- Oferta
- Rozwój menedżerski
BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ
Po zakończeniu szkolenia Firma posiada Menedżera, który: Świadomie korzysta z dostępnych narzędzi coachingowych Potrafi efektywnie połączyć zasoby swoich Ludzi ze strategicznymi celami Firmy Potrafi stosować różne metody motywowania i kierowania podwładnymi Świadomie planuje i prowadzi coaching wykorzystując potencjał swoich Ludzi
Cele i korzyści
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
- Świadomie zarządzać własnym autorytetem
- Prowadzić spotkania 1:1 w taki sposób aby skutecznie rozwijać swoich Ludzi
- Motywować i inspirować do trwałych zmian nawyków
- Tworzyć dokumentację i kryteria oceny efektywności pracy 1:1
KORZYŚCI PŁYNĄCE ZE SZKOLENIA:
Po zakończeniu szkolenia Firma posiada Menedżera, który:
- Świadomie korzysta z dostępnych narzędzi coachingowych
- Potrafi efektywnie połączyć zasoby swoich Ludzi ze strategicznymi celami Firmy
- Potrafi stosować różne metody motywowania i kierowania podwładnymi
- Świadomie planuje i prowadzi coaching wykorzystując potencjał swoich Ludzi
Program szkolenia
Dzień 1
Uczestnicy dowiadują się jaka jest najskuteczniejsza koncepcja coachingu. Uświadomią sobie jakie kompetencje powinni rozwijać w samych sobie aby skutecznie wchodzić w rolę Coacha. Jak chwalić i doceniać podczas coachingu aby było to prawdziwe i motywujące.
1. Kompetencje Coacha
- Wiedza
- Umiejętności
- Postawa
2. Czym jest coaching
- Store Check, Trening czy Coaching – co i kiedy wybierać
- W jaki sposób przyłapywać Ludzi na tym co robią naprawdę dobrze
- Praca z notatkami – na co zwracać uwagę podczas coachingu?
3. Koncepcja coachingu
- Główne założenia przed, w trakcie i po coachingu
- Postrzeganie własnej roli w procesie – studium przypadku
- W jaki sposób powstają nawyki – wyjaśnienie procesu
4. Kluczowa umiejętność – udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej (tzw.feedback)
- Feedback prosty vs złożony
- Feedback osobisty – „Metoda Fundamentów”
- Technika słuchania odzwierciedlającego w sytuacjach problemowych
Dzień 2
Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób stymulować kreatywność swoich Ludzi. Na przykładach video zobaczą skąd się biorą mechanizmy obronne i jak się objawiają u ludzi dorosłych w sytuacjach kiedy zagrożone jest ich poczucie własnej wartości. Naucza się tworzyć kartę coachingową w celu profesjonalnego raportingu.
1. Umiejętność inspirowania Ludzi podczas coachingu
- Na czym polega myślenie koncepcyjne w sprzedaży
- Najpierw pokaż, potem wymagaj – jak długo stosować tę zasadę?
- Technika „Demo” – najbardziej skuteczna technika uczenia dorosłych
2. Trudne sytuacje podczas coachingu
- Mechanizmy obronne – co je wywołuje?
- Jak się objawiają i jak sobie z nimi radzić?
3. W jaki sposób motywować do działania indywidualności w zespole
- Role w zespole jakie pełnia poszczególne osoby
- W jaki sposób wykorzystać potencjał poszczególnych osób?
4. Raportowanie
- Tworzenie karty coachingowej i jej praktyczne wykorzystanie w pracy
- Korelacja karty z wewnętrznym systemem ocen
- Praktyczne wskazówki i analiza gotowych kart coachingowych
Adresaci
Na szkolenie zapraszamy:
- Menedżerów którzy zarządzają zespołami sprzedaży lub aspirują do tego stanowiska
- Menedżerów, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności kierownicze oraz dowiedzieć się w jaki sposób zarządzać talentami swoich Ludzi
- Menedżerów, którzy chcą rozwinąć postawę nowoczesnego lidera zespołu, który łączy w sobie cechy stratega, trenera oraz menedżera zarządzającego
- Szkolenie szczególnie przydatne menedżerom, którzy odbywają rozmowy i/lub spotkania coachingowe ze swoimi podwładnymi
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie