- Oferta
- Marketing
Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?
Cele i korzyści
Program szkolenia
I. INTERNET – BUDOWA SIŁY I ŚWIADOMOŚCI MARKI
Współczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji.
Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i jej unikalnej roli na rynku i przygotowanie uczestników do wykorzystania wiedzy w działaniach społecznościowych.
1. Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku
2. Obraz marki VS reputacja marki
3. Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji
4. Budowa marketingowej przewagi konkurencyjnej
.
Element specjalny:
ANALIZA DZIAŁAŃ KLIENTA
ANALIZA DZIAŁAŃ KONKURENCJI
ĆWICZENIA GRUPOWE
II. MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
– Jak prawidłowo rozpocząć działania społecznościowe marki?
– Jak skutecznie rozwijać kanał społecznościowy?
Marketing w sieciach społecznościowych jest tematem nr 1 w marketingu interaktywnym od ok. 3 lat. Największym problemem marketerów jest mierzalność ROI oraz zasady rozwoju i przyszłość tego kanału komunikacji. Ten dział szkolenia ukazuje także dobre praktyki i liczne studia przypadków.
Marketing społecznościowy to nie tylko działania na Facebook. Marketing społecznościowy może przynosić bardzo dobrze policzalne korzyści – jeśli jest wykonywany prawidłowo – i bardzo szybko wpływać na zwiększenie konkurencyjności firmy i marki.
1. Cele marketingu społecznościowego
2. Zasady i reguły skutecznego social marketingu
3. Zyski VS inwestycje z social marketingu
4. Krótkoterminowe i długoterminowe efekty marketingowe
5. Działania pro-sprzedażowe
6. Działania promujące produkty i usługi
7. Obliczanie kosztów prowadzenia działań społecznościowych
8. Mierzenie skuteczności działań
9. Działania społecznościowe a konkurencja
III. SOCIAL MARKETING – BADANIA I TRENDY
1. Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych
2. Trendy w marketingu społecznościowym
3. Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych
Studia przypadków – Polska i świat. Dyskusja
ĆWICZENIA INDYWIDUALNE I GRUPOWE
Element specjalny:
ANALIZA DZIAŁAŃ KLIENTA
ANALIZA DZIAŁAŃ KONKURENCJI
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie