- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP
Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem
Umiejętność nawiązania dobrych relacji z Klientem Sformułowania i zaprezentowania oferty dopasowanej do Klienta Podtrzymania relacji po sprzedaży Przez 3 dni będziemy poruszać się po nowej strukturze sprzedaży rozwijając następujące umiejętności: 1. Świadomego nawiązania dobrej relacji z klientem aby traktował Ciebie…
Cele i korzyści
- Umiejętność nawiązania dobrych relacji z Klientem
- Sformułowania i zaprezentowania oferty dopasowanej do Klienta
- Podtrzymania relacji po sprzedaży
Przez 3 dni będziemy poruszać się po nowej strukturze sprzedaży rozwijając następujące umiejętności:
1. Świadomego nawiązania dobrej relacji z klientem aby traktował Ciebie jak dobrego znajomego
2. Formułować i zadawać skuteczne pytania w celu odkrywania wartości, które są nieświadomym motywatorem każdego zakupu (będziesz wiedział więcej od swojego klienta co go motywuje. Poznasz jego style myślowe)
3. Formułować ofertę sprzedaży zgodnie z poznanymi wartościami, metaprogramami i potrzebami klienta, nie sprzedawcy, co czyni ją szczególnie skuteczną
4. Widzieć, słyszeć i czuć więcej niż dotychczas w celu lepszego świadomego prowadzenia prezentacji produktu w sposób odpowiadający kupującemu, a nie sprzedawcy
5. Świadomie wpływać na swój stan emocjonalny (dopiero jak czujesz się tak jak chcesz, możesz osiągać to co chcesz)
6. Traktować obiekcje jako sygnał kupowania i nie brać ich osobiście.
Po szkoleniu będziesz wojownikiem, a nie walczącym
Program szkolenia
1. Rozgrzewka przed sprzedażą – PRZYGOTOWANIE SIĘ DO SKUTECZNEJ PRACY
- Twoje nieświadome przekonania i oczekiwania
Ćwiczenie odkrywające mechanizm nieświadomych przekonań w procesie sprzedaży - Twój stan emocjonalny, a zachowania
Aby móc zmienić swoje zachowanie zrozum jak to działa (rzeczywistość, twoje filtry percepcji i stan emocjonalny oraz zachowanie jako ich wynik) - Twój dobrze obrany cel
- Cel pozytywny
- Cel sensoryczny
- Cel podmiotowy
- Cel ekologiczny
Zasada SMART. Ćwiczenia z konkretnym narzędziami weryfikacji dobrze obranego celu.
2. Sprzedaż. CO ZROBIĆ ABY ILOŚĆ OFERT = ILOŚCI TRANSAKCJI
- Pacing i leading czyli dopasuj i poprowadź do twojego celu
Krótki wykład i ćwiczenia w dopasowaniu i prowadzeniu rozmówcy - Odkrycie wartości i potrzeb klienta
skuteczne pytania pozwalające odkryć powody, dla których klient chce nabyć produkt. Ćwiczenie uczące odkrywania wartości kierujące klientem. - Mapa świata klienta
Ćwiczenia w rozpoznawaniu systemów reprezentacji (wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny), oraz poznawanie metaprogramów klienta (filtry percepcji, nieświadome naturalne segregowanie rzeczywistości) - Prezentacja oferty zgodnie z wartościami i mapą postrzegania świata klienta
Wykład i ćwiczenia w przygotowaniu idealne oferty sprzedającej korzyści - Obiekcje klienta jako źródło informacji zwrotnych – radzenie sobie z obiekcjami i zamiana ich na pozytywy
- To czego powinieneś być pewien aby zamknąć sprzedaż
Wybranie odpowiedniego momentu. Omówienie przeszkód – świat sprzedawcy - Future pacing dostrajanie do przyszłości – rekomendacja
Ćwiczenia sprzedaży z kamerą. Omówienie pytań
3. Po sprzedaży: DOBRY KLIENT TO TEN, KTÓRY POWRACA
- ustalenie przyszłych kontaktów
- wyjaśnienie zasad postępowania po sprzedaży
Omówienie pytań, których zadanie pozwoli wyciągnąć lekcje z przeprowadzonej sprzedaży
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie