- Oferta
- Marketing
CRM – ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI
Zapoznanie słuchaczy z procedurą, metodami i technikami zarządzania relacjami z klientami. Słuchacze będą mogli przećwiczyć swoją wiedzę w trakcie rozwiązywania studiów przypadków i uczestnictwa w warsztatach. Po zakończeniu zajęć słuchacze będą przygotowani do zastosowania w praktyce metod i technik zarządzania relacjami z klientami oraz do tworzenia i realizacji projektów związanych z CRM.
Cele i korzyści
Zapoznanie słuchaczy z procedurą, metodami i technikami zarządzania relacjami z klientami. Słuchacze będą mogli przećwiczyć swoją wiedzę w trakcie rozwiązywania studiów przypadków i uczestnictwa w warsztatach.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Po zakończeniu zajęć słuchacze będą przygotowani do zastosowania w praktyce metod i technik zarządzania relacjami z klientami oraz do tworzenia i realizacji projektów związanych z CRM.
Program szkolenia
1. Wstęp do Zarządzania Relacjami z Klientami
• Istota CRM
• CRM w marketingu
• CRM i obsługa klientów
• Rola i znaczenie CRM’u w przedsiębiorstwie
2. Analiza klientów a ich wartość dla firmy
• Metody pomiaru satysfakcji i lojalności klienta
• Metody wartościowania klientów (Metoda Pareto; Metoda ABC; Metoda RFM; Metoda analizy kosztów; Metoda życiowej wartości klienta)
• Ocena pozycji firmy w relacjach z kluczowymi klientami
3. Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM
• Zasady zarządzania w systemie CRM
• Organizacja działu sprzedaży
• Zarządzanie działem sprzedaży
• Pomiar efektywności działań
4. CRM w praktyce
• Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami
• Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z klientami
• Systemy CRM na rynku
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie