Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

NARZĘDZIA WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, w tym efektywne prowadzenie spotkań, zebrań

Uporządkowanie wiedzy oraz wyposażenie uczestników w nowe umiejętności komunikacji wewnętrznej w dwóch obszarach: 1. Zwiększenie skuteczności prowadzenia zebrań w celu realizowania celów komunikacji wewnętrznej oraz efektywnego zarządzania ludźmi Techniki prowadzenia zebrania Radzenie sobie z trudnym uczestnikiem Zarządzanie konfliktem podczas zebrania…

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Uporządkowanie wiedzy oraz wyposażenie uczestników w nowe umiejętności komunikacji wewnętrznej w dwóch obszarach:

1. Zwiększenie skuteczności prowadzenia zebrań w celu realizowania celów komunikacji wewnętrznej oraz efektywnego zarządzania ludźmi

  • Techniki prowadzenia zebrania
  • Radzenie sobie z trudnym uczestnikiem
  • Zarządzanie konfliktem podczas zebrania
  • Budowanie osobistego wizerunku w organizacji

2. Inne formy wewnętrznej komunikacji bezpośredniej takie jak wideokonferencje czy różne formy spotkań „twarzą w twarz”

  • Ludzie w komunikacji biznesowej
  • Savoir-vivre biznesowy
  • Zasady wywierania wpływu

Program szkolenia

Dzień Pierwszy – Ludzie i ich komunikowanie się w organizacji

1. Jak ludzie porozumiewają się w warunkach zawodowych?

  • Wpływ hierarchii zawodowej na komunikowanie się w organizacji
  • Zasady savoir- vivre – podstawy
  • Cztery podstawowe style komunikowania: dyrektywne, analityczne, afektywne i uważające
  • Praktyka stosowania stylów komunikowania: kiedy, gdzie i w stosunku do kogo stosować poszczególne style
  • Zasady wywierania wpływu w wewnętrznej komunikacji bezpośredniej – Znaczenie między innymi stereotypu, wzajemności w kontaktach, autorytetu, niedostępności w prowadzeniu efektywnych zebrań

2. Zakłócenia w komunikowaniu i ich wpływ na „szumy” informacyjne w organizacji

  • Jak można się konstruktywnie kłócić w pracy zawodowej?
  • Postawy, stereotypy, uprzedzenia a zakłócenia w komunikowaniu
  • Obszary konfliktu: wartości, relacji, danych, interesów, struktury

3. Narzędzia komunikacji bezpośredniej – jak i kiedy je stosować?

  • Wideokonferencje – specyfika „gadania” do komputera
  • Spotkania osobiste formalne i nieformalne – czym się różni „dywanik” u szefa od rozmowy z nim podczas pikniku?
  • Zebrania – jak oddziaływać na wiele osób jednocześnie?

4. Od czego zależy efektywność zebrań w organizacji – do czego potrzebne są sprawnie poprowadzone spotkania?

  • Co jest przed „witam Państwa”?
  • Jak wypełnić dany nam czas?
  • Co jest po „dziękuję za uwagę”?

Dzień Drugi – Prowadzę zebranie – warsztaty

1. Wprowadzenie do zadania

  • Jak zwiększyć swoją skuteczność podczas prowadzonego zebrania?
  • Znaczenie wyglądu kompetentnego
  • Treść
  • Forma przekazu
  • Siła języka ciała
  • Jak skutecznie argumentować?
  • W jaki sposób mówić atrakcyjnie?

2. Zadanie

  • Przygotowanie planu zebrania, postawienie celu, zaplanowanie poszczególnych etapów oraz komunikacji podczas zebrania
  • Przygotowanie planu zebrania, postawienie celu, zaplanowanie poszczególnych etapów oraz komunikacji podczas zebrania
  • Co jest skuteczniejsze: racje czy emocje? Jak nie dopuścić do konfliktu z publicznością

3. Moje mocne i słabe strony oraz jak nad nimi pracować. Podsumowanie warsztatu

  • Co chcesz osiągnąć w zakresie podnoszenia efektywności podczas prowadzonych zebrań?

Metody szkoleniowe:

  • Ćwiczenia w grupach oraz indywidualne
  • Dyskusje
  • Zadanie z wykorzystaniem kamery
  • Mini wykłady wprowadzające do ćwiczeń

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie