Logistyka, transport, spedycja
SZKOLENIA LOGISTYKA, TRANSPORT, SPEDYCJA
Zyskaj wartościową, bo praktyczną wiedzę i nowe kwalifikacje
Poznać, zrozumieć, zastosować
Przygotowana przez nas specjalistyczna wiedza w zakresie logistyki, transportu i spedycji usprawnia pracę, podnosi kompetencje i umożliwia efektywne działanie oraz zabezpiecza interesy przedsiębiorstwa.
Gwarantujemy wysoki poziom prowadzonych zajęć przez najlepszych wykładowców-praktyków a także sympatyczną obsługę i sprawną organizację.
Szkolenia prowadzone są przez ekspertów ds. logistyki, profesjonalistów prawa transportowego, praktyków, inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego (ITD) oraz Państwowej Inspekcji Pracy (PIP).
W naszej koncepcji szkoleniowej przyjęliśmy założenie, że każdy program musi być tak bardzo praktyczny jak tylko to możliwe, aby uczestnicy byli w stanie wykorzystać jego potencjał bezpośrednio w pracy. Przykładamy wielką wagę do użyteczności szkoleń.
Nasze metody szkoleniowe to: interaktywny wykład (zazwyczaj 30% czasu), analiza przypadków, case study, ćwiczenia w grupach, projekcja filmów, czasami promocyjne egzemplarze branżowych wydawnictw, prezentacje przez firmy sprawdzonych i stosowanych rozwiązań, konsultacje, dyskusje, wymiana doświadczeń – to wszystko wpływa na to, że nasi uczestnicy są bardzo zadowoleni i chętnie korzystają z kolejnych propozycji.

Przepisy celne od podstaw – szkolenie dla przedsiębiorców zaczynających działalność w sektorze międzynarodowego obrotu towarowego – kompendium dla początkujących
Szkolenie daje możliwość uzyskania podstawowej wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawa celnego, które mają bezpośrednie przełożenie na przedsiębiorstwa dokonujące międzynarodowej wymiany towarów. Oferowany program stanowi bogaty zakres i jest dostosowany do potrzeb…

CBAM – nowe obowiązki dla importerów. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2
Od 1 października 2023 roku rusza etap przejściowy w adaptacji mechanizmu dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2, czyli CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism). Wraz z wdrożeniem CBAM na…

Organizacja i optymalizacja gospodarki magazynowej na szczeblu przedsiębiorstwa
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie stacjonarne z zakresu organizacji i optymalizacji gospodarki magazynowej na szczeblu przedsiębiorstwa. Poznaj kompleksowe podejście do zarządzania magazynem i zwiększ efektywność logistyki swojej firmy. Przejdź przez kluczowe…

INCOTERMS®2020 – szkolenie w języku angielskim. International Commercial Rules. Legal and Logistical Aspects.
A characteristic features of the modern world economy are the progressing globalization processes and the increasingly wider internationalization of economic activity. This causes, among others the growing importance of international…

Certyfikowany Specjalista Ds. Celnych, 10-dniowe warsztaty – XIX edycja. Prawo celne, agent celny, kodeks celny, przepisy akcyzowe i VAT
Praktyczne i niezbędne kompendium wiedzy do pracy w agencjach celnych, składach celnych, wolnych obszarach celnych, firm zajmujących się eksportem i importem, firm przewozowych, spedycyjnych. Podczas 10-dniowych warsztatów od strony praktycznej…

Umowy handlu w obrocie międzynarodowym
Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych obowiązujących w obrocie międzynarodowym, w szczególności w odniesieniu do umowy sprzedaży i dostawy a także umów transportowych oraz ubezpieczenia Zwrócenie uwagi na zagadnienie Konwencji ONZ…

NAJNOWSZE TECHNOLOGIE JAKO WARUNEK SUKCESU W LOGISTYCE MAGAZYNOWEJ I ZARZĄDZANIU ŁAŃCUCHEM DOSTAW. TRENDY ROZWOJOWE ORAZ REALIA RYNKOWE

NOWOCZESNE METODY ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ – KAIZEN / KVP

ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE w świetle LEAN MANAGAMENT I TEORII OGRANICZEŃ (warsztaty LM, TOC)
Zapoznanie uczestników z podstawami zarządzania magazynem, analizą poziomu i uwarunkowań kosztów magazynowych oraz optymalizacją jego działań Przedstawienie podstaw rachunków kosztów i sposobów ich wyznaczania oraz roli i znaczenia controllingu w…

OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu…