Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • HR, kadry, sekretariat

Akademia Asystentek – trening kluczowych umiejętności

Doskonalenie kompetencji zawodowych na najwyższym poziomie. Szkolenie polecamy osobom, które pracują w zawodzie Asystentki / Asystenta lub Sekretarki jako wykwalifikowani profesjonaliści.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Doskonalenie kompetencji zawodowych na najwyższym poziomie. Szkolenie polecamy osobom, które pracują w zawodzie Asystentki / Asystenta lub Sekretarki jako wykwalifikowani profesjonaliści.

Program szkolenia

1. Rola Asystentki w tworzeniu wiedzy organizacyjnej

  • Znaczenie informacji dla efektywnego zarządzania organizacją
  • Od informacji do zarządzania wiedzą
  • Nowoczesne i tradycyjne źródła pozyskiwania informacji – budowanie umiejętności samodzielnego poszukiwania informacji
  • Niejawne informacje służbowe: informacje poufne i zastrzeżone
  • Ochrona danych osobowych
  • Archiwizacja dokumentów – nowoczesne i tradycyjne metody archiwizacji dokumentów
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych przechowywanych w formie elektronicznej i tradycyjnej

2. Jak pisać aby nas czytano z przyjemnością?

  • Elementy pisma handlowego w języku polskim i angielskim
  • Treść to nie wszystko – różne formy przekazywania tej samej informacji
  • Ogólne zasady redagowania pism przewodnich, zaproszeń, notatek służbowych
  • Zasady redagowania emaili i podstawy netykiety
  • Jak ułatwić sobie życie – prowadzenie korespondencji seryjnej

3. Jak odnaleźć się w zespole?

  • Grupa a zespół – różnice i podobieństwa
  • Cechy efektywnego zespołu
  • Zespołowe a indywidualne podejmowanie decyzji
  • Określenie ról zespołowych
  • Każdy zespół potrzebuje lidera – czy masz cechy przywódcy?

4. Konfliktów można uniknąć – zostań mistrzynią komunikacji

  • Niewłaściwa komunikacja jako źródło stresów i niepowodzeń zawodowych
  • Rodzaje barier w procesie komunikacji i ich przezwyciężanie
  • Telefon, mail czy pismo? Wybierz właściwy środek komunikacji
  • Zasady efektywnej komunikacji: odpowiedni dobór słów, techniki aktywnego słuchania i parafraza
  • Kiedy opłaca się bronić swojego zdania – asertywna komunikacja a konflikty w firmie
  • Jak emocje mogą działać na Twoją korzyść? Inteligencja emocjonalna a efektywna komunikacja
  • Twój dodatkowy atut – wykorzystanie komunikacji niewerbalnej
  • Emisja głosu i dykcja – sposoby wykorzystania mowy i techniki jej polepszenia
  • Asystentka w akcji: strategie działania w rozmowach z różnymi typami rozmówców

5. Występy publiczne czyli sztuka (auto)prezentacji

  • Zasady wystąpień publicznych – cel, miejsce i audytorium
  • Konstruowanie scenariusza prezentacji
  • Wykorzystanie przekazu multimedialnego
  • Jeśli zjada Cię trema… 10 rad jak ją pokonać

6. Spotkania biznesowe z klientami zagranicznymi

  • Jak bardzo różnimy się od siebie? Podstawowe rodzaje kultur
  • Główne zasady w kontaktach z klientami zagranicznymi
  • Mniej i bardziej zaskakujące zwyczaje – jak uniknąć faux pas
  • Sztuka dobierania prezentów okolicznościowych dla zagranicznych kontrahentów

7. Zwiększ swoją efektywność – jak znaleźć czas na wszystko?

  • Co nam nie pozwala zdążyć na czas – identyfikacja pożeraczy czasu
  • Złote reguły zarządzania czasem
  • Efektywna organizacja spotkań w firmie i poza firmą – lista kontrolna
  • Stres jako wynik presji czasu – dlaczego dopada nas stres i czy go potrzebujemy?
  • Symptomy występowania stresu – po czym rozpoznać zagrożenie?
  • Walczmy ze stresem kompleksowo – różne techniki redukcji stresu

8. Kreatywność jest w cenie – jak twórczo rozwiązywać problemy

  • Podstawy racjonalnego podejścia do rozwiązywania problemów
  • Cechy charakterystyczne ludzi kreatywnych
  • Kreatywności można się nauczyć – pokonywanie barier i rozwijanie kreatywności
  • Potęga twórczego myślenia – proces twórczego rozwiązywania problemów

9. Asystentka wizytówką firmy – wizerunek profesjonalnej asystentki – wizażystka

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie