- Oferta
- Rozwój menedżerski
Negocjacje biznesowe – teoretyczne podstawy i dobre praktyki
Do rozpoczęcia pozostało:
78 dniCele i korzyści
- Zwiększenie efektywności i skuteczności prowadzenia negocjacji w biznesie
- Doskonalenie kompetencji negocjacyjnych i umiejętność skutecznego postępowania z trudnym partnerem negocjacji
- Budowanie długoterminowych relacji z partnerami handlowymi
Program szkolenia
- predyspozycje negocjacyjne – jak można je nabyć?
- jak rozwijać indywidualne umiejętności negocjacyjne?
- budowanie przekazu werbalnego podczas negocjacji – twarde fakty czy emocjonalne przekazy?
- zasady właściwego doboru słów w celu przekonywania drugiej strony negocjacji do własnego stanowiska
- sztuka argumentowania i doboru werbalnych przekazów perswazyjnych
- rola komunikacji niewerbalnej w negocjacjach
- dystans konwersacyjny w negocjacjach (płeć, wiek, kultura, relacje międzyludzkie)
- relacje przestrzenne w negocjacjach
- rola wyglądu i cech fizycznych w negocjacjach
- wykorzystanie elementów pozawerbalnych w oddziaływaniu na partnerów negocjacji
- rola i znaczenie czasu w negocjacjach (wykorzystywanie czasu w procesie wywierania wpływu)
- strategia współpracy (ustalanie granic, wciąganie do gry, zmiana stanowisk, pełne otwarcie, dzielenie tortu, niska piłka, krok po kroku)
- umiejętność słuchania (czytanie „między wierszami”)
- umiejętność zadawania pytań (strategia zadawania pytań, rodzaje pytań i ich wykorzystanie w konkretnych sytuacjach negocjacyjnych)
- umiejętność parafrazowania wypowiedzi negocjatorów
- techniki wywierania wpływu (reguły etycznego przekonywania do własnego stanowiska takie jak: reguła społecznego dowodu słuszności, wzajemności, autorytetu, niedostępności, sympatii, zaangażowania i konsekwencji, wykorzystanie efektu pierwszeństwa i świeżości, receptywne i ekspresyjne wywieranie wpływu)
- strategia doprowadzenia do impasu (odmowa kontynuacji, kłódka, bierz lub spadaj, eskalacja żądań, spacer nie w porę, zmiana założeń)
- strategie przełamywania impasu (obiektywne kryteria, tymczasowość, twórcze ujęcia, otwarte wyznania, podsumowania)
- Co to znaczy być osobą asertywną?
- Prawa i obowiązki osoby asertywnej
- Asertywne myślenie
- Jeśli nie asertywność to, co? Alternatywy dla asertywności
- Korzyści z asertywności w negocjacjach
- Asertywne techniki dla potrzeb negocjacji
- reagowanie na zarzuty i obiekcje
- reagowanie na agresję rozmówcy
- reagowanie na gniew rozmówcy
- reagowanie na brak reakcji negocjatorów
- stosowanie odpowiednich taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
- gry negocjacyjne – negocjacje pozycyjne
- gry negocjacyjne – negocjacje typu wygrana/wygrana
- strategia szachowa
- taktyki negocjacyjne i ich zastosowanie w praktyce konkretnych negocjacji
- praktyczne radzenie sobie ze stresem
- panowanie nad emocjami
- audit stresu zawodowego
- metody i techniki redukcji stresu
Metody szkoleniowe
1. Mini wykłady – wprowadzenie lub podsumowanie zagadnienia
2. Analiza przypadków ilustrujących poszczególne zagadnienia
3. Warsztaty umiejętności:
- symulacje negocjacji – gry negocjacyjne
- odgrywanie ról sprzedawcy i kupującego
- opracowywanie przykładowych rozwiązań dla potrzeb konkretnej sytuacji negocjacyjnej
Miejsce
śląskie, PARK INN BY RADISSON KATOWICE****ul. Bytkowska 1a, 40-147 Katowice
http://www.bestwesternkatowice.pl
PARK INN BY RADISSON KATOWICE **** zlokalizowany jest w pobliżu Parku Chorzowskiego i Międzynarodowych Targów Katowickich łączy wysoki standard, szeroki wachlarz usług oraz nowoczesny design i funkcjonalność. Hotel oferuje nowoczesne Centrum Biznesowe, bibliotekę, bezpłatny dostęp do Internetu oraz naziemny parking dla Gości. Oferuje 168 klimatyzowanych i komfortowo wyposażonych pokoi.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia.
Cena i zapisy
1390 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1350,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.
Podana wyżej cena zawiera:
- koszty organizacji szkolenia
- materiały szkoleniowe rozdawane uczestnikom w trakcie szkolenia
- przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
- certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
- poczęstunki kawowe, obiad
- konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia