SZKOLENIA NA ZLECENIE
PROCES INWESTYCYJNO-BUDOWLANY. BUDOWA, ROBOTY BUDOWLANE, ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH.Szkolenie obejmuje 8 godzin w ramach doskonalenia zawodowego zarządców nieruchomości.
Zarządzanie emocjami – warsztaty menedżerskie
Nauczyliśmy się już profesjonalnej obsługi klienta, profesjonalnego zarządzania zespołem, profesjonalnej komunikacji ale dbając o profesjonalizm coraz bardziej nadwyrężamy własne emocje. Proponowane warsztaty pozwolą na: Rozpoznanie i nazwanie własnych emocji Uświadomienie…
Prawidłowe tworzenie dokumentacji aktowej w wersji papierowej i elektronicznej.
Szkolenie dotyczące prawidłowego tworzenia dokumentacji aktowej, umożliwi poznanie i zrozumienie mechanizmów prawnych odnoszących się do tworzenia, gromadzenia, ewidencjonowania, przechowywania dokumentacji aktowej w wersji papierowej i elektronicznej oraz zapoznanie się z…
PRAKTYKA TWORZENIA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH.
W drugim dniu szkolenia uczestnicy będą brali udział w symulacyjnej grze strategicznej CUSTOMER LOYALTY z cenionym ekspertem Michałem Dziekońskim.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu słuchacze będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę na temat przygotowywania i realizacji programów lojalnościowych. Dobry program lojalnościowy może być bardzo skutecznym narzędziem utrzymania i zwiększania wartości Klienta.…
BEZPIECZEŃSTWO BUDYNKÓW I BUDOWLI – PRZEGLĄDY I KONTROLE STANU TECHNICZNEGO. Ostatnie zmiany przepisów w zakresie utrzymania obiektów budowlanych i zmiany projektowane.Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz obowiązkowe przeglądy
Zaktualizowanie wiedzy z zakresu obowiązków dotyczących wykonywania przez właścicieli i zarządców zadań związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz wymaganiami dotyczącymi bezpiecznego zarządzania budynkami i zasadami postępowania w przypadku pojawienia się zagrożenia…
REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?
Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…
OCENA I FINANSOWANIE PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH – WYBÓR OPTYMALNYCH PROJEKTÓW (aspekt praktyczny i warsztatowy)
Program powstał z myślą o osobach nie będących księgowymi, ale stykających się z rachunkowością i finansami, osobach zarządzających projektami oraz innych osobach mających potrzebę rozumienia tych tematów. Przygotowane przez autora…
DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA
Rozwój umiejętności diagnozowania „w którym miejscu jestem i jakie działania mam przedsięwziąć, by być jeszcze lepszym” Usystematyzowanie wiedzy o Klientach, uświadomienie sobie jak jest istotna, szczególnie w przypadku doradcy Klienta…
GWARANCJE BANKOWE I UBEZPIECZENIOWE
Zapoznanie uczestników szkolenia z jednym z najtrudniejszych dokumentów występujących w obrocie gospodarczym, jakim jest gwarancja bankowa i ubezpieczeniowa. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się: Jak powinno wyglądać prawidłowe zlecenie udzielenia gwarancji Jak…
AKTYWNA SPRZEDAŻ. ZWIĘKSZANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMY NA RYNKU.
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.