Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

ZARZĄDZANIE W PRAKTYCE

Zarządzanie to między innymi sztuka podejmowania decyzji, właściwego delegowania zadań, umiejętnego motywowania pracowników i adekwatnej kontroli. Istnieje wiele stylów oraz metod zarządzania, ale pewne prawidłowości pozostają uniwersalne. Często choć nie czujemy się urodzonymi liderami, musimy efektywnie pełnić rolę kierowniczą.Zdobądź wiedzę i umiejętności pozwalające na zwiększenie swojej skuteczności w roli menedżera.  Podczas szkolenia omówimy i przećwiczymy zagadnienia motywowania, rozwoju, oceny, udzielania informacji zwrotnej, stawiania i egzekwowania celów oraz inne – przydatne w codziennej pracy na stanowisku kierowniczym.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Przyrost wiedzy z zakresu zarządzania w praktyce
  • Podniesienie praktycznych umiejętności w obszarze zarządzania zespołem
  • Osiągnięcie większej skuteczności w realizacji celów biznesowych

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi
  • Uzyskanie skutecznych narzędzi do stosowania w codziennej pracy menedżera
  • Uświadomienie sobie dotychczas popełnianych błędów w zarządzaniu
  • Lepsze dostosowanie stylu zarządzania do potrzeb firmy i pracowników
Zarządzanie to między innymi: sztuka podejmowania decyzji, właściwego delegowania zadań, umiejętnego motywowania pracowników i adekwatnej kontroli.

Istnieje wiele stylów oraz metod zarządzania, ale pewne prawidłowości pozostają uniwersalne. Często choć nie czujemy się urodzonymi liderami, musimy efektywnie pełnić rolę kierowniczą.

Zdobądź wiedzę i pozyskaj umiejętności pozwalające na zwiększenie swojej skuteczności w roli menedżera.

W jego trakcie poruszone zostaną zagadnienia motywowania, rozwoju, oceny, udzielania informacji zwrotnej, stawiania i egzekwowania celów oraz inne – przydatne w codziennej pracy na stanowisku kierowniczym.

Program szkolenia

1. Rozwój pracowników w praktyce (dzień 1 – sesja przedpołudniowa)

  • Jak się uczymy – zasady uczenia dorosłych
  • Od nieświadomej niekompetencji do świadomej kompetencji – model Yohari
  • Coaching i mentoring w praktyce
  • Jak skutecznie stawiać i monitorować cele rozwojowe – model GROW
  • Pozyskiwanie, rozwój i utrzymywanie pracowników o wysokim potencjale, czyli zarządzanie talentami
  • Wdrażanie nowych pracowników
  • Praktyczne ćwiczenie rozmowy rozwojowej z pracownikiem

2. Ocena pracowników (dzień 1 – sesja popołudniowa)

  • Co wpływa na efektywność pracy na danym stanowisku – określanie potrzebnych kompetencji na podstawie metody incydentów krytycznych
  • Ocena bieżąca vs. Ocena okresowa
  • Jak sprawiedliwie ocenić pracownika – typowe błędy w ocenianiu
  • Jak powiedzieć pracownikowi, że coś robi źle, a jednocześnie zmotywować go do poprawy – skuteczne techniki przekazywania informacji zwrotnej
  • Rola samooceny pracownika
  • Czy menedżer musi być też czasem terapeutą – trudne rozmowy z pracownikami
  • Praktyczne ćwiczenie z zakresu oceny pracownika

3. Zarządzanie wynikami pracy (dzień 2 – sesja przedpołudniowa)

  • Co wpływa na efektywność pracownika – model PUMWONS
  • Ciosam kamień czy buduje katedrę – Zarządzanie przez Cele w praktyce
  • Kaskadowanie i mapowanie celów – ćwiczenie z wykorzystaniem modelu Zbilansowanej Karty Wyników
  • Wyznaczanie i monitorowanie celów
  • Kluczowe wskaźniki efektywności pracy
  • Praktyczne ćwiczenie z zakresu określania i monitorowania wskaźników efektywności pracy w różnych obszarach funkcjonalnych

4. Motywowanie pozafinansowe pracowników (dzień 2 – sesja popołudniowa)

  • Ciężka praca czy przyjemność i samorealizacja, czyli dlaczego ludzie chodzą do pracy
  • Zauważanie dobrej pracy – udzielanie pochwał w praktyce
  • Jak dogadać się z pracownikiem, czyli skuteczne techniki komunikacji
  • Oczekiwania pracowników – jak je rozpoznać i kiedy wyjść im naprzeciw
  • Rola stresu w pracy i metody jego redukcji
  • Standaryzacja przekazania zmiany –  co warto wdrożyć w pierwszej kolejności (dyskusja moderowana)
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

– mini-wykład
– studia przypadków
– ćwiczenia symulacyjne (np. trudnej rozmowy z podwładnym)

Adresaci

– osoby pełniące funkcję kierowniczą, które chcą pogłębić swoje umiejętności i wiedzę z zakresu zarządzania w praktyce

– osoby przygotowujące się do objęcia funkcji kierowniczej

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie