Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Produkcja

TRENING KOMPETENCJI LIDERA – 3 dni intensywnych, praktycznych warsztatów
Komunikacja w zespole i zarządzanie konfliktem
Budowanie i efektywność zespołów zadaniowych
Motywowanie i dyscyplinowanie pracowników

1. Poznanie uwarunkowań sukcesu menedżera Jakie umiejętności i cechy są zaletami dobrego menedżera – przywódcy Jak rozpoznać swój styl przywództwa Jak dostosować styl przywództwa do danej sytuacji 2. Przedstawienie metod kierowania i wspierania pracowników Jakie mechanizmy rządzą ludzkimi zachowaniami 3.…

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

1. Poznanie uwarunkowań sukcesu menedżera

  • Jakie umiejętności i cechy są zaletami dobrego menedżera – przywódcy
  • Jak rozpoznać swój styl przywództwa
  • Jak dostosować styl przywództwa do danej sytuacji

2. Przedstawienie metod kierowania i wspierania pracowników

  • Jakie mechanizmy rządzą ludzkimi zachowaniami

3. Doskonalenie kompetencji menedżerskich oraz przywódczych niezbędnych w efektywnym kierowaniu ludźmi zgodnych z wartościami i polityką firmy

  • Jak wyznaczać cele
  • Jak delegować zadania
  • Jak motywować pracownika
  • Jak oceniać rezultaty jego pracy
  • Jak zarządzać konfliktami w podległym zespole

Program szkolenia

” Jako przywódca osiągniesz doskonałość, wtedy gdy ludzie będą wszędzie podążać za tobą, choćby tylko z ciekawości” Colin Powell

Skuteczny menedżer to osoba, która scala zespół, wspiera wspólne działanie, motywuje, inspiruje oraz nadaje bieg wszelkim przedsięwzięciom.

I moduł – KOMUNIKACJA I ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM

I. KOMUNIKACJA W ZESPOLE

1. Model efektywnej komunikacji międzyludzkiej, bariery w komunikacji

2. Postawa i umiejętności osoby komunikatywnej

3. Pozytywne nastawienie i inteligencja emocjonalna

4. Płaszczyzny komunikacji interpersonalnej

  • Komunikacja werbalna
  • Komunikacja niewerbalna

5. Techniki aktywnego słuchania

6. Umiejętność kierowania rozmową i formułowania pytań

7. Rozmowa z pracownikiem, współpracownikiem, przełożonym i klientem – sztuka przekonywania

8. „Czytanie” mowy ciała rozmówcy – pierwsze wrażenie, sygnały pozytywne i negatywne

9. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego

10. Trening umiejętności odmawiania, odwaga i pewność siebie

11. Umiejętność przekazywania oraz przyjmowania konstruktywnej krytyki

12. Efektywna komunikacja w pracy zespołu

13. Specyfika komunikacji telefonicznej

II. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM

1. Przyczyny konfliktów

  • Jakie problemy w komunikacji interpersonalnej powodują największą ilość konfliktów?
  • Typowe symptomy zapowiadające konflikt i sposoby ich identyfikacji
  • Przyczyny konfliktów w środowisku pracy
  • Klasyfikowanie rodzaju konfliktu i jego znaczenia dla firmy – rola kierownika

2. Analiza konfliktu

  • Sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji
  • Dotarcie do istoty sprawy i źródła problemu
  • Panowanie nad emocjami
  • Kreatywne podejście do sytuacji – poszukiwanie korzystnych rozwiązań
  • Kierowanie zespołem zaangażowanym w konflikt
  • Styl kierowania a styl rozwiązywania konfliktów – analiza mocnych i słabych stron
  • Ocena pracownicza jako źródło konfliktów

3. Techniki rozwiązywania konfliktu

  • Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów
  • Style negocjacji i zasady stosowania ustępstw w sytuacji konfliktowej
  • Zasady konstruktywnej krytyki
  • Kształtowanie poczucia własnej wartości i wysokiej samooceny jako podstawy skutecznego działania w konflikcie
  • Rozpoznawanie oddziaływań manipulacyjnych i budowanie odporności na nie
  • Stres wynikający z zaangażowania w konflikt
  • Techniki udzielania wsparcia w zespole

II moduł – BUDOWANIE I EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁÓW ZADANIOWYCH

1. Cechy zespołu zadaniowego

  • Grupa a zespół, rola jednostki w zespole, rodzaje zespołów
  • Wady i zalety pracy zespołowej

2. Zasady budowania zespołu zadaniowego

  • Cykl funkcjonowania zespołu
  • Rozpoznawanie zdolności i ról w zespole
  • Potrzeby grup zadaniowych
  • Budowanie zaufania i sposoby integracji grupy
  • Umiejętności niezbędne dla efektywnej pracy zespołowej

3. Komunikacja jako narzędzie pracy zespołowej

  • Zasady efektywnej komunikacji w zespole
  • Destrukcyjne modele komunikacji
  • Komunikacja z zespołem i w zespole oraz pomiędzy zespołami

4. Style kierowania zespołem

  • Lider a menadżer
  • Psychologiczne właściwości efektywnego lidera
  • Naturalne predyspozycje a styl kierowania
  • Wybór optymalnego stylu kierowania

5. Motywowania ludzi do skutecznej pracy zespołowej

  • Tworzenie środowiska pracy zespołowej
  • Zasady efektywnego kierowania motywacją

6. Przygotowanie zebrania

  • Ustalenie celów, obszarów działania, czasu i funkcji
  • Rozwiązanie problemu powstałego podczas odtwarzania procesu wybranej usługi wewnętrznej

7. Sporządzenie siatki planowania zebrania

8. Praktyczne zastosowanie Problem Solving – ustrukturyzowanych metod pracy grupowej

  • Praktyczne zastosowanie Problem Solving – ustrukturyzowanych metod pracy grupowej
  • Zastosowanie Diagramu Ishikawy
  • Przeprowadzenie burzy mózgów Philips 623
  • Aplikacja wyboru wyważonego (alternatywy, kryteria ważenia alternatyw)
  • Zbiór indywidualny (metoda wizytówek)
  • Zasada Pareto 20/80
  • 5 razy dlaczego?
  • Drzewo usterek
  • Rozmowa wokół stołu – zasady prowadzenia

III moduł – MOTYWOWANIE I DYSCYPLINOWANIE PRACOWNIKÓW

1. Motywacja – klucz do osiągania sukcesów

  • Skąd się bierze entuzjazm i zaangażowanie?
  • Rodzaje motywacji
  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji
  • Pieniądze a motywacja
  • Wpływ różnych czynników na poziom zaangażowania pracowników w krótkim i długim okresie
  • Zastosowanie strachu i rywalizacji w zarządzaniu ludźmi

2. Komunikacja w zespole

  • Komunikacja warunkiem skutecznego motywowania
  • Wpływ naszego zachowania na innych ludzi
  • Rola menedżera w komunikowaniu się Grupy
  • Zastosowanie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej w motywowaniu i zarządzaniu zespołem

3. Jak zapobiegać spadkowi motywacji

  • Siła różnych typów potrzeb
  • Pochwała i krytyka – jak je przekazywać, by działały motywująco
  • Nagrody i kary jako narzędzia skutecznego zarządzania

4. Kierowanie zespołem pracowników – metody wywierania wpływu

  • Umiejętności, zadania i role kierownicze
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Wywieranie wpływu i kierowanie grupą
  • Umiejętność oceny procesów zachodzących w grupie
  • Przywództwo a zarządzanie

5. Dyscyplinowanie pracowników

  • Trudne rozmowy – jak rozmawiać, by zmienić i motywować
  • Ocena pracowników, ocena formalna i nieformalna
  • Modyfikacja zachowań niepożądanych i dyscyplinowanie
  • Asertywność w relacji szef – pracownik
  • Udzielanie informacji zwrotnych pracownikowi
  • Kształtowanie relacji szef – pracownik
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie