» Ekonomia, finanse » PROBLEMATYKA TRANSAKCJI Z PODMIOTAMI POWIĄZANYMI (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!
Termin: Do ustalenia
Kategoria: Ekonomia, finanse
Liczba godzin: Do ustalenia
Miasto: Do ustalenia
Cena: Do ustalenia
I. Charakter powiązań między stronami transakcji oraz wielkość realizowanego obrotu – czynniki decydujące o konieczności sporządzenia dokumentacji.
1. Rodzaje powiązań:
– powiązania kapitałowe
– powiązania osobowe
– powiązania gospodarcze
2. Wielkość obrotu.
II. Transakcje między podmiotami powiązanymi.
1. Kupno / sprzedaż towarów
2. Kupno / sprzedaż usług
3. Usługi niematerialne
4. Pożyczki
III. Dokumentacja transakcji – konieczne minimum.
1. Elementy konieczne dokumentacji:
– funkcje, użyte aktywa i podejmowane ryzyko
– wszystkie przewidywane koszty związane z transakcją; forma i termin zapłaty
– metoda i sposób kalkulacji zysków oraz określenie ceny przedmiotu transakcji
2. Elementy opcjonalne:
– strategia gospodarcza oraz innych działań w jej ramach
– inne czynniki
– oczekiwane korzyści
2. Charakterystyka przedsiębiorstwa.
3. Polityka cen transferowych.
IV. Metody określania cen.
1. Metody tradycyjne:
– metoda porównywalnej ceny niekontrolowanej (wariant wewnętrzny oraz zewnętrzny):
– metoda ceny odsprzedaży
– metoda rozsądnej marży (koszt plus)
2. Metody nietypowe – zysku transakcyjnego:
– metoda podziału zysków
– metoda marży transakcyjnej netto
3. Wybór metody szacowania dochodu.
4. Warunki porównywalności transakcji.
V. Sankcje.
1. Dokumentacja niekompletna.
2. Uchybienie terminowi.
3. Skutki na gruncie podatku od towarów i usług.
4. Odpowiedzialność karno – skarbowa.
5. Kompensacja transakcji.
VI. Zagadnienie wyceny wartości niematerialnych i prawnych na przykładzie know – how.
VII. Możliwość uniknięcia szacowania dochodu.
Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.
FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
Konkurencyjne ceny
Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.
DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.
Źródło: Nowa definicja MŚP
Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770
aktualne usługi
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770
Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.
Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:
Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:
Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę. Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.
Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:
SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript
AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript