- Oferta
- Rozwój menedżerski
Uwarunkowania kulturowe współpracy z partnerami z krajów Ameryki Południowej, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii-ekskluzywne warsztaty z Biznesmenem
Jaką cenną wiedzę biznesową pozyskają uczestnicy? Otrzymają konkretne i praktyczne narzędzia do efektywniej komunikacji z odbiorcami w Ameryce Łacińskiej Zaoszczędzą sporo czasu i środków w procesie ekspansji i rozwoju biznesu w Ameryce Łacińskiej Będą umieć ominąć potencjalne zagrożenia w komunikacji, procesie dotarcia do swoich odbiorców na tych rynkach Będą lepiej wiedzieli, jak efektywnie zainwestować swój czas i pieniądze w procesie ekspansji na nowych rynkach: Brazylii, Chile, Kolumbii i Meksyku Będą wiedzieć, jak przygotować swoją firmę do ekspansji do krajów Ameryki Łacińskiej
Cele i korzyści
- Przekazanie wiedzy na temat sposobów efektywnej komunikacji z partnerami w Ameryce Łacińskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii
- Pomoc w zrozumieniu specyfiki regionu Ameryki Łacińskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii
- Wsparcie uczestników w poruszaniu się po rozległym i stale zmieniającym się krajobrazie kulturowym Ameryki Łacińskiej
Jaką cenną wiedzę biznesową pozyskają uczestnicy?
- Otrzymają konkretne i praktyczne narzędzia do efektywniej komunikacji z odbiorcami w Ameryce Łacińskiej
- Zaoszczędzą sporo czasu i środków w procesie ekspansji i rozwoju biznesu w Ameryce Łacińskiej
- Będą umieć ominąć potencjalne zagrożenia w komunikacji, procesie dotarcia do swoich odbiorców na tych rynkach
- Będą lepiej wiedzieli, jak efektywnie zainwestować swój czas i pieniądze w procesie ekspansji na nowych rynkach: Brazylii, Chile, Kolumbii i Meksyku
- Będą wiedzieć, jak przygotować swoją firmę do ekspansji do krajów Ameryki Łacińskiej
Program szkolenia
- Kraje latynoamerykańskie – tak dalekie, tak bliskie. Wstępnie informacje o gospodarkach, historii i kulturze regionu ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii
- Ameryka Łacińska – wiele państw, ale tylko 2 języki. Co to oznacza dla polskich firm?
- Jaką strategię wejścia na rynek obrać w Brazylii?
- 200-milionowa Brazylia – raj dla eksporterów?
- Mañana? Stereotypy a rzeczywistość biznesowa w Ameryce Łacińskiej
- Szanse i bariery w ekspansji w Brazylii
- Polskie produkty i Polska jako marka w krajach Ameryki Łacińskiej – perspektywa latynoamerykańska
- Sposoby badania rynków latynoamerykańskich. Dlaczego warto to robić?
- Jak wybrać partnera na docelowym rynku latynoamerykańskim? Z kim warto, a z kim nie warto współpracować?
- Negocjacje biznesowe z Latynosami, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii
- Identyfikowanie właściwego partnera do rozmów biznesowych
- Wizyta na rynku – jak przygotować się do wyjazdu do Brazylii – bezpieczeństwo, etykieta i dress code biznesowy
- Targi i warsztaty biznesowe – co warto wiedzieć przed wyjazdem. Jak się przygotować do targów?
- Komunikacja z latynoamerykańskim partnerem, na przykładzie Brazylii
- Mail, WhatsApp, telefon, spotkanie? Efektywne sposoby komunikacji w Ameryce Łacińskiej
- Jak mówić i pisać, aby nas zrozumiano w Brazylii
- Pułapki we współpracy międzynarodowej z partnerami z Brazylii
- Brazylia – jeden duży kraj, czy kilka osobnych regionów? Jaką strategię obrać na tym rynku?
- Jak zdobyć zaufanie partnerów z Brazylii?
- Mity a rzeczywistość – czy korupcja i bezprawie to wciąż problem w relacjach biznesowych z Ameryką Łacińską? Case Brazylii
- Czy Kolumbijczycy nie lubią Meksykanów, a Brazylijczycy Argentyńczyków? Rola kultury i różnic międzykulturowych w stosunkach biznesowych w regionie
- Wsparcie instytucjonalne dla polskich eksporterów zamierzających wchodzić na rynki Ameryki Łacińskiej
- Bezpieczeństwo transakcji z partnerami w Ameryce Łacińskiej – jak się zabezpieczyć?
- Sesja pytań i odpowiedzi
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie