Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Prawo

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Dział Obsługi Reklamacji wymaga nieustannego doskonalenia zarówno pod względem kompetencji pracowników, jak i metod pracy. Zmienność rynku, doskonale widoczne w obecnych czasach, zmusza nas do ciągłej ewolucji, a nawet i rewolucji w stylach zarządzania. Szkolenie ma na celu dostarczyć menedżerom zarządzającym obsługą reklamacji pakietów narzędzi oraz zestawu kompetencji, do zaprojektowania i prowadzenia skutecznego Działu Obsługi Reklamacji. Dzięki pozyskanej wiedzy menedżerowie pozbędą się złych nawyków zamieniając je na wysokiej klasy kompetencje zarządcze.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Dział Obsługi Reklamacji wymaga nieustannego doskonalenia zarówno pod względem kompetencji pracowników, jak i metod pracy. Zmienność rynku, doskonale widoczne w obecnych czasach, zmusza nas do ciągłej ewolucji, a nawet i rewolucji w stylach zarządzania. Szkolenie ma na celu dostarczyć menedżerom zarządzającym obsługą reklamacji pakietów narzędzi oraz zestawu kompetencji, do zaprojektowania i prowadzenia skutecznego Działu Obsługi Reklamacji. Dzięki pozyskanej wiedzy menedżerowie wyzbędą się złych nawyków zamieniając je na wysokiej klasy kompetencje zarządcze.

Program szkolenia

  1. Diagnoza otoczenia firmy
  2. Określanie zadań, których realizacja jest niezbędna dla realizacji strategii Działu Obsługi Reklamacji i firmy
  3. Struktura Działu Reklamacji i wynikające z niej potrzeby kadrowe
  4. Identyfikacja najważniejszych kompetencji pracowników odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
  5. Tworzenie opisów stanowiskowych dla specjalistów i asystentów Działu Obsługi Reklamacji
  6. Skuteczne szkolenie pracowników obsługujących reklamacje
  7. Motywowanie pracowników, przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu
  8. Coaching pracowników odpowiedzialnych za reklamacje
  9. Ocenianie okresowe pracowników Działu Obsługi Reklamacji
  10. Praca zespołowa – współpraca z innymi działami firmy
  11. Budowanie autorytetu przywódcy przez Szefa Działu Obsługi Reklamacji
  12. Mierzenie satysfakcji Klientów z obsługi reklamacji

Metody szkoleniowe

Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej, eksperymentów i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są każdorazowo dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów. Szkolenie zostanie przeprowadzone metodą warsztatową.

Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu wiedzy teoretycznej i praktycznej, żywą reakcję na zgłaszane problemy czy sugestie, charakter warsztatowy i twórczy. Trener buduje atmosferę otwartości i zaufania, bazuje na relacjach partnerskich, co pozwala optymalnie zaktywizować grupę do nauki, konstruktywnej samokrytyki połączonej z kreowaniem konkretnych rozwiązań (działań, technik, standardów). Połączenie doświadczenia trenerskiego i menedżerskiego pozwala trenerowi wysoce zmotywować uczestników szkolenia do aktywnego udziału, a przede wszystkim zainspirować do dalszego rozwoju własnego.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie