Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

Konflikt w firmie – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe, związane z ludzkimi, trudnymi zachowaniami, umiejętnościom radzenia sobie w takich sytuacjach oraz z zarządzaniem konfliktem. Mając odpowiednie umiejętności, przestaniesz bać się konfliktu … STARY DOBRY TEMAT W NOWEJ ARANŻACJI, czyli w konwencji skutecznej nauki przez ŚMIECH, ŻART I ZABAWĘ. Inne, niestandardowe podejście do rozwoju umiejętności Osób Uczących się Swobodna atmosfera, rezygnacja z koszarowej dyscypliny i przyzwolenie na różnorodność zachowań Uczestnicy mają wpływ na ostateczny program szkolenia i przebieg zajęć Uczestnicy są współautorami tego przedsięwzięcia /trener zaś – liderem i moderatorem, a nie najmądrzejszym nadzorcą/ Obniżenie poziomu stresu poprzez doskonalenie „narzędzi” porozumiewania się Osiągamy wysoki poziom szkolenia i zadowolenia uczestników Budujemy wysokie Poczucie Własnej Wartości uczestników i dobre samopoczucie Zobacz naszą prezentację w PDF

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Określenie docelowych kompetencji w zakresie radzenia sobie z konfliktem

  • Wskazanie narzędzi, technik i metod osiągnięcia odpowiedniego poziomu umiejętności

  • Wdrażanie narzędzi treningowych

  • Minimalizacja konfliktów wynikających z nieporozumień

  • Wypracowanie i doskonalenie szczegółowych umiejętności związanych z rozwiązywaniem konfliktów

  • Kształtowanie właściwych postaw wobec samego siebie i ludzi, z którymi pracujemy

  • Zwiększenie odwagi i asertywności w relacjach z ludźmi

  • Kreatywna praca nad kształtowaniem osobistej charyzmy przywódczej

  • Przekonanie siebie, że poczucie humoru zwielokrotnia skuteczność w zarządzaniu relacjami międzyludzkimi

  • Poznanie i praktyczne zastosowanie wybranych technik z zakresu porozumiewania się

  • Zidentyfikowanie własnych mocnych stron i określenie kierunków ich wzmocnienia

  • Refleksja nad własnymi kompetencjami i znalezienie sposobów ich doskonalenia

Prestige eck„Nie wyobrażam sobie życia bez konfliktów. Firm bez konfliktów – też nie.
Konflikt – to świeżość, oddech i energia. To prawdziwa prawda i oczywista oczywistość. To również horror (a horrory kochamy!), adrenalina, ekscytacja, podniecenie. I emocje, bez których życie nie istnieje: wściekłość, smutek, obrzydzenie, żal, gniew i złość, a może i satysfakcja, radość i wolność…

Kochamy konflikty i nienawidzimy ich. Lękamy się i oczekujemy ich niecierpliwie. Sprzedawanie jest konfliktem. Negocjacje są konfliktem. Konflikt pokoleń mówi sam za siebie. Wszystko, co odróżnia ludzi od siebie, a zatem wszystko, jest detektorem konfliktu. Dobry konflikt bywa lepszy, niż skok na bungee, szybowanie na skrzydle czy spożywanie konserwy mięsnej. Kochamy sytuacje, kiedy ciśnienie krwi skacze w górę, energia rozsadza mięśnie, oddech przyspiesza do dwustu na minutę, a układ trawienny płata nam przecudne figle. Przecież bez tego żyć się nie da!

A z drugiej strony: załóżmy, że w firmie nigdy nie ma żadnych tarć, konfliktów, różnicy zdań, konfrontacji, polemik. Są za to: ciągły, szczery uśmiech i elegancja, radość, zgodność, otwartość, akceptacja wszystkiego, miłość do innych, wybaczanie, chwalenie, nagradzanie i awansowanie. Zamknij teraz oczy i wyobraź sobie swoja własna firmę, której przylepiamy ten anielski, sielankowy opis. I jak? Nie da się? A wyobrażasz sobie gazetę codzienną, w której nie ma krwi, sensacji, afer i tajemnic? Przecież nikt by tego nie kupił!

Tam, gdzie pojawiają się ludzie, konflikt tez doskoczy. Inaczej być nie może. I nie jest. Nie istnieją ludzkie zbiorowiska bez konfliktu, podobnie jak nie ma dwóch ludzi, którzy dokładnie tak samo postrzegają to samo zjawisko, zdarzenie, problem…”

Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe, związane z ludzkimi, trudnymi zachowaniami, umiejętnościom radzenia sobie w takich sytuacjach oraz z zarządzaniem konfliktem. Mając odpowiednie umiejętności, przestaniesz konfliktu się bać…

Program szkolenia

 I dzień

  • Ćwiczenie integracyjne grupy
  • Określenie indywidualnych celów szkolenia. Natychmiastowe przeformułowanie programu szkolenia w taki sposób, aby każdy z Uczestników osiągnął swój cel
  • Podział uczestników na zespoły problemowe
  • Zadanie zespołowe główne. Referowanie, dyskusja panelowa
  • WPŁYW – indywidualne określenie, na kogo i kiedy mamy wpływ. Zdecydowanie, w jaki sposób wywiera się wpływ na innych

1. Mój sklep z emocjami

  • Popyt, podaż, waluta
  • „Sklep menedżerski”

2. Konflikt? A co to?

  • Postrzeganie konfliktu a definicja
  • Konflikt a współpraca
  • Góra lodowa konfliktu
  • Człowiek A atakuje człowieka B…

3. Istota

  • Podmiot i przedmiot konfliktu
  • Dynamika
  • Detektory konfliktu
  • Fazy konfliktu

4. Skąd nadchodzą burze?

  • Źródła konfliktów w firmie
  • Obszary konfliktogenne /m.in. porozumiewanie się, różnice kulturowe, potrzeby, postrzeganie problemów, płeć, osobowość/
  • Typy i cechy osobowości
  • Typy trudnych ludzi
  • Władza: rodzaje, przyczyny konfliktów wynikające z władzy
  • Najczęściej powtarzające się konflikty w zespołach
  • Konfliktowy menedżer, konfliktowy pracownik…
  • Istota mobbingu

5. Komunikacja w konflikcie

  • Analiza transakcyjna
  • Style komunikacji
  • Asertywne zachowanie menedżera
  • Bariery komunikacyjne
  • Stroki: głaski i uderzenia
  • Komunikacja niewerbalna: źródła konfliktów
  • Przekazywanie trudnych informacji
  • Wzór informacji zwrotnej
  • Wzór pełnej informacji
  • Wzór informacji coachingowej
  • Stosowanie parafrazy w sytuacji prostej i w konfliktowej
  • Jak przyznawać rację komuś, kto tej racji nie ma
  • Narzędzia i techniki rozwiązywania prostych sytuacji konfliktowych
  • Gry, jakie prowadzą ludzie

Zadanie do wykonania w ramach nauki własnej do II sesji.


II dzień

  • Ćwiczenie integracyjne grupy

1. Nie negocjuj. Wymuszaj!

  • Stanowiska i interesy stron
  • Wygrany – Wygrany
  • Obszary negocjacyjne
  • Prawa perswazji i techniki negocjacji
  • Obrona przed manipulacja

2. Jak majstrować przy konfliktach?

  • Analiza autentycznych sytuacji konfliktowych
  • Techniki i metody radzenia sobie z konfliktem

3. Style majstrowania i narzędzia

  • Autodiagnoza własnych stylów rozwiązywania konfliktów
  • Analiza typowych sytuacji konfliktowych w odniesieniu do stylów ich rozwiązywania
  • Okno Johari
  • Umiejętności szczegółowe, związane z zarządzaniem konfliktem
  • Czy wywoływanie konfliktów to umiejętność? Pojęcie „zarządzania poprzez konflikt”

4. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych

  • Elementy twórczego rozwiązywania problemów
  • Zespołowe podejmowanie decyzji
  • Ćwiczenia radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych

5. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych. Opracowanie własnej mapy drogowej.

2

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Podstawową metodą szkolenia jest coaching prowokatywny:

* uczestnicy uczą się śmiać ze swoich problemów

* samodzielnie znajdują rozwiązania

* są bardziej asertywni i realistyczni

* pracują nad zmianą

To bardzo skuteczna metoda pracy z ludźmi, oparta na humorze, prowokacji (wyzwania) oraz serdeczności i akceptacji.

Pozostałe metody:

  • Coachingowe tabele umiejętności dla zarządzania konfliktem
  • Analizy przypadków
  • Arkusze autooceny
  • Testy wiedzy
  • Gry symulacyjne
  • Gry zespołowe
  • Odgrywanie scenek
  • Zadania praktyczne
  • Ćwiczenia umiejętności praktycznego reagowania w sytuacji trudnych i konfliktowych zachowań innych ludzi

Adresaci

Warsztaty umiejętności z zarządzania konfliktem adresujemy do:

  • szefów, kierowników, menedżerów
  • właścicieli firm
  • przedsiębiorców
  • handlowców
  • agentów sprzedaży
  • oraz do tych Osób, które przynajmniej raz na jakiś czas mają do czynienia z innymi ludźmi…

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie