Planuj cele: na dzień, na tydzień, na miesiąc, na rok, na życie – jak to zrobić? Dowiedz się tego na naszych szkoleniach z zarządzania czasem.

Menu

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

Termin: 18-11-2019 - 19-11-2019

Do rozpoczęcia: 91 dni

FIRST MINUTE

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Ustroń

Cena: PROMOCYJNA: 1490,00 zł

Hotel: śląskie, OLYMPIC**** Hotel , Ustroń

Ściśle ograniczona ilość miejsc.  Decyduje kolejność zgłoszeń!

Szkolenie prowadzone jest metodą seminaryjno-warsztatowa (30:70).
Wielkość grupy uczestników – optymalnie 8 osób, maksymalnie 10 osób.


Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.

Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń. Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji z wykorzystaniem przygotowanych przez prowadzącego i dopasowanych do specyfiki pracy przez uczestników szkolenia arkuszy kalkulacyjnych, analitycznych w formacie Excel.

Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych.

Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

Cele i korzyści szkolenia
  • Doskonalenie umiejętności postępowania z Klientami
  • Zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z Kluczowymi klientami
  • Dostarczenie wiedzy i narzędzi na temat oceny jakości związku z klientem
  • Poznanie metod pozycjonowania dostawców klienta oraz własnej pozycji
  • Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
  • Spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z kluczowymi klientami
Adresaci szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami:

  • Dyrektorów sprzedaży
  • Key account manager’ów
  • Regionalnych kierowników sprzedaży
  • Kierowników działu obsługi klienta
  • Członków zespołów ds. obsługi klientów
Program szkolenia

1. Klienci – wprowadzenie

  • Klienci – portret współczesnego Klienta
  • Sprzedaż, a cele firmy – priorytety
  • Cele, szanse, zagrożenia, zasoby
    • automatyczne rozkładanie kosztów
    • wartość stałego Klienta
  • Inwestycje w Klientów

2. Identyfikacja Klientów docelowych

  • Segmentacja Klientów, grup Klientów
  • Kryteria atrakcyjności Klienta, pożądane cechy
    • wartość Klienta w czasie
    • częstotliwość transakcji z Klientem
    • średnia wartość transakcji
    • terminowość wywiązywania się ze zobowiązań
    • rentowność ze współpracy ze współpracy z Klientami
    • wymagania Klienta wobec dostawcy
    • rodzaj tworzonych relacji z dostawcami
  • Analiza atrakcyjności Klientów
  • Analiza rentowności współpracy z Klientami (CVP – cost-volumen-profit)
  • Decyzje i postępowanie z Klientami wg kluczy identyfikacji

3. Obsługa zidentyfikowanych Klientów, grup Klientów

  • Pomiar przez punkty odniesienia w sferze obsługi Klienta
  • Procedura pomiaru
    • etapy pomiaru
    • analiza i interpretacja danych
  • Doskonalenie obsługi Klientów
    • ustalenie standardów obsługi
    • współczynnik obsługi Klienta
  • Implementacja
  • Tworzenie zespołów ds. obsługi Klientów
  • Systemy komunikacji z Klientem – CRM

4. Mechanizmy funkcjonujące u Klienta

  • Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie
  • Model mapy decyzyjnej Klienta
    • nieformalne struktury decyzyjne i ich rola
    • taktyki i strategie wejścia

5. Budowanie relacji z Klientami

  • Modele kształtowania współpracy
  • Etapy kształtowania więzi – charakterystyka
  • Potencjalne zagrożenia

6. Negocjacje z Klientami

  • Dynamika procesu negocjacyjnego
  • Zespoły negocjacyjne
  • Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach
  • Symulacje sytuacji negocjacyjnych – negocjacje pozycyjne (zagadnienia):
    • Negocjacje handlowe, renegocjacje: cena, czas, termin dostawy, itp.

7. Indywidualne konsultacje z trenerem

Metody szkoleniowe

Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatu, metodami uczestniczącymi. Umożliwiają one aktywne nabywanie nowych wiadomości i umiejętności oraz jednoczesne włączanie ich na bieżąco w system posiadanej wiedzy i doświadczeń.

Zastosowane metody szkoleniowe:

  • ćwiczenia indywidualne
  • arkusze analityczne – m.in. oceny klientów, pozycjonowania dostawców, kosztów finansowych, prognozowania przychodów, break-even point
  • symulacje sytuacji zawodowych
  • rejestracja i analiza z wykorzystaniem kamery
  • moderowana dyskusja
  • mini-wykłady
  • indywidualna sesja doradcza
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce

HOTEL OLYMPIC****
ul. Grażyńskiego 10
43 - 450 Ustroń

www.hotelolympic.pl


Mamy przyjemność zaprosić Państwa do Ustronia - miejscowości o wspaniałych walorach turystycznych, położonej na południu Polski w Górach Beskidu Śląskiego. Szkolenie odbędzie się w 4-gwiazdkowym hotelu o wysokim standardzie świadczonych usług.W każdym pokoju: klimatyzacja, Internet bezprzewodowy, mini barek, telefon, TV satelitarna, łazienka. Dla naszych Gości przygotowaliśmy dwutorową, automatyczną kręgielnię. Dodatkowo tuż obok znajduje się turniejowy stół do bilarda oraz stół do piłkarzyków.

Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1190 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 180 zł brutto.
Dodatkowy  nocleg w pokoju jednoosobowym wynosi 300 zł brutto.
Dodatkowy nocleg w pokoju dwuosobowym wynosi 250 zł brutto.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia

Serdecznie zapraszamy:)

Cena i zapisy

1590,00 zł + 23% VAT, CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł + 23% VAT, przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • koszty organizacji szkolenia
  • materiały szkoleniowe rozdawane uczestnikom w trakcie szkolenia
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • imienne certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu
  • pełne wyżywienie
  • koszt noclegu w pokoju 2-osobowym
  • atrakcyjną niespodziankę

Szkolenie zawiera możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji.

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania