- Oferta
- Rozwój menedżerski
INTELIGENTNY EMOCJONALNIE MENEDŻER
„Nie ekscytuj się za bardzo”, „Podejdź do tego w sposób racjonalny”, „Tylko spokój może nas uratować” – ile razy słyszeliśmy te zdania. Emocje do niedawna były swego rodzaju tematem tabu. Należało ich unikać, kontrolować. Okazywanie emocji, szczególnie w pracy mogło zostać uznane za zachowanie wysoce nieprofesjonalne. A jeśli emocje te okazywał przełożony, mogło dojść nawet do jego zwolnienia. Ale … nasze emocje stanowią przecież integralną część naszego myślenia, działania i inteligencji. Są więc kluczowe w procesie podtrzymywania przez nas długotrwałych relacji, właściwego wykonywania działań, radzenia sobie ze zmianami, stresem i w odnoszeniu sukcesów. Inteligentny emocjonalnie menedżer jest dziś dla organizacji najważniejszym zasobem, który ma podstawowy wpływ na jej rozwój i powiedzie ją do sukcesu.
Cele i korzyści
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
- nauczą się jak rozwinąć i wykorzystać umiejętności zarządzania ludźmi oparte na inteligencji emocjonalnej
- dowiedzą się czym jest świat inteligencji emocjonalnej
- poznają narzędzia zarządzania emocjami pracowników
- dowiedzą się o praktycznych aspektach wykorzystania składowych inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu pracownikami
„Nie ekscytuj się za bardzo”,
„Podejdź do tego w sposób racjonalny”,
„Tylko spokój może nas uratować”
– ile razy słyszeliśmy te zdania.
Emocje do niedawna były swego rodzaju tematem tabu. Należało ich unikać, kontrolować.
Okazywanie emocji, szczególnie w pracy mogło zostać uznane za zachowanie wysoce nieprofesjonalne.
A jeśli emocje te okazywał przełożony, mogło dojść nawet do jego zwolnienia.
Ale … nasze emocje stanowią przecież integralną część naszego myślenia, działania i inteligencji.
Są więc kluczowe w procesie podtrzymywania przez nas długotrwałych relacji, właściwego wykonywania działań, radzenia sobie ze zmianami, stresem i w odnoszeniu sukcesów.
Inteligentny emocjonalnie menedżer jest dziś dla organizacji najważniejszym zasobem, który ma podstawowy wpływ na jej rozwój i powiedzie ją do sukcesu.
Co więc w programie ?
Program szkolenia
1. WSPÓŁCZESNY PRZYWÓDCA
- Kim jest i jakie cechy posiada przywódca generacji 2.0
- Komunikacja do klucz do rozwoju współczesnego lidera
- Zaufanie – definicja, zachowanie przywódcy zasługującego na zaufanie
- Czym jest inteligencja emocjonalna i jaką rolę odgrywa w budowaniu relacji z pracownikami
2. PRZYWÓDZTWO – JEDEN Z NAJWAŻNIEJSZYCH ELEMENTÓW AKTYWÓW NIEMATERIALNYCH PRZEDSIĘBIORSTWA
- Pozytywne emocje prowadzą do lepszych wyników
- Przewaga konkurencyjności dzięki pozytywnym relacjom
- Rozumienie emocji
- Ocena własnych umiejętności emocjonalnych – analiza własnego poziomu emocjonalnego
- Rozwijanie umiejętności zarządzania emocjami
3. CECHY „INTELIGENTNEGO” PRZYWÓDCY
- Zdefiniuj swój cel
- Zdefiniuj swoje wartości
- Poznaj swoje mocne i słabe strony
- Pokaż „ludzką twarz”
- Bądź empatyczny
- Bądź obecny wśród swoich ludzi
- Wspieraj w procesie zmiany
- Przywódca, który nie tylko słyszy, ale także i słucha
- Stosowanie umiejętności związanych z inteligencją emocjonalną
- Współpraca – czyli grupowy iloraz inteligencji
4. ROZMOWY, KTÓRE ANGAŻUJĄ I MOTYWUJĄ
- Czynniki zwiększające zaangażowanie pracowników
- Motywowanie – czy naprawdę pracownikom chodzi tylko o wypłatę …
5. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Mój plan działania
Metody szkoleniowe
- wykład multimedialny (20%)
- analiza przypadku
- rozmowa moderowana/ dyskusja
- warsztaty w grupach
- ankiety/ kwestionariusze
- filmiki szkoleniowe
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie