- Oferta
- Marketing
E-MARKETING I E-PR
Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się marketingiem i PR w małych/średnich firmach. Wnosi wiedzę popartą praktycznymi metodami budowania właściwych kanałów komunikacji i dystrybucji informacji poprzez narzędzia dostępne on-line, bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej. Dedykowane zarówno pracownikom podmiotów działających…
Cele i korzyści
Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się marketingiem i PR w małych/średnich firmach. Wnosi wiedzę popartą praktycznymi metodami budowania właściwych kanałów komunikacji i dystrybucji informacji poprzez narzędzia dostępne on-line, bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej. Dedykowane zarówno pracownikom podmiotów działających na rynku B2B, jak i tym kierującym swoją ofertę do osób fizycznych.
Program szkolenia
1. E-marketing – co to jest marketing internetowy (krótkie omówienie działu marketingu związanego procesami on-line)
2. E-PR – czym jest kształtowanie publicities poprzez Internet (nowy wymiar public relations – publikacje i kształtowanie opinii odbiorców poprzez Internet)
3. Podstawowe zjawiska i wymiary e-marketingu.
- Strony WWW (jakie są i o czym warto pamiętać przy ich projektowaniu)
- Media on-line (najważniejsze podmioty i zjawiska opiniotwórcze występujące w sieci)
- Wyszukiwarki i katalogi internetowe (zasady funkcjonowania najważniejszych „szukaczy internetowych”)
- Branding on-line (Kształtowanie marki i budowanie nazw dla produktów i procesów kreowanych w Internecie)
- Sprzedaż w Internecie (omówienie zagadnień związanych z e-sprzedażą i sposobami prezentacji oferty on-line)
4. Podstawowe narzędzia marketingu internetowego i e-PRu
- Pozycjonowanie
- Reklama on-line
- Statystyki odwiedzalności i klikalności
- E-mailing
- Autorespondery i newslettery
- Komunikatory czasu rzeczywistego on-line
- Ankiety i badania on-line
- Fora dyskusyjne i ich rola w e-PR
5. Praktyczne wykorzystanie wiedzy ze szkolenia w kształtowaniu polityki marketingowej firm osób uczestniczących w szkoleniu – analiza zjawisk ich dotyczących związanych z e-marketingiem oraz e-PR. Diagnozowanie problemów i szukanie rozwiązań.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie