Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

E-MARKETING I E-PR

Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się marketingiem i PR w małych/średnich firmach. Wnosi wiedzę popartą praktycznymi metodami budowania właściwych kanałów komunikacji i dystrybucji informacji poprzez narzędzia dostępne on-line, bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej. Dedykowane zarówno pracownikom podmiotów działających…

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się marketingiem i PR w małych/średnich firmach. Wnosi wiedzę popartą praktycznymi metodami budowania właściwych kanałów komunikacji i dystrybucji informacji poprzez narzędzia dostępne on-line, bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej. Dedykowane zarówno pracownikom podmiotów działających na rynku B2B, jak i tym kierującym swoją ofertę do osób fizycznych.

Program szkolenia

1. E-marketing – co to jest marketing internetowy (krótkie omówienie działu marketingu związanego procesami on-line)

2. E-PR – czym jest kształtowanie publicities poprzez Internet (nowy wymiar public relations – publikacje i kształtowanie opinii odbiorców poprzez Internet)

3. Podstawowe zjawiska i wymiary e-marketingu.

  • Strony WWW (jakie są i o czym warto pamiętać przy ich projektowaniu)
  • Media on-line (najważniejsze podmioty i zjawiska opiniotwórcze występujące w sieci)
  • Wyszukiwarki i katalogi internetowe (zasady funkcjonowania najważniejszych „szukaczy internetowych”)
  • Branding on-line (Kształtowanie marki i budowanie nazw dla produktów i procesów kreowanych w Internecie)
  • Sprzedaż w Internecie (omówienie zagadnień związanych z e-sprzedażą i sposobami prezentacji oferty on-line)

4. Podstawowe narzędzia marketingu internetowego i e-PRu

  • Pozycjonowanie
  • Reklama on-line
  • Statystyki odwiedzalności i klikalności
  • E-mailing
  • Autorespondery i newslettery
  • Komunikatory czasu rzeczywistego on-line
  • Ankiety i badania on-line
  • Fora dyskusyjne i ich rola w e-PR

5. Praktyczne wykorzystanie wiedzy ze szkolenia w kształtowaniu polityki marketingowej firm osób uczestniczących w szkoleniu – analiza zjawisk ich dotyczących związanych z e-marketingiem oraz e-PR. Diagnozowanie problemów i szukanie rozwiązań.

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie