Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom zaawansowany

Celem tego szkolenia jest zaopatrzenie uczestników w instrumentarium zaawansowanych negocjacji, które znacząco rozwinie ich warsztat  i zwiększy ich efektywność w przyszłych negocjacjach. Szkolenie jest skoncentrowane na 2 istotnych aspektach negocjacji: Wielokryterialnych narzędziach budowania wiedzy o partnerach negocjacyjnych, służących w przyszłości polepszeniu sposobu komunikowania z nimi i zastosowania bardziej efektywnych sposobów negocjowania, przez co zwiększających szanse na maksymalne osiągnięcie postawionych celów negocjacyjnych, Rozpoznaniu i obronie przed, często stosowanymi w praktyce negocjacyjnej, próbami manipulowania z drugiej strony, przede wszystkim w próbach psychologicznego wpływania na partnera, podawania nieprawdziwych danych lub przedstawiania składanych propozycji jako podjętych uzgodnień Najistotniejszą korzyścią dla uczestników szkolenia będzie możliwość poznania siebie w wielu wymiarach oraz zastosowanie zdobytej wiedzy podczas ćwiczeń warsztatowych, opartych o różne warunki wyjściowe stron oraz wspólne przeanalizowanie ich przebiegu.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Celem tego szkolenia jest zaopatrzenie uczestników w instrumentarium zaawansowanych negocjacji, które znacząco rozwinie ich warsztat  i zwiększy ich efektywność w przyszłych negocjacjach.
Szkolenie jest skoncentrowane na 2 istotnych aspektach negocjacji:
  • Wielokryterialnych narzędziach budowania wiedzy o partnerach negocjacyjnych, służących w przyszłości polepszeniu sposobu komunikowania z nimi i zastosowania bardziej efektywnych sposobów negocjowania, przez co zwiększających szanse na maksymalne osiągnięcie postawionych celów negocjacyjnych,
  • Rozpoznaniu i obronie przed, często stosowanymi w praktyce negocjacyjnej, próbami manipulowania z drugiej strony, przede wszystkim w próbach psychologicznego wpływania na partnera, podawania nieprawdziwych danych lub przedstawiania składanych propozycji jako podjętych uzgodnień
Najistotniejszą korzyścią dla uczestników szkolenia będzie możliwość poznania siebie w wielu wymiarach oraz zastosowanie zdobytej wiedzy podczas ćwiczeń warsztatowych, opartych o różne warunki wyjściowe stron oraz wspólne przeanalizowanie ich przebiegu.

Program szkolenia

1. Narzędzia wielowymiarowego rozpoznawania partnera stołu negocjacyjnego:

Psychologiczne typy osobowości – zwroty i charakterystyczne wyrażenia, punkty odniesienia, typowe relacje z otoczeniem zewnętrznym, konstrukcje i konteksty wypowiedzi , preferowane kierunki patrzenia na rzeczywistość,

Typy komunikacji interpersonalnej – podstawowe wymiary sposobów komunikacji , charakterystyczne zachowania i podejście do ludzi, silne strony i źródła problemów poszczególnych typów,

• Typy sposobów prowadzenia negocjacji – podstawowe wymiary, preferencje odnośnie sposobów negocjowania, podstawowe różnice w różnych podejściach.

2. Asertywne metody polepszania swojej pozycji negocjacyjnej – definicja i prawa asertywności w negocjacjach; asertywne eksponowanie swoich oczekiwań; komunikaty: „ja”, „przecież” i asertywne odraczanie; asertywna reakcja na: lekceważącą, napastliwą, agresywną postawę partnera negocjacyjnego.

3. Zasady przeciwdziałania próbom manipulacji lub blefu z drugiej strony – rozpoznawanie technik psychologicznej manipulacji stosowanych w poszczególnych fazach negocjacji, narzędzia opanowania właściwych reakcji negocjatorów na gry i triki stosowane przez drugą stronę, metody radzenia sobie z konfliktem i impasem.

4. Przygotowanie negocjacji – struktura kolejnych kroków przygotowania do rozmów zorientowanych na osiągniecie określonych celów negocjacyjnych.

5. Praktyczny warsztat negocjacyjny – nagrywany i analizowany pod kątem: przygotowania, przebiegu, zastosowanych technik komunikacji i strategii negocjacji, rezultatu osiągniętego w stosunku do przyjętych założeń.

Metody szkoleniowe

 
  • Mini wykłady i prezentacje wybranych zagadnień, omawiane przez trenera
  • Pytania uczestników do trenera odnośnie omawianych zagadnień
  • Dyskusje grupowe moderowane przez trenera
  • Testy
  • Wymiana doświadczeń i przykładów „dobrych praktyk” między uczestnikami szkolenia
  • Ćwiczenia przedstawionej przez trenera metodologii profesjonalnego przygotowania się    do negocjacji

Praktyczne ćwiczenia warsztatowe, w których biorą udział wszyscy uczestnicy szkolenia, oparte o scenariusze, specjalnie przygotowane na szkolenie. Poprzez kontakt online między poszczególnymi zespołami uczestnicy (oddzielnie dla każdej grupy i zespołów negocjacyjnych) mają czas na zapoznanie się ze scenariuszem i wspólne opracowanie strategii negocjacji.

Przebieg negocjacji online grup jest rejestrowany w postaci nagrania.
Nagrania każdej grupy są analizowane przez jej uczestników i trenera  z punktu widzenia uzgodnionych wspólnie kryteriów.
Warunek:Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.

Adresaci

  • Kadra kierownicza i managerowie firm działających lub planujących działania biznesowe
  • Specjaliści ds. handlu zagranicznego, tak po stronie importowej, jak i eksportowej
  • Przedstawiciele sektora samorządowego i administracji publicznej
  • Działacze izb gospodarczych i pracownicy specjalnych stref ekonomicznych
  • Przedstawiciele wyższych uczelni, instytutów naukowych i wszyscy zainteresowani poszerzeniem własnych umiejętności interpersonalnych  w kontaktach  biznesowych
Szkolenie dedykowane jest osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie