Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

WZROST EFEKTYWNOŚCI PODLEGŁEGO OBSZARU POPRZEZ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CZASEM

Celem szkolenia jest poznanie najbardziej skutecznych narzędzi pomagających efektywnie zarządzać czasem. Poznanie złodziei czasu oraz barier asertywności. Korzyści dla uczestników szkolenia: Umiejętność odróżniania tego, co najważniejsze od tego co mniej ważne Poznanie najbardziej skutecznych technik pomocnych we właściwym zarządzaniu czasem…

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest poznanie najbardziej skutecznych narzędzi pomagających efektywnie zarządzać czasem. Poznanie złodziei czasu oraz barier asertywności.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Umiejętność odróżniania tego, co najważniejsze od tego co mniej ważne
  • Poznanie najbardziej skutecznych technik pomocnych we właściwym zarządzaniu czasem
  • Zdobycie umiejętność efektywnego planowania
  • Poznanie głównych przeszkód w optymalnym wykorzystywaniu czasu
  • Poznanie metod, które pozwolą odciążyć się, przekazując zadania innym,
  • Wzmocnienie postawy asertywnej

Program szkolenia

Umiejętność zarządzania czasem staje się jedną z priorytetowych umiejętności u każdego menadżera sukcesu. Szef ma w swoich obowiązkach organizację pracy podległego zespołu, bieżące raportowanie, opracowanie i wdrożenie koncepcji funkcjonowania podległego obszaru, rozwój pracowników, wdrażanie nowych pracowników (np. pracownicy tymczasowi) i wiele innych zadań. Tylko dobra i sprawna organizacja czasu pracy pozwala na osiągnięcie sukcesu.

Nie bez znaczenia w zakresie dodatkowych zadań jest wdrażanie narzędzi optymalizujących produkcję. Wielokrotnie związane jest z nią redukcją etatów jak i zwiększenie ilości dokumentów. Wiele z tych obowiązków przejmuje na siebie menadżer. Sytuacja ta powoduje, że ma on coraz więcej zadań, które musi wykonać w tym samych czasie, co wcześniej.

Brak stabilnej sytuacji gospodarczej spowodował, że wiele firm zdecydowało się na pracowników tymczasowych. Z punktu bezpieczeństwa organizacji jest to bardzo dobre rozwiązanie. Główna odpowiedzialność za utrzymanie wydajności i jakości spada na menadżera. Powoduje to zwiększenie dozoru jak i zaangażowania ze strony szefa w szkolenie nowych pracowników.

Jaki menadżer sprawdza się w takich sytuacjach?

Menadżer, którzy oprócz koncentracji na bieżących obowiązkach i problemach potrafi spojrzeć w przyszłość. Zna swoich pracowników i wie, jaki jest ich potencjał. Rozwijają ich kompetencje poprzez szkolenia i delegowanie zadań. Dzięki temu może przekazać podległemu zespołowi część swoich obowiązków i wygenerować czas na inne zadania.

Menadżer, który jest asertywny. Nie daje się wykorzystywać pracownikom i twardo egzekwuje swoje prawa. Potrafi podejmować trudne decyzje związane z wynagrodzeniem, przesunięciem na inne stanowisko a w ostateczności zwolnieniem. Ma świadomość, że tylko zdyscyplinowany i wyszkolony zespół może pozwolić mu realizować zadania stawiane przez przełożonych. Potrafi również powiedzieć zwierzchnikowi, że dane zadanie jest nie do zrealizowania.

Menadżer, który potrafi stawiać efektywne (nie mylić z efektowne) cele i zadania. Ustawia kolejność realizacji kierując się priorytetami, które jego pracę i podległego zespołu będą czynić lepszą i sprawniejszą.

Menadżerowie, którzy potrafią zachować spokój nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Wiele sytuacji stresujących wynika z braku czasu.

Program szkolenia:

1. Czym jest zarządzanie czasem

  • Główne przeszkody w zarządzaniu czasem
  • Autoanaliza – moje nawyki a wykorzystanie czasu
  • Pożeracze czasu

2. Priorytety

  • Zasada Pareto
  • Analiza ABC
  • Matryca Eisenhowera

3. Cele

  • Rodzaje celów
  • Reguła SMART
  • Zasady i reguły planowania: krzywa Gaussa, reguła 60:40, reguła Parkinsona

4. Planowanie

  • Metoda Gannta
  • Metoda ALPEN
  • Metoda TRZOS

5. Delegowanie zadań i uprawnień

  • 7 stopni delegowania
  • Reguły skutecznego delegowania

6. Rozwój postawy asertywnej i technik redukcji stresu

  • Asertywność
  • Stres spowodowany czasem – jak przezwyciężać?

Metodologia szkolenia:

Praktyczna forma zajęć, przekazywanie teorii na podstawie analizy przypadków (casów), duża ilość ćwiczeń, wspólne rozwiązywanie problemów (również wynikających z Państwa doświadczeń).

Szkolenie skierowane do: kadry menadżerskiej średniego i niższego szczebla.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie