorzystania na rynku krajowym Przygotowanie do projektowania wyjątkowo skutecznych…
Cele i korzyści
Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu.
Szkolenie oferuje:
- Przegląd najskuteczniejszych technik zaangażowania odbiorców komunikacji internetowej
- Najnowsze, światowe trendy w marketingu Internetowym i możliwości ich wykorzystania na rynku krajowym
- Przygotowanie do projektowania wyjątkowo skutecznych kampanii Internetowych i strategii komunikacji online
Szkolenia polecane dla:
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR – zarówno w małych i średnich firmach jak i większych organizacjach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w Internecie.
Program szkolenia
I. SYSTEMATYZACJA WIEDZY MARKETINGOWEJ
1. Internet w Polsce – obraz sytuacji marketingowej, najnowsze trendy i badania.
Ten dział szkolenia systematyzuje wiedzę na temat odbiorców działań marketingowych w Internecie. Pozwala lepiej zrozumieć grupy docelowe oraz specyfikację komunikacji marketingowej online. W oparciu o najnowsze badania (czerwiec 2011) przeprowadzone dla potrzeb szkolenia, trener obala wiele mitów i daje nową perspektywę dla działań marketingowych uczestników szkolenia.
- Badania użytkowników Internetu – statystyka
- Segmentacja, zachowania, trendy wśród użytkowników Internetu
- Rozwój rynku reklamy online w Polsce – teraźniejszość i przyszłość
- Rozwój rynku e-commerce w Polsce – teraźniejszość i przyszłość
2. Internet – środowisko budowy siły i świadomości marki
Marketing internetowy to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i roli, jaką pełni w środowisku mediów cyfrowych.
- Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku
- Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji
- Budowa przewagi konkurencyjnej – obraz vs. reputacja w Internecie
- Natura marketingu w mediach cyfrowych
- Studia przypadków – Polska i świat
- Brainstorming
II. TAKTYKA E-MARKETINGOWA & TRENDY
1. Marketing społecznościowy (social marketing)
Marketing w sieciach społecznościowych jest tematem nr 1 w marketingu interaktywnym od ok. 2 lat. Największym problemem marketerów jest mierzalność ROI oraz zasady rozwoju i przyszłość tego kanału komunikacji. Ten dział szkolenia ukazuje także dobre praktyki i ciekawe studia przypadku z Polski i ze świata.
- Cele marketingu społecznościowego a zwrot inwestycji
- Zasady i reguły skutecznego social marketing’u
- Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych
- Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych
- Studia przypadków (Polska i świat)
- Ćwiczenia grupowe
2. E-mailing – taktyka o dużym potencjale
Ten dział szkolenia zawiera unikalną wiedzę o najbardziej niedocenianej w Polsce taktyce marketingowej. E-mailing sprzedażowy i brandingowy to wbrew pozorom trudna sztuka lecz istnieją zasady pozwalające osiągać bardzo duże korzyści z jego stosowania.
- Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w tworzeniu e-mailingu
- Kryteria skuteczności kampanii
- Dobre praktyki i trendy światowe
- Studia przypadków ( Polska i świat)
- Dyskusja
3. Reklama internetowa – ewolucja, zasady i najnowsze trendy.
Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie internetowej. Na rynku reklamy online zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie.
- Zmiany w skuteczności reklamy online
- Najskuteczniejsze formy reklamowe
- Reklama typu display vs. video
- SEM/SEO – rozwój i prognozy
- Multimedia i interakcja – warunki skuteczności.
- Studia przypadków ( Polska i świat)
- Dyskusja
Metody pracy:
- Studia przypadków
- Dyskusje
- Burze mózgów
- Ćwiczenia grupowe
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie