Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Podstawy prawa pracy dla kierowników zespołów- szkolenie online

Podstawy prawa pracy dla kierowników zespołów- szkolenie online

Podejmowanie bieżących decyzji w sprawach pracowniczych wymaga od kadry kierowniczej podstawowej znajomości przepisów prawa. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej pigułki wiedzy niezbędnej dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, z uwzględnieniem…

Mobbing i dyskryminacja – jak pracodawca powinien im zapobiegać i reagować. Mobbing i dyskryminacja dla kadry kierowniczej

Mobbing i dyskryminacja – jak pracodawca powinien im zapobiegać i reagować. Mobbing i dyskryminacja dla kadry kierowniczej

Zapobieganie wystąpieniu mobbingu i dyskryminacji w środowisku pracy to nie tylko element dobrych praktyk zarządzania, ale obowiązek każdego pracodawcy wynikający z Kodeksu Pracy: Wzmocnienie kadry kierowniczej w przeciwdziałaniu mobbingowi i…

Rekrutacja, ocena i rozwój zawodowy w świetle prawa pracy – szkolenie online

Rekrutacja, ocena i rozwój zawodowy w świetle prawa pracy – szkolenie online

Podejmowanie bieżących decyzji w sprawach personalnych wymaga od przedstawicieli pracodawcy podstawowej znajomości przepisów prawa. Celem szkolenia jest przedstawienie regulacji dotyczących procesu rekrutacji, oceny i rozwoju zawodowego pracowników (m.in. przepisów antydyskryminacyjnych).

Kontrola pracowników – uprawnienia i ryzyka pracodawcy – szkolenie online

Kontrola pracowników – uprawnienia i ryzyka pracodawcy – szkolenie online

Rozwój nowoczesnych technologii umożliwia firmom monitorowanie działań pracowników praktycznie w każdym miejscu i czasie.  Pokusa pozyskania dodatkowych informacji jest spora, szczególnie gdy pracownicy sami wystarczająco nie chronią swojego wizerunku i…

Zarządzanie projektami – praktyczny przegląd zasad, technik i standardów.

Zarządzanie projektami – praktyczny przegląd zasad, technik i standardów.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej uczelni, czy też forum społecznego działania. Jednym z warunków do sukcesu w…

Win to Win  – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami

Win to Win – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami

Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic. Takie zagadnienia jak i inne…

Teczka idealnego HR-owca! Jak dobrze prowadzić akta osobowe i dokumentację pracowniczą uwzględniając najnowsze przepisy prawa pracy

Teczka idealnego HR-owca! Jak dobrze prowadzić akta osobowe i dokumentację pracowniczą uwzględniając najnowsze przepisy prawa pracy

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy niezbędnej do prawidłowego prowadzenia akt osobowych i dokumentacji pracowniczej uwzględniającej najnowsze przepisy prawa pracy. Podczas szkolenia zostaną omówione proponowane zmiany w prawie pracy m.in. dotyczące…

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Skuteczna obsługa reklamacji nie polega na unikaniu ataków Klientów, ale powinna być prowadzona na nie gorszym poziomie zaangażowania i technik stosowanych przez Klientów. Pracownicy obsługujący reklamacje powinni być w stanie…

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Dział Obsługi Reklamacji wymaga nieustannego doskonalenia zarówno pod względem kompetencji pracowników, jak i metod pracy. Zmienność rynku, doskonale widoczne w obecnych czasach, zmusza nas do ciągłej ewolucji, a nawet i…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę