PLANER

Nic nie zastąpi ciężkiej pracy. Czy jesteś artystą, czy prowadzisz interes, musisz mieć twardy harmonogram i wypełniać obowiązki – mówiła Florence Broadhurst. – Na sukces trzeba sobie zapracowaćFlo - legenda o wielu talentach, założycielka ręcznie drukowanych, luksusowych tapet w Sidney

Menu

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny, Produkcja

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Zajęcia prowadzone są w formie: ćwiczeń zespołowych i indywidualnych, dyskusji, wymiany doświadczeń oraz dużej ilości przypadków (casów) , co stanowi o atrakcyjności tego szkolenia i Państwa dużego zainteresowania.

Scenki sytuacyjne wprost z życia zawodowego, które min. będziemy ćwiczyć podczas realizacji programu:

  • Kolega staje się moim szefem
  • Ja swoje zrobiłem, reszta mnie nie obchodzi
  • Bo zawsze tak było
  • Odpowiedzialność zbiorowa, czyli i tak nikt nie zauważy
  • Nie promuję nikogo, bo sam chcę być na świeczniku
  • Obalanie mitów w stylu:
    • jest szefem powinien to wiedzieć
    • lepiej nie pytać bo wyjdę na idiotę
    • jako szef jestem panem i władcą
    • jak oddeleguje zadanie pomyślą, że stosuję spychologię
Cele i korzyści szkolenia

Podczas zajęć wskażemy rozwiązania, które uczestnicy: mistrzowie, brygadziści, kierownicy będą mogli wykorzystać w praktyce:

  • Jak optymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał podwładnych?
  • Jak najskuteczniej zarządzać podległym personelem?
  • Jak efektywnie delegować uprawnienia w oparciu o plan pracy?
  • Jak obiektywnie oceniać pracownika, czym się kierować?
  • Jak wspierać, motywować i budować zespół?
  • Jak analizować przyczyny konfliktów i dobrze na nie reagować?
  • Jak zachowuje się asertywny szef w trudnych sytuacjach?
  • Jak pokonać stres?
  • Jak stworzyć sprzyjający klimat efektywnej pracy i kreatywności?
  • Jak inspirować zespół do wytężonej pracy i dodatkowych działań?
Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej średniego i niższego szczebla w zakładach produkcyjnych.

Program szczegółowy szkolenia

Zapraszamy na warsztaty rozwijające umiejętności skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym a także rozwijające potencjał twórczy każdego mistrza produkcji.

1. Rola kierownika zespołu – przywództwo

  • Budowanie sylwetki przywódcy
  • Twój styl zarządzania – diagnoza
  • Cechy, umiejętności i zadania lidera zespołu
  • Zasady budowania własnego wizerunku wśród podwładnych – jak budować autorytet?

2. Komunikacja w procesie zarządzania zespołem produkcyjnym

  • Znaczenie efektywnej komunikacji w pracy zespołu
  • Zastosowanie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Zasady stworzenia standardów komunikacji w zespole produkcyjnym
  • Identyfikacja czynników negatywnie wpływających na proces komunikacji
  • Trudności w procesie komunikacyjnym
  • Techniki sprawnej komunikacji w sytuacjach kryzysowych

3. Motywowanie pracowników – metody pozafinansowe

  • Jakie czynniki i wartości motywują zespół produkcyjny do lepszej pracy?
  • Skuteczne metody okazywania uznania i aprobaty
  • Umiejętność udzielania motywujących informacji zwrotnych
  • Jak zapobiegać spadkowi motywacji w zespole produkcyjnym?
  • Najczęściej popełniane błędy w motywacji pracowników

4. Umiejętność odpowiedniego delegowania obowiązków w zespole

  • Delegowanie zadań pracownikom
  • Jak i kiedy delegować zadania?
  • Przekazywanie zadań odpowiednio do zakresu kompetencji podwładnych
  • Ustalanie kolejności zadań prowadzących do celu
  • Elementy blokujące delegowanie zadań

5. Rozwijanie postawy asertywnej

  • Wzmocnienie samooceny
  • Nie uleganie presji pracowników
  • Przedstawianie swojego stanowiska
  • Mówienie „nie”
  • Przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania

6. Zarządzanie pokoleniami

  • Ogólna charakterystyka pokoleń X i Y
  • Główne cechy pracowników będących na różnych etapach życia zawodowego, czyli dlaczego warto z nimi współpracować
  • Analiza wzajemnych zachowań odmiennych grup pokoleniowych

7. Wprowadzanie zmian

  • Główne przyczyny oporu przed zmianą
  • Przygotowanie się do wprowadzenia zmiany
  • Metody angażowania pracowników do wprowadzanych zmian

8. „Multi skills” – jak przygotować pracowników do obsługi wielu maszyn

  • Jakich operatorów potrzebuję – umiejętności/wiedza/postawy
  • Analiza potencjału pracowniczego
  • Opracowanie planu rozwojowego/harmonogramu szkoleń
  • Informacja zwrotna a krytyka
  • Wspieranie operatora w rozwoju
  • Przełamywanie oporu u operatora przed nowymi obowiązkami

9. „Multi skills” – prowadzenie szkoleń stanowiskowych

  • Zasady prawidłowej prezentacji
  • Przekazywanie skomplikowanych zagadnień w prosty sposób
  • Metody angażowania uczestników
  • Błędy w prezentacjach – czyli czego TL powinien się wystrzegać
Metody szkoleniowe
  • praktyczna forma zajęć
  • przekazywanie teorii na podstawie analizy przypadków (casów)
  • duża ilość ćwiczeń
  • moderacja metaplanowa
  • wspólne rozwiązywanie problemów (również wynikających z doświadczeń uczestników)
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania