- Oferta
- Ekonomia, finanse
ORGANIZACJA INWENTARYZACJI W PRZEDSIĘBIORSTWACH (1 dzień)
Zaprezentowanie identyfikacji poszczególnych metod inwentaryzacji w przedsiębiorstwach oraz najczęściej spotykanych nieprawidłowości inwentaryzacyjnych. Korzyści ze szkolenia: Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników małych oraz dużych jednostek i ma pomóc w przeprowadzeniu inwentaryzacji, wycenie składników objętych inwentaryzacją, rozliczaniu różnic inwentaryzacyjnych i określaniu odpowiedzialności…
Cele i korzyści
Zaprezentowanie identyfikacji poszczególnych metod inwentaryzacji w przedsiębiorstwach oraz najczęściej spotykanych nieprawidłowości inwentaryzacyjnych.
Korzyści ze szkolenia:
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników małych oraz dużych jednostek i ma pomóc w przeprowadzeniu inwentaryzacji, wycenie składników objętych inwentaryzacją, rozliczaniu różnic inwentaryzacyjnych i określaniu odpowiedzialności za sprawną i rzetelną inwentaryzację.
Program szkolenia
1. Cele inwentaryzacji
2. Regulacje prawne inwentaryzacji
3. Rodzaje, formy i przedmiot inwentaryzacji
4. Dokumenty organizacyjne inwentaryzacji, w tym instrukcja inwentaryzacyjna oraz harmonogram inwentaryzacji
5. Spis z natury:
- procedury rozpoczęcia
- ustalenie ilości składników
- ruch składników w czasie spisów
- sporządzanie arkuszy spisowych
6. Uzgadnianie z bankami i kontrahentami stanów środków pieniężnych, kredytów i należności
7. Weryfikacja pozostałych składników majątku
8. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych
9. Ewidencja różnic inwentaryzacyjnych
10. Odpowiedzialność materialna pracowników
11. Aspekt podatkowy remanentu
12. Najczęściej spotykane nieprawidłowości inwentaryzacyjne
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie