Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Program szkolenia

I. INTERNET – BUDOWA SIŁY I ŚWIADOMOŚCI MARKI

Współczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji.

Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i jej unikalnej roli na rynku i przygotowanie uczestników do wykorzystania wiedzy w działaniach społecznościowych.

1. Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku
2. Obraz marki VS reputacja marki
3. Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji
4. Budowa marketingowej przewagi konkurencyjnej
.
Element specjalny:

ANALIZA DZIAŁAŃ KLIENTA
ANALIZA DZIAŁAŃ KONKURENCJI
ĆWICZENIA GRUPOWE

II. MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
– Jak prawidłowo rozpocząć działania społecznościowe marki?
– Jak skutecznie rozwijać kanał społecznościowy?

Marketing w sieciach społecznościowych jest tematem nr 1 w marketingu interaktywnym od ok. 3 lat. Największym problemem marketerów jest mierzalność ROI oraz zasady rozwoju i przyszłość tego kanału komunikacji. Ten dział szkolenia ukazuje także dobre praktyki i liczne studia przypadków.

Marketing społecznościowy to nie tylko działania na Facebook. Marketing społecznościowy może przynosić bardzo dobrze policzalne korzyści – jeśli jest wykonywany prawidłowo – i bardzo szybko wpływać na zwiększenie konkurencyjności firmy i marki.

1. Cele marketingu społecznościowego
2. Zasady i reguły skutecznego social marketingu
3. Zyski VS inwestycje z social marketingu
4. Krótkoterminowe i długoterminowe efekty marketingowe
5. Działania pro-sprzedażowe
6. Działania promujące produkty i usługi
7. Obliczanie kosztów prowadzenia działań społecznościowych
8. Mierzenie skuteczności działań
9. Działania społecznościowe a konkurencja

III. SOCIAL MARKETING – BADANIA I TRENDY

1. Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych
2. Trendy w marketingu społecznościowym
3. Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych

Studia przypadków – Polska i świat. Dyskusja

ĆWICZENIA INDYWIDUALNE I GRUPOWE

Element specjalny:

ANALIZA DZIAŁAŃ KLIENTA
ANALIZA DZIAŁAŃ KONKURENCJI

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie