Logistyka, transport, spedycja
SZKOLENIA LOGISTYKA, TRANSPORT, SPEDYCJA
Zyskaj wartościową, bo praktyczną wiedzę i nowe kwalifikacje
Poznać, zrozumieć, zastosować
Przygotowana przez nas specjalistyczna wiedza w zakresie logistyki, transportu i spedycji usprawnia pracę, podnosi kompetencje i umożliwia efektywne działanie oraz zabezpiecza interesy przedsiębiorstwa.
Gwarantujemy wysoki poziom prowadzonych zajęć przez najlepszych wykładowców-praktyków a także sympatyczną obsługę i sprawną organizację.
Szkolenia prowadzone są przez ekspertów ds. logistyki, profesjonalistów prawa transportowego, praktyków, inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego (ITD) oraz Państwowej Inspekcji Pracy (PIP).
W naszej koncepcji szkoleniowej przyjęliśmy założenie, że każdy program musi być tak bardzo praktyczny jak tylko to możliwe, aby uczestnicy byli w stanie wykorzystać jego potencjał bezpośrednio w pracy. Przykładamy wielką wagę do użyteczności szkoleń.
Nasze metody szkoleniowe to: interaktywny wykład (zazwyczaj 30% czasu), analiza przypadków, case study, ćwiczenia w grupach, projekcja filmów, czasami promocyjne egzemplarze branżowych wydawnictw, prezentacje przez firmy sprawdzonych i stosowanych rozwiązań, konsultacje, dyskusje, wymiana doświadczeń – to wszystko wpływa na to, że nasi uczestnicy są bardzo zadowoleni i chętnie korzystają z kolejnych propozycji.
INCOTERMS 2020 – jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów – szkolenie online
SZKOLENIE ONLINE INCOTERMS 2020 ma zastąpić obowiązujące prawie dekadę INCOTERMS 2010. Nasz Ekspert, jedyny w Polsce trener Incoterms akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu, autor oficjalnego tłumaczenia reguł Incoterms…
Organizacja i optymalizacja gospodarki magazynowej na szczeblu przedsiębiorstwa
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie stacjonarne z zakresu organizacji i optymalizacji gospodarki magazynowej na szczeblu przedsiębiorstwa. Poznaj kompleksowe podejście do zarządzania magazynem i zwiększ efektywność logistyki swojej firmy. Przejdź przez kluczowe…
Certyfikowany Specjalista Ds. Celnych, 10-dniowe warsztaty – XX edycja. Prawo celne, agent celny, kodeks celny, przepisy akcyzowe i VAT
Praktyczne i niezbędne kompendium wiedzy do pracy w agencjach celnych, składach celnych, wolnych obszarach celnych, firm zajmujących się eksportem i importem, firm przewozowych, spedycyjnych. Podczas 10-dniowych warsztatów od strony praktycznej…
Zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie
Poznaj kluczowe zasady nowoczesnego zarządzania logistyką i odkryj, jak logistyka wpływa na efektywność całego przedsiębiorstwa. Szkolenie łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi case study, pokazując, jak projektować systemy logistyczne, dobierać strategie…
Gospodarka magazynowa z elementami projektowania zagospodarowania magazynów istniejących i planowanych
Zapraszamy na szkolenie stacjonarne z zakresu gospodarki magazynowej z elementami projektowania zagospodarowania magazynów istniejących i planowanych. Przez trzy dni uczestnicy będą mieli okazję zgłębić kompleksowe zagadnienia związane z funkcjonowaniem magazynów,…
Umowy handlu w obrocie międzynarodowym
Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych obowiązujących w obrocie międzynarodowym, w szczególności w odniesieniu do umowy sprzedaży i dostawy a także umów transportowych oraz ubezpieczenia Zwrócenie uwagi na zagadnienie Konwencji ONZ…
NAJNOWSZE TECHNOLOGIE JAKO WARUNEK SUKCESU W LOGISTYCE MAGAZYNOWEJ I ZARZĄDZANIU ŁAŃCUCHEM DOSTAW. TRENDY ROZWOJOWE ORAZ REALIA RYNKOWE
NOWOCZESNE METODY ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ – KAIZEN / KVP
ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE w świetle LEAN MANAGAMENT I TEORII OGRANICZEŃ (warsztaty LM, TOC)
Zapoznanie uczestników z podstawami zarządzania magazynem, analizą poziomu i uwarunkowań kosztów magazynowych oraz optymalizacją jego działań Przedstawienie podstaw rachunków kosztów i sposobów ich wyznaczania oraz roli i znaczenia controllingu w…
OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu…