Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

TRUDNY KLIENT. TRUDNE SYTUACJE (2dni)

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Program szkolenia

1. PRZYGOTOWANIE

  • nastawienia – emocje – postawy
  • pierwszy kontakt – zasłony i bariery
  • techniki okazywania zrozumienia, określanie problemu, technika uzasadnienia działań, zamknięcie rozmowy

2. GRANICE W KONTAKTACH HANDLOWYCH – dokąd mogę dojść?

  • asertywność
  • informacje zwrotne
  • wyznaczanie granic w zachowaniu klienta
  • sankcje – zapowiedź i wykonywanie
  • odmawianie klientowi

3. KRYTYKA ZE STRONY KLIENTA

  • wyprzedzanie krytyki
  • w poszukiwaniu krytycznych uwag
  • psychologia i fenomenologia agresji
  • inteligentne kierowanie emocjami partnera

4. STYLE NEGOCJACJI I ICH STOSOWANIE W WYBRANYCH SYTUACJACH

  • styl kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy
  • sytuacje trudne w negocjacjach
  • reagowanie na zastrzeżenia klienta
    • pokonywanie zastrzeżeń
    • 10 skutecznych metod

5. OBSŁUGA NA ODLEGŁOŚĆ

  • kontakty telefoniczne z klientem (sprzedażowe, i posprzedażowe)
  • opieka nad klientem – budowanie poczucia zaufania i współpracy

6. OBSŁUGA BEZPOŚREDNIA

  • sztuka prowadzenia rozmów z klientami – jak to robić efektywnie i “na luzie”
  • atrakcyjność interpersonalna
  • metody indywidualnego podejścia do klienta – empatia
  • sytuacje trudne w bezpośrednich kontaktach z klientami
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie