Home
- Oferta
- Marketing
PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH
Warsztaty pomogą uczestnikom: Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku Stworzyć prawidłową strategię rozwoju marki a szczególnie w kontekście naszego wejścia do Unii Europejskiej
Kategorie:
Cele i korzyści
Warsztaty pomogą uczestnikom:
- Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług
- Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku
- Stworzyć prawidłową strategię rozwoju marki a szczególnie w kontekście naszego wejścia do Unii Europejskiej
Program szkolenia
- Czym jest marka, rola i funkcje marki w społeczeństwie konsumpcyjnym
- Co oznacza « brand equity » (jak mierzyć wartość marki)
- Funkcje marki dla producenta / dla konsumenta w Unii
- Jak dokonać prawidłowego wyboru strategii marki w Unii
- Czym jest globalizacja marki
- Problematyka repozycjonowania marki i jej koszt
Grupa docelowa:
- Szefowie działów marketingu, mkt i sprzedaży, handlowcy
- Osoby odpowiedzialne za komunikację w firmie, PR
- Szefowie produktów, tzw brand manager
- Szefowie działu eksportu
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie
Sprawdź, co zyskujesz
Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.