- Oferta
- Rozwój menedżerski
Zarządzanie w praktyce
Zarządzanie to między innymi sztuka podejmowania decyzji, właściwego delegowania zadań, umiejętnego motywowania pracowników i adekwatnej kontroli. Istnieje wiele stylów oraz metod zarządzania, ale pewne prawidłowości pozostają uniwersalne. Często choć nie czujemy się urodzonymi liderami, musimy efektywnie pełnić rolę kierowniczą. Zdobądź wiedzę i umiejętności pozwalające na zwiększenie swojej skuteczności w roli menedżera. Podczas szkolenia omówimy i przećwiczymy zagadnienia motywowania, rozwoju, oceny, udzielania informacji zwrotnej, stawiania i egzekwowania celów oraz inne – przydatne w codziennej pracy na stanowisku kierowniczym.
Do rozpoczęcia pozostało:
129 dniCele i korzyści
- Przyrost wiedzy z zakresu zarządzania w praktyce
- Podniesienie praktycznych umiejętności w obszarze zarządzania zespołem
- Osiągnięcie większej skuteczności w realizacji celów biznesowych
Korzyści dla uczestników:
- Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi
- Uzyskanie skutecznych narzędzi do stosowania w codziennej pracy menedżera
- Uświadomienie sobie dotychczas popełnianych błędów w zarządzaniu
- Lepsze dostosowanie stylu zarządzania do potrzeb firmy i pracowników
Istnieje wiele stylów oraz metod zarządzania, ale pewne prawidłowości pozostają uniwersalne. Często choć nie czujemy się urodzonymi liderami, musimy efektywnie pełnić rolę kierowniczą.
W jego trakcie poruszone zostaną zagadnienia motywowania, rozwoju, oceny, udzielania informacji zwrotnej, stawiania i egzekwowania celów oraz inne – przydatne w codziennej pracy na stanowisku kierowniczym.
Program szkolenia
1. Rozwój pracowników w praktyce (dzień 1 – sesja przedpołudniowa)
- Jak się uczymy – zasady uczenia dorosłych
- Od nieświadomej niekompetencji do świadomej kompetencji – model Yohari
- Coaching i mentoring w praktyce
- Jak skutecznie stawiać i monitorować cele rozwojowe – model GROW
- Pozyskiwanie, rozwój i utrzymywanie pracowników o wysokim potencjale, czyli zarządzanie talentami
- Wdrażanie nowych pracowników
- Praktyczne ćwiczenie rozmowy rozwojowej z pracownikiem
2. Ocena pracowników (dzień 1 – sesja popołudniowa)
- Co wpływa na efektywność pracy na danym stanowisku – określanie potrzebnych kompetencji na podstawie metody incydentów krytycznych
- Ocena bieżąca vs. Ocena okresowa
- Jak sprawiedliwie ocenić pracownika – typowe błędy w ocenianiu
- Jak powiedzieć pracownikowi, że coś robi źle, a jednocześnie zmotywować go do poprawy – skuteczne techniki przekazywania informacji zwrotnej
- Rola samooceny pracownika
- Czy menedżer musi być też czasem terapeutą – trudne rozmowy z pracownikami
- Praktyczne ćwiczenie z zakresu oceny pracownika
3. Zarządzanie wynikami pracy (dzień 2 – sesja przedpołudniowa)
- Co wpływa na efektywność pracownika – model PUMWONS
- Ciosam kamień czy buduje katedrę – Zarządzanie przez Cele w praktyce
- Kaskadowanie i mapowanie celów – ćwiczenie z wykorzystaniem modelu Zbilansowanej Karty Wyników
- Wyznaczanie i monitorowanie celów
- Kluczowe wskaźniki efektywności pracy
- Praktyczne ćwiczenie z zakresu określania i monitorowania wskaźników efektywności pracy w różnych obszarach funkcjonalnych
4. Motywowanie pozafinansowe pracowników (dzień 2 – sesja popołudniowa)
- Ciężka praca czy przyjemność i samorealizacja, czyli dlaczego ludzie chodzą do pracy
- Zauważanie dobrej pracy – udzielanie pochwał w praktyce
- Jak dogadać się z pracownikiem, czyli skuteczne techniki komunikacji
- Oczekiwania pracowników – jak je rozpoznać i kiedy wyjść im naprzeciw
- Rola stresu w pracy i metody jego redukcji
- Standaryzacja przekazania zmiany – co warto wdrożyć w pierwszej kolejności (dyskusja moderowana)
5. Nowoczesne trendy w zarządzaniu (dzień 2 – sesja popołudniowa)
- Agile Management, czyli zwinne zarządzanie – jak dostosować dostępne narzędzia menedżerskie do wciąż zmieniających się potrzeb organizacji i oczekiwań pracowników?
- Zarządzanie różnorodnością – jak radzić sobie w coraz bardziej wielokulturowym środowisku pracy?
- Perspektywy wykorzystania Sztucznej Inteligencji (AI) w wybranych procesach HR (planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja, ocena pracowników)
Metody szkoleniowe
- mini-wykład
- studia przypadków
- ćwiczenia symulacyjne (np. trudnej rozmowy z podwładnym)
Adresaci
- osoby pełniące funkcję kierowniczą, które chcą pogłębić swoje umiejętności i wiedzę z zakresu zarządzania w praktyce
- osoby przygotowujące się do objęcia funkcji kierowniczej
Miejsce
Hotel HALO***, SzczyrkPrzyjedź na szkolenie do trzygwiazdkowego hotelu położonego u stóp gór, gdzie rozsmakujesz się w góralskich potrawach, zaznasz komfortu w nowoczesnym wydaniu i… zobaczysz widoki, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Parking gratis.
Do dyspozycji: basen, jacuzzi, saunarium, strefa wypoczynku, siłownia oraz stół pingpongowy a nawet sala gimnastyczna z boiskami do piłki ręcznej i koszykówki a poza tym w wolnym czasie:
Skocznia Skalite — podziwiaj panoramę Szczyrku z punktu widokowego usytuowanego bezpośrednio na skoczni, gdzie rokrocznie odbywają się: FIS Cup, Lotos Cup.
Malinowska Skała — symbol Beskidu Śląskiego, skąd czerwonym szlakiem 1,5 godziny spacerkiem odwiedź po drodze bardzo ciekawą Jaskinię Malinowską.
Skrzyczne — najwyższy szczyt Beskidu Śląskiego (1257 m n.p.m.), wjedź kolejką linową i z platformy widokowej podziwiaj panoramę Szczyrku oraz Jeziora Żywieckiego, a nawet Tatry.
Jaskinia Lodowa — zobacz lodowe nacieki, które utrzymują się na ścianach jaskini przez cały rok.
Szlaki rowerowe — skorzystaj z kolei gondolowej na Halę Skrzyczeńską oraz krzesełkowej na Zbójnicką Kopę i tras ENDURO (aż 16 km)
Za dodatkową opłatą uczestnicy mają możliwość zakwaterowania dzień przed rozpoczęciem szkolenia, już od godziny 16:00.
W cenie zapewniamy kolację w godzinach 19.00-21.00 i śniadanie pomiędzy 7.00- 10.00.
- 300 zł brutto — pobyt 1 osoby w pokoju 2-osobowym
- 400 zł brutto — pobyt 1 osoby w pokoju 1-osobowym
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu na inny, położony w tej samej miejscowości lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu na inny, położony w tej samej miejscowości lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie.
Cena i zapisy
2 199,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1 999,00 zł brutto przysługuje za zgłoszenie do 13 marca 2026
Podana wyżej cena zawiera:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe i pomocnicze
- przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
- konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
- certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
- nocleg w komfortowych pokojach 2-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym, TV SAT, telefon, Internet
- pełne wyżywienie
- opłatę parkingową
- 2 niesamowite dni w świetnej rozwojowej atmosferze
- i … jeszcze… sympatyczną wieczorną atrakcję!