Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • HR, kadry, sekretariat

IDEALNE BIURO – KANCELARIA – SEKRETARIAT
KOMUNIKACJA W BIZNESIE oraz SAVOIR – VIVRE

Szkolenie umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie: Nowoczesnej pracy w sekretariacie Organizacji różnego rodzaju spotkań biznesowych, konferencji, przyjmowaniu gości Zasad savoir vivre w biznesie Kreowania profesjonalnego wizerunku w sekretariacie poprzez biznesowy wygląd i zachowanie Prowadzenia biznesowych rozmów przez telefon Szkolenie adresowane jest do ambitnych: sekretarek, asystentek, osób, które zajmują się obsługiwaniem zebrań, konferencji i konferencji prasowych, spotkań biznesowych oficjalnych i półoficjalnych, narad, przyjmowaniem gości krajowych i zagranicznych.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Szkolenie umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:

  • Nowoczesnej pracy w sekretariacie
  • Organizacji różnego rodzaju spotkań biznesowych, konferencji, przyjmowaniu gości
  • Zasad savoir vivre w biznesie
  • Kreowania profesjonalnego wizerunku w sekretariacie poprzez biznesowy wygląd i zachowanie
  • Prowadzenia biznesowych rozmów przez telefon

Szkolenie adresowane jest do ambitnych: sekretarek, asystentek, osób, które zajmują się obsługiwaniem zebrań, konferencji i konferencji prasowych, spotkań biznesowych oficjalnych i półoficjalnych, narad, przyjmowaniem gości krajowych i zagranicznych.

Program szkolenia

Dzień I

1. Asertywność, w tym konstruktywny sposób wyrażania swoich emocji – interaktywne ćwiczenia przy zastosowaniu kamery

2. Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych oraz ich rozliczanie

3. Organizacja i obsługa zebrań oraz przygotowanie materiałów i zaproszeń

4. Protokołowanie

  • Plan protokołu
  • Pułapki protokołowania

5. Umiejętność przygotowywania spotkań biznesowych, konferencji, narad, zebrań itp.:

  • Delegowanie zadań
  • Zarządzanie grupą
  • Samodyscyplina

6. Prowadzenie rozmów telefonicznych, czyli doskonalenie umiejętności komunikowania się przez telefon

„Jak Cię słyszą, tak Cię widzą”

7. Savoir – vivre w biznesie, czyli zasady dobrego i stylowego zachowania się

  • Nowoczesne środki komunikowania się
  • Wyższa szkoła konwersacji
  • Wielka sztuka zwracania się do innych
  • Właściwa prezentacja

„Jak Cię widzą tak Cię piszą”

8. Wokół stołu – nakrycie, podawanie, zachowanie – interaktywne ćwiczenia przy zastosowaniu kamery

9. Stylizacja – Dama w każdym znaczeniu

  • Kultura osobista i odpowiednia prezencja
  • Odpowiedni dobór stroju do danej sytuacji

10. Formy towarzyskie w miejscu pracy. Jak pozytywnie oddziaływać na otoczenie?

Dzień II

1. Akty normatywne w firmie, czyli prawidłowe sporządzanie uchwał, zarządzeń, decyzji

2. Czynności kancelaryjne sekretariatów, czyli zarządzanie korespondencją m.in. oznaczenia dekretacji pism

3. „Instrukcja kancelaryjna” czyli, tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniających jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentacji aktowej

4. Elektroniczny obieg dokumentacji, czyli wprowadzenie do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

5. „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt” – obowiązkowy niezbędnik do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentacji

  • Oznaczanie
  • Rejestracja
  • Łączenie i przechowywanie akt

6. Public Relations

  • Znaczenie PR w firmie
  • Podstawowe zasady relacji z mediami – ćwiczenia przy użyciu kamery
  • Zasady organizowania konferencji prasowych – ćwiczenia przy użyciu kamery

7. Język korespondencji w kontaktach międzynarodowych oraz wygląd pisma

8. Łatwość w opracowywaniu trudnych zadań

  • Planowanie
  • Cel
  • Mapy myśli

9. Przekazywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego lub składnicy akt

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie