PLANER
logotyp-prestige-eck

Uważam to za dowód wielkiej rozwagi człowieka, jeśli powstrzymuje się on od gróźb i obraźliwych pod adresem kogokolwiek, gdyż ani jedno, ani drugie…nie pomniejsza sił przeciwnika; ale jedno czyni go bardziej ostrożnym, a drugie zwiększa nienawiść…Niccolo Machiavelli,,Książę”

Menu

Work-life balance i well-being w Twojej firmie

Termin: Do ustalenia

Kategoria: HR, kadry, sekretariat

Liczba godzin: 1 dzień

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Dzisiaj w wielu obszarach zarówno życia, jak i biznesu bardzo często dochodzimy do miejsca, w którym trzeba podjąć decyzję o zmianie.

Jest to czas bardzo trudny, wymagający, bo przypomina momentami walkę ze sobą, a w szczególności swoim podejściem do i myśleniem o różnych sprawach.

Nie inaczej dzieje się w organizacjach w obszarze HR, który jest najbliżej ludzi oraz ich rozterek i obaw o przyszłość. Jesteśmy świadomi tej niepewności i lęku, jednak wiemy też, że w każdej organizacji to właśnie ludzie mają największy potencjał, który można rozwijać i takie działanie jest inwestycją, która się zwraca.

To właśnie o nich (LUDZIACH) chcemy rozmawiać i wspólnie z Wami (specjalistami HR) tworzyć nową rzeczywistość.

Dlatego, zapraszamy Cię na pierwsze szkolenie z cyklu szkoleń dla specjalistów i menedżerów z obszaru HR poświęcone trendom i zmianom w tym obszarze.

Jako pierwszy przygotowaliśmy temat równowagi życiowej oraz dobrostanu pracowników, który pojawił się na pierwszym miejscu w rankingu trendów HR przygotowanym przez firmę Deloitte.

Program szkolenia obejmuje swoim zakresem problematykę zarówno diagnozowania, jak i projektowania rozwiązań wspierających równowagę życiową pracowników.

Chcemy zachęcić i oswoić trudność tematu, jakim jest prowadzenie badań wśród pracowników i pokazać, że istnieje więcej możliwości w tym zakresie.

Cele i korzyści szkolenia
Przedstawienie uczestnikom praktycznych wskazówek dotyczących wdrażania idei work-life balance oraz well-being w ich organizacjach.
Cele szczegółowe:
  • zapoznanie uczestników z założeniami koncepcji work-life balance i well-beingu oraz wyjaśnienie powiązania między obiema koncepcjami
  • omówienie sposobów identyfikowania i oceny poziomu równowagi i dobrostanu pracowników,
  • dostarczenie uczestnikom inspiracji dotyczących rozmów z zarządem na temat korzyści płynących z diagnozy WLB,
  • warsztaty z zakresu opracowania metodyki badania obszaru work-life balance oraz well-being w organizacji,
  • omówienie analizy wyników badań i sposobów opracowania praktycznych rozwiązań.
Adresaci szkolenia

Zapraszamy na 1-dniowe szkolenie online skierowane do:

  • osób odpowiedzialnych za planowanie zatrudnienia oraz rekrutacji kadr
  • specjalistów działów HR, rekruterów
  • właścicieli firm oraz kadry zarządzającej.
Program ramowy szkolenia

1. Sesja otwierająca szkolenie

2. Work-life balance i well-being – wprowadzenie

3. Diagnozowanie poziomu WLB w organizacji

4. Warsztat z projektowania badań w obszarze WLB

5. Opracowanie i wykorzystanie wyników badań w kierunku projektowania rozwiązań WLB

6. Sesja Q&A

7. Podsumowanie

Metody szkoleniowe

Spotkanie poprowadzimy online, w ramach którego będziemy pracować warsztatowo. Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają materiały do pracy w wersji elektronicznej.

Warunek:

Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?

Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.

Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.

Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Przedsiębiorca, trener, wykładowca, socjolog, specjalista ds. zarządzania projektami.

Posiada bogate doświadczenie w pracy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zarówno jako naukowiec i dydaktyk oraz praktyk. Zajmowała się badaniem zagadnień związanych z pomiarem efektywności zarządzania zasobami ludzkimi, work-life balance, kompetencjami, rynkiem szkoleń, a także pracą menedżera.

Swoje zainteresowania badawcze i dydaktyczne rozwijała dzięki współpracy z dużymi firmami takimi, jak Famur S.A. oraz Aldi Sp. z o.o., gdzie wspierała funkcjonowanie działów HR jako specjalista ds. analiz i wynagrodzeń oraz menadżer ds. zarządzania talentami.

Jako przedsiębiorca realizowała projekty konsultingowe dla firm (audyt obsługi kadrowo-płacowej, etatyzacja, model kompetencyjny, badania zadowolenia pracowników, badania czynników motywacyjnych, analizy rynków na potrzeby przygotowania biznesplanów) oraz szkolenia (etatyzacja, pomiar efektywności ZZL, system ocen pracowniczych, motywacja do pracy, zarządzanie konfliktami, komunikacja interpersonalna, zarządzanie zespołem projektowym, prezentowanie raportów).
Poza aktywnością biznesową od kilkunastu lat prowadzi zajęcia ze studentami z przedmiotów objętych specjalnością ZZL, słuchaczami studiów podyplomowych (m.in. na kierunku HR Business Partner), a także pełni funkcję promotora prac dyplomowych na studiach I i II stopnia.

Współautorka publikacji pt. „Model IN-OUT®” – książki prezentującej nowatorską koncepcję dotyczącą rozwoju osobistego.

W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia zajmuje się controllingiem personalnym, zagadnieniami dotyczącymi planowania zatrudnienia, etatyzacji, pomiaru efektywności zarządzania zasobami ludzkimi, a także modelowania kompetencji, badania zadowolenia pracowników oraz budowania rozwiązań systemowych w obszarze HR.
Jako trener prowadziła szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, kreatywności, budowania zespołu, zarządzania konfliktami, inteligencji emocjonalnej, pomiaru efektywności zarządzania zasobami ludzkimi, etatyzacji, controllingu personalnego.

Praktyczny wymiar szkoleń prowadzonych przez trenera wynika z doświadczenia w realizacji projektów z zakresu etatyzacji (w tym również wsparcia dla organizacji we wdrożeniu nowej struktury organizacyjnej), modelowania kompetencji, badania zadowolenia pracowników, szkoleń o tematyce związanej z etatyzacją i kontrolingiem personalnym, organizacji i realizacji sesji development center dla kadry menedżerskiej, oceny czynników motywacyjnych stosowanych przez firmę oraz warsztatów dotyczących wartości firmowych.

Firmy, z którymi współpracowała jako trener:
- MPK – Łódź Sp. z o.o.
- LEITZ Polska
- Auchan
- Wodociągi Zawiercie
- FRAPZ w Dąbrowie Górniczej
- Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. J. Ziętka
- Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
- Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. K. Goduli w Chorzowie
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (dobrowolne)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje
    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania