Kategoria:
HR, kadry, sekretariat, Rozwój menedżerski
Liczba godzin dydaktycznych: 12 (2 dni)
Miasto: SZKOLENIE ONLINE
Cena: PROMOCYJNA: 850,00 zł brutto
Hotel: WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA
Św. Augustyn z Hippony mawiał, że „Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę.”To samo można powiedzieć o organizacjach, które nie doceniają roli komunikacji międzykulturowej.W opinii Forbsa – umiejętność współpracy w środowisku wielokulturowym jest o tyle cenna, że może przesądzić o sukcesie lub porażce organizacji.
Cele i korzyści szkolenia
Zwiększenie międzykulturowych kompetencji niezbędnych do efektywnego komunikowania się i skutecznej pracy w środowisku wielokulturowym
Zrozumienie roli kultury i jej wpływu na funkcjonowanie, komunikowanie się pracowników i partnerów pochodzących z różnych kręgów kulturowych, w tym:
Jak kierować zespołem pracowników w środowisku wielokulturowym?
Co w praktyce oznacza podejście do czasu i terminów?
Jaka jest preferowana forma komunikacji?
Jak zbudować długoterminową relację?
Jak uniknąć błędów, co jest źródłem konfliktów i napięć?
Jakie są najbardziej efektywne sposoby współpracy?
Adresaci szkolenia
Zapraszamy wszystkich, którzy pracują lub współpracują w wielokulturowym zespole, czy też nim zarządzają (w tym wirtualnym zespołem).
Kto warto, aby poznał i zrozumiał perspektywy osób pochodzących z różnych kultur i sprawniej porozumiewał się i zarządzał?
Menadżerowie
Międzykulturowy zespół
Specjaliści współpracujący z obcokrajowcami/zagranicznymi partnerami
Program szczegółowy szkolenia
1. Wprowadzenie do komunikacji międzykulturowej
Czym jest komunikacja międzykulturowa i jakie ma znaczenie?
Typy kultur
– Kultury wysokiego i niskiego kontekstu
– Kultury kolektywne i indywidualistyczne
– Kultury ceremonialne i nieceremonialna
– Kultury propartnerskie i protransakcyjne
– Kultury polichroniczne i monochroniczne
– Kultury sekwencyjne i synchroniczne
2. Bariery w komunikacji międzykulturowej i sposoby na ich przezwyciężanie
Co to jest szok kulturowy i jakie są jego przyczyny?
Jakie są symptomy szoku kulturowego?
Etapy szoku kulturowego
Sposoby przezwyciężania
4. Charakterystyka poszczególnych kultur
Zarys dziejów
Sytuacja polityczna i prawna
Sytuacja gospodarcza
Najważniejsze problemy życia społecznego
Kultura
5. Etykieta w relacjach z partnerami z danego państwa/państw i najważniejsze ceremonie
Powitania i pożegnania
Przedstawianie partnerów biznesowych
Przedstawianie siebie
Wręczanie wizytówek
Organizacja przyjęć
Spożywanie posiłków, wręczanie prezentów
Tytułowanie
6. Komunikacja w środowisku multikulturowym
Komunikacja werbalna – ustna i pisemna, w tym: styl komunikacji, „drażliwe tematy”, wartości, symbolika, jak: obrazy, kolory, liczby
Komunikacja niewerbalna (w tym: ekspresja i mimika twarzy, mowa ciała i gesty zakazane, proksemika, parajęzyk, haptyka, strój w biznesie)
E-komunikacja
7. Negocjacje w środowisku międzynarodowym
Style negocjacji
Typy negocjatorów
Wybrane techniki i metody negocjacji
Zespół negocjacyjny
9. Podsumowanie szkolenia
Najlepsze praktyki
Wnioski i rekomendacje
Metody szkoleniowe
Krótki wykład
Gry interaktywne
Dyskusja
Symulacje
Quizy
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.
Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.
Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.
Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:
planowania i realizacji szkoleń oraz
usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.
Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Miejsce
WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA:
Interaktywne zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób,
co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.
Warunek:
Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop/smartfon z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy droga mailową link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową poprzez łatwe i intuicyjne uruchamianie webinarium na dostępnych Państwu urządzeniach typu: komputer, laptop lub smartfon z dostępem do Internetu.
JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?
Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.
Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”.
Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcepetacji rejestracji.
Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.
Krok IV
Możesz zadawać pytania w trakcie szkolenia.
PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia.
Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Uwaga! Szkolenie realizowane onlinenie jest usługą typu e-learning.
Szkolenia e-lerningowe polegają na udostępnieniu zainteresowanym odpłatnie materiałów szkoleniowych do samodzielnej nauki bez kontaktu z wykładowcą.
Cena i zapisy
890,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 850,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.
Podana wyżej cena zawiera:
udział w szkoleniu online w formie webinarium
dostęp do platformy e-learningowej w czasie rzeczywistym
przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.
FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
Konkurencyjne ceny
Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.
DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.
· Szkolenia · Konsultacje · Trening osobisty · Wsparcie w procesach zmiany · Audyt personalny
Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!
Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).
Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych
Ścieżka aplikowania o wsparcie oraz rozliczania kosztów usługi jest znacząco uproszczona
– bez skomplikowanych formularzy aplikacyjnych
Dofinansowanie do 80 %, do wykorzystania 100.000 zł na firmę
Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:
– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia
Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę. Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.
Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:
SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń tel. (48) 32 738 51 91 e-mail:Włącz javascript