PLANER

Większość zarządów odkryła, że zapotrzebowanie na dobre kadry rośnie szybciej, niż mogą ich nastarczyć choćby najlepsze programy ich rozwojuPeter F. Drucker

Menu

DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH NIEZBĘDNYCH W ZESPOLE/FIRMIE (2 dni)

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Program szczegółowy szkolenia

1. WARUNKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W TRAKCIE KONTAKTU Z INNYMI

  • Komunikacja werbalna- standardy i pułapki
  • Znaczenie nadawcy, odbiorcy i otoczenia w komunikacji
  • Mowa ciała – „zdradzi dużo więcej niż myślisz, że mówisz…”
  • Aktywne słuchanie- niezbędne narzędzie w kontakcie z innymi
  • Asertywność- jak ułatwia i pomaga, gdy nie jest łatwo rozmawiać
  • Test na styl komunikacji- autopoznanie
  • Test badający podejście do sytuacji konfliktowej- autopoznanie
  • Pytania- bez nich ani rusz

2. TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ I NIE MUSZĄ BYĆ TRUDNE

  • Warunki poprawnej komunikacji z elementami asertywnych zachowań, błędy i bariery komunikacyjne (wykład +ćwiczenia)
  • Opis nie ocena- to połowa sukcesu
  • Motywowanie- „konstruktywna zachęta”
  • Ocena pracownicza- „wykreuj innych”
  • Pokonaj agresję u siebie i innych – „bądź łagodnie kompetentny”
  • Konflikt- „na pewno się dogadamy”
  • Własne przypadki- analiza + wskazówki do pracy

Moduł, w trakcie którego przekazane zostaną uczestnikom sposoby prowadzenia trudnych dialogów i rozmów, oswojenia emocji, łagodzenia stresu, napięć, w pracy z grupą i w pracy z podwładnymi.

3. ASERTYWNOŚĆ TWÓJ SOJUSZNIK W RELACJI Z INNYMI

  • Wprowadzenie do asertywności, prawa asertywności
  • Warunki dobrego porozumiewania się – aspekt werbalny( skuteczna rozmowa, błędy percepcyjne, bariery w porozumiewaniu się) i pozawerbalny (o czym mówią twoje gesty, postawa, mimika)
  • Poznaj swoje kompetencje komunikacyjne- test na styl komunikacji, mapa asertywności, poziom stresu.
  • Oswojenie agresji swojej i u innych- asertywne wyrażanie emocji
  • Jak przyjąć i wyrazić krytykę – słuszną i tę manipulacyjną
  • Dopasowanie do klienta –poziom werbalny, emocjonalny, zadaniowy w pracy
  • Asertywna odmowa – a jednak można powiedzieć „nie”
  • Elementy antystresu

4. ELEMENTY ZARZĄDZANIA CZASEM- TEST „JAK DBASZ O SWÓJ CZAS”

  • Krzywa wydajności- analiza własnych możliwości pracy
  • Zasada Eisenhowera – ustalanie priorytetów
  • Reguła Pareto
  • Jak radzić sobie z zakłócaczami czasu ( inni, zadania)
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania