- Oferta
- HR, kadry, sekretariat
IDEALNE BIURO – KANCELARIA – SEKRETARIAT
KOMUNIKACJA W BIZNESIE oraz SAVOIR – VIVRE
Szkolenie umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie: Nowoczesnej pracy w sekretariacie Organizacji różnego rodzaju spotkań biznesowych, konferencji, przyjmowaniu gości Zasad savoir vivre w biznesie Kreowania profesjonalnego wizerunku w sekretariacie poprzez biznesowy wygląd i zachowanie Prowadzenia biznesowych rozmów przez telefon Szkolenie adresowane jest do ambitnych: sekretarek, asystentek, osób, które zajmują się obsługiwaniem zebrań, konferencji i konferencji prasowych, spotkań biznesowych oficjalnych i półoficjalnych, narad, przyjmowaniem gości krajowych i zagranicznych.
Cele i korzyści
Szkolenie umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:
- Nowoczesnej pracy w sekretariacie
- Organizacji różnego rodzaju spotkań biznesowych, konferencji, przyjmowaniu gości
- Zasad savoir vivre w biznesie
- Kreowania profesjonalnego wizerunku w sekretariacie poprzez biznesowy wygląd i zachowanie
- Prowadzenia biznesowych rozmów przez telefon
Szkolenie adresowane jest do ambitnych: sekretarek, asystentek, osób, które zajmują się obsługiwaniem zebrań, konferencji i konferencji prasowych, spotkań biznesowych oficjalnych i półoficjalnych, narad, przyjmowaniem gości krajowych i zagranicznych.
Program szkolenia
Dzień I
1. Asertywność, w tym konstruktywny sposób wyrażania swoich emocji – interaktywne ćwiczenia przy zastosowaniu kamery
2. Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych oraz ich rozliczanie
3. Organizacja i obsługa zebrań oraz przygotowanie materiałów i zaproszeń
4. Protokołowanie
- Plan protokołu
- Pułapki protokołowania
5. Umiejętność przygotowywania spotkań biznesowych, konferencji, narad, zebrań itp.:
- Delegowanie zadań
- Zarządzanie grupą
- Samodyscyplina
6. Prowadzenie rozmów telefonicznych, czyli doskonalenie umiejętności komunikowania się przez telefon
„Jak Cię słyszą, tak Cię widzą”
7. Savoir – vivre w biznesie, czyli zasady dobrego i stylowego zachowania się
- Nowoczesne środki komunikowania się
- Wyższa szkoła konwersacji
- Wielka sztuka zwracania się do innych
- Właściwa prezentacja
„Jak Cię widzą tak Cię piszą”
8. Wokół stołu – nakrycie, podawanie, zachowanie – interaktywne ćwiczenia przy zastosowaniu kamery
9. Stylizacja – Dama w każdym znaczeniu
- Kultura osobista i odpowiednia prezencja
- Odpowiedni dobór stroju do danej sytuacji
10. Formy towarzyskie w miejscu pracy. Jak pozytywnie oddziaływać na otoczenie?
Dzień II
1. Akty normatywne w firmie, czyli prawidłowe sporządzanie uchwał, zarządzeń, decyzji
2. Czynności kancelaryjne sekretariatów, czyli zarządzanie korespondencją m.in. oznaczenia dekretacji pism
3. „Instrukcja kancelaryjna” czyli, tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniających jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentacji aktowej
4. Elektroniczny obieg dokumentacji, czyli wprowadzenie do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
5. „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt” – obowiązkowy niezbędnik do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentacji
- Oznaczanie
- Rejestracja
- Łączenie i przechowywanie akt
6. Public Relations
- Znaczenie PR w firmie
- Podstawowe zasady relacji z mediami – ćwiczenia przy użyciu kamery
- Zasady organizowania konferencji prasowych – ćwiczenia przy użyciu kamery
7. Język korespondencji w kontaktach międzynarodowych oraz wygląd pisma
8. Łatwość w opracowywaniu trudnych zadań
- Planowanie
- Cel
- Mapy myśli
9. Przekazywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego lub składnicy akt
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie