Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownikom sprzedaży i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności w zakresie budowania zespołu handlowego, oddziaływania na jego motywację za pomocą odpowiednio zaprojektowanego systemu motywacyjnego, właściwego planowania budżetu i podziału sprzedaży, wykorzystaniu narzędzi CRM w monitorowaniu wyników oraz rozwoju kompetencji zespołu sprzedaży.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Doskonalenie umiejętności realizacji strategii firmy na poziomie operacyjnym
  • Właściwe planowanie realizacji celów w zależności od potencjału rynku
  • Umiejętność budowania kompetentnych, efektywnych zespołów handlowych
  • Doskonalenie umiejętności budowania systemów motywacji finansowej wspierających realizację celów i zadań sprzedażowych
  • Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w zakresie monitorowania efektów pracy oraz wpływaniu na rozwój kompetencji sprzedażowych

Ściśle ograniczona ilość miejsc.  Decyduje kolejność zgłoszeń!

Szkolenie prowadzone jest metodą seminaryjno-warsztatową (30:70).
Wielkość grupy uczestników – optymalnie 8 osób, maksymalnie 10 osób.

Program szkolenia

1. Organizacja zespołów sprzedaży

  • Wielkość i potencjał rynku
  • Geografia rynku, produkty, klienci
  • Organizacja wewnętrzna zespołu sprzedażowego
  • Liczebność zespołu

2. Budowanie zespołów sprzedaży

  • Kompetencje handlowca
  • Organizacja procesu rekrutacji
  • Techniki selekcji wstępnej
  • Scenariusze wywiadu selekcyjnego
  • Decyzja o zatrudnieniu

3. Planowanie budżetu sprzedaży

  • Obecna sytuacja – pomiar przez punkty odniesienia
  • Definiowanie indywidualnych i zespołowych zadań i celów
  • Działanie na motywację zespołu – kontraktowanie zadań i celów

4. Budowanie motywacyjnego systemu wynagradzania sprzedawców

  • Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w systemach wynagradzania
  • Funkcje składników wynagrodzeń
  • Oddziaływanie wskaźników premiowych
  • Korelacja wskaźników premiowych z zadaniami realizującymi strategię firmy
  • Projektowanie systemów wynagrodzeń

5. Zarządzanie zespołem sprzedaży

  • Autorytet jako warunek skutecznego przywództwa
  • Metody zdobywania i budowania autorytetu
  • Przywództwo sytuacyjne wg Herseya i Blancharda
  • Wyznaczenie kierunków funkcjonowania zespołów

6. Kontrola, monitoring i ocena pracy

  • Parametry, wyznaczniki sukcesu zespołu sprzedawców – ilościowe i jakościowe
  • Kontrolowanie i monitoring wyników – wykorzystanie CRM
  • Monitoring działań sprzedawców o niezadowalających wynikach
  • Wspieranie – obserwacja uczestnicząca
  • Feedback – komunikowanie informacji zwrotnych

7. Podsumowanie przebiegu szkolenia.

8. Indywidualne konsultacje z trenerem.

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatu, metodami uczestniczącymi. Umożliwiają one aktywne nabywanie nowych wiadomości i umiejętności oraz jednoczesne włączanie ich na bieżąco w system posiadanej wiedzy i doświadczeń.

Zastosowane metody szkoleniowe:

  • ćwiczenia indywidualne
  • case study
  • symulacje sytuacji zawodowych
  • moderowana dyskusja
  • mini-wykłady
  • indywidualna sesja doradcza

Adresaci

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych.

Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownikom sprzedaży i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności w zakresie budowania zespołu handlowego, oddziaływania na jego motywację za pomocą odpowiednio zaprojektowanego systemu motywacyjnego, właściwego planowania budżetu i podziału sprzedaży, wykorzystaniu narzędzi CRM w monitorowaniu wyników oraz rozwoju kompetencji zespołu sprzedaży.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie