Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Produkcja

WZMOCNIJ W SOBIE LIDERA. FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym: Brygadzista, Mistrz, Kierownik.

Wczoraj KOLEGA, dziś SZEF FIRST TIME MANAGER – cykl 5-ciu 1-dniowych warsztatów menedżerskich jest  wyjątkowym projektem opracowanym na realnych przypadkach z wykorzystaniem praktycznej wiedzy biznesowej i doświadczeń zgromadzonych również przez samych uczestników. Przedstawiamy unikalny projekt obejmujący kompleksową wiedzę z zakresu doskonalenia kluczowych kompetencji menedżerskich, eliminujących zagrożenia wynikające z objęcia nowych ról i stanowisk. Celem jest ułatwiane procesu adaptacji do nowej roli zawodowej dla menedżerów o kilkuletnim stażu na stanowisku oraz dla osób przygotowywanych do objęcia roli menedżerskiej. KORZYŚCI: Dowiesz się jak korzystnie kształtować nowe relacje z zespołem Nauczysz się zasad jak i komu delegować zadania, jak określać priorytety, planować i organizować pracę zespołu Poznasz sposoby przekazywania informacji zwrotnej (feedback szkoleniowy, motywacyjny, rozwojowy) Nauczysz się jak ustalać zasady współpracy Poznasz zasady postępowania w trudnych sytuacjach Dowiesz się jak budować swój autorytet szefa i przywódcy Będziesz potrafił wykorzystać przekazane techniki i narzędzia w praktyce OGRANICZONA ilość zgłoszeń ze względu na intensywną warsztatową  formułę zajęć.Wszystkie programy dostępne są równie w wersjach korporacyjnych (in-company) dostosowanych pod względem zawartości i czasu trwania do potrzeb konkretnego Klienta.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Codziennie ktoś zostaje menedżerem.
Najczęściej AWANS jest NAGRODĄ za wypracowane osiągnięcia dla firmy.

Niestety, wiele z tych ambitnych osób, świeżo upieczonych menedżerów nie przetrwa próby ognia, a jeszcze więcej będzie funkcjonować znacznie poniżej możliwości i oczekiwań zarządzających firmą.

Celem 5-dniowego szkolenia narzędziowego jest:

UNIKNIĘCIE POPEŁNIENIA POWAŻNYCH BŁĘDÓW MENEDŻERSKICH I ZAGROŻEŃ wynikających ze zmiany roli, awansu, pełnienia roli menedżera, między innymi:

  • konfliktów w relacjach interpersonalnych z podwładnymi a wcześniej współpracownikami z tego samego poziomu organizacji

  • trudności w relacjach z osobami z równoległego i wyższego poziomu w strukturze wynikające ze zmiany oczekiwań, wymagań w zakresie myślenia strategicznego i świadomości biznesowej

  • dużej szansy wypalenia zawodowego w związku próbami samodzielnej realizacji zadań zespołu

  • braku kompetencji i umiejętności menedżerskich
Sukces oparty na praktycznej wiedzy

Głównym celem szkolenia rozwojowego jest UŁATWIENIE PROCESU ADAPTACJI do NOWEJ ROLI ZAWODOWEJ, podniesienie kompetencji  w zakresie efektywnego zarządzania zespołami poprzez:

  • podnoszenie efektywności pracy w skutecznym zarządzaniu zespołem

  • precyzyjne określenie celów rozwojowych

  • umiejętne modelowanie relacji z otoczeniem (zrozumienie roli i znaczenia przełożonego)

  • zwiększanie  indywidualnej motywacji

  • rozwój kompetencji, samoświadomości, pozwalający opierać codzienne działania na swoich mocnych stronach

  • poznanie podstawowych zasad, technik i narzędzi zarządzania ludźmi opartych na najlepszych praktykach,
    przećwiczenie konkretnych umiejętności w tym zakresie


  • doskonalenie współpracy

  • kształtowanie proaktywnej postawy wobec pracy

  • budowanie poczucia przynależności do firmy i odpowiedzialności za efekty jej funkcjonowania

KORZYŚCI

  • Dowiesz się jak korzystnie kształtować nowe relacje z zespołem
  • Nauczysz się zasad jak i komu delegować zadania, jak określać priorytety, planować i organizować pracę zespołu
  • Poznasz sposoby przekazywania informacji zwrotnej (feedback szkoleniowy, motywacyjny, rozwojowy)
  • Nauczysz się jak ustalać zasady współpracy
  • Poznasz zasady postępowania w trudnych sytuacjach
  • Dowiesz się jak budować swój autorytet szefa i przywódcy
  • Będziesz potrafił wykorzystać przekazane techniki i narzędzia w praktyce

Wczoraj KOLEGA, dziś SZEF

Prezentowany 5-dniowy cykl  warsztatów szkoleniowych „FIRST TIME MANAGER ” pozwoli w krótkim okresie poszerzyć swoje doświadczenia w celowej komunikacji  i umiejętności zarządcze.

Podczas szkoleń uczestnicy będą aktywnie rozwijać kompetencje menedżerskie na przykładach zaczerpniętych z praktyki w zagranicznych i polskich organizacjach. Trener przekaże uczestnikom gotowy, wspólnie wypracowany zestaw narzędzi, które w elastyczny sposób można będzie zaimplementować w zarządzaniu pracownikami.

Projekt rozwojowy składa się z pięciu szkoleń jednodniowych odbywających się w odstępach nie krótszych, niż 1 miesiąc, ponieważ uczestnicy muszą mieć czas na przećwiczenie technik poznanych na szkoleniu.

Taki odstęp pozwala im na swobodne sprawdzenie narzędzi w środowisku pracy i daje możliwość przedyskutowania ich na następnym szkoleniu z trenerem.

Celem warsztatów jest ułatwiane procesu adaptacji do nowej roli zawodowej dla menedżerów o krótkim stażu na stanowisku oraz dla osób przygotowywanych do objęcia roli menedżerskiej i przedsiębiorców.

Po każdym spotkaniu uczestnicy dostaną zadania, które pozwolą im utrwalić i przećwiczyć wiedzę pozyskaną podczas warsztatów, jak również wzmocnić proces zmiany. Ćwiczenia można konsultować z trenerem.

Każde szkolenie rozpoczynamy panelem dyskusyjnym:

– co zostało wdrożone po ostatnim spotkaniu?
– z jakimi problemami spotkali się uczestnicy?
– jak poradzili sobie z wyznaczonymi zadaniami?


Zamów już dzisiaj z gwarancją miejsca!


FIRST TIME MANAGER

Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba.


Zamów 5-dniowy PAKIET
niezwykle praktycznych warsztatów
z ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM: Brygadzista, Mistrz, Kierownik.


Sukces oparty na praktycznej wiedzy

MODUŁ I – KOMUNIKACJA I WYWIERANIE WPŁYWU
31.01.2018r.

MODUŁ II – WZMOCNIENIE POSTAWY ASERTYWNEJ, TECHNIKI REDUKCJI STRESU
28.02.2018r.

MODUŁ III – POZAFINANSOWE METODY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW
28.03.2018r.

MODUŁ IV – ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
25.04.2018r.

MODUŁ V – ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
23.05.2018r.

Program szkolenia


MODUŁ I – KOMUNIKACJA I WYWIERANIE WPŁYWU

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


 

1. Aksjomaty komunikacji

  • Zasady procesu komunikacji
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne
  • Najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji

2. Techniki wywierania wpływu

  • Budowanie pozytywnego wizerunku – autokreacja
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji
  • Motywy postępowania, mechanizmy obronne, biologiczne podstawy psychologii konfliktu
  • Budowanie skutecznej argumentacji motywującej partnerów/rozmówców do oczekiwanego działania
  • Prawa i techniki perswazji

3. Prowadzenie rozmów korygujących/motywujących/oceniających

  • Budowanie skutecznej argumentacji motywującej partnerów/rozmówców do oczekiwanego działania
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami partnerów
  • Konstruktywna asertywna krytyka

Korzyści dla uczestników:

  • Zwiększenie umiejętności skutecznego i bezkonfliktowego oddziaływania na współpracowników
  • Doskonalenie komunikacji międzyludzkiej
  • Budowanie pozytywnych relacji międzyludzkich
  • Skuteczne argumentowanie
  • Wywieranie wpływu na poziomie świadomym i nieświadomym
  • Zapobieganie sytuacjom konfliktowym
  • Nie uleganie manipulacyjnym postawom partnerów
  • Utrzymanie postawy asertywnej w trudnych sytuacjach

 


MODUŁ II – WZMOCNIENIE POSTAWY ASERTYWNEJ, TECHNIKI REDUKCJI STRESU

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


 

1. Geneza konfliktu

  • Źródła powstawania konfliktu
  • Sposoby pokierowania konfliktem:
    • pozytywne konsekwencje konfliktu
    • negatywne konsekwencje konfliktu
  • Metody rozwiązywania konfliktu:
    • wymuszanie
    • łagodzenie
    • kompromis
    • kooperacja
    • walka
  • Okno Johnari – analiza konfliktów interpersonalnych

2. Techniki redukcji stresu

  • Definicja pojęcia „stres”
  • Poziomy stresu
  • Stres pozytywny i negatywny, źródła i przyczyny stresu
  • Spirala stresu
  • Bariery komunikacyjne jako jedne z głównych źródeł stresu
  • Oznaki stresu w poszczególnych sferach – myślenia, zachowania, emocji i ciała – konsekwencje długotrwałego stresu
  • Interakcyjny model stresu
  • Zasoby odpornościowe i właściwości psychologiczne człowieka, pomocne w radzeniu sobie ze stresem
  • Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem

3. Wzmocnienie postawy asertywnej

  • Rozwijanie samokontroli
  • Wzmacnianie umiejętności wyboru
  • Praca z „hamulcami” asertywności
  • Budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie
  • Poszerzanie samowiedzy
  • Życie w zgodzie ze swoimi wartościami
  • Wytyczanie realistycznych celów dbanie o siebie, kontakt ze swoimi uczuciami
  • Rozwijanie samokontroli wzmacnianie umiejętności wyboru

Korzyści dla uczestników:

  • Zapoznanie się z przyczynami powstawania konfliktu
  • Poszerzenie wiedzy i doskonalenie umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych
  • Wzmocnienie poczucia własnej wartości
  • Poznanie technik redukcji stresu
  • Wzmocnienie postawy asertywnej
  • Wczesna reakcja na zarzewie konfliktu w oparciu o dobre relacje pracownicze i koncentracje na zadaniach, a nie na ludziach
  • Ukierunkowanie konfliktu do szukania nowych lepszych rozwiązań, np. nowego rozwiązania problemu lub znalezienie lepszych lub nowych sposobów oszczędności
  • Asertywne zachowanie się w konkretnych interakcjach (roszczeniowo zorientowany kontrahent, pracownik)
  • Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie

 


MODUŁ III – POZAFINANSOWE METODY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


 

1. Motywacja indywidualna i zespołowa

  • Co nas motywuje
  • Motywacja indywidualna vs. zespołowa
  • Jak połączyć motywację pracownika, zespołu z celami firmy

2. Wprowadzanie pracowników w stan „przepływu” – pobudzanie motywacji

  • Wprowadzenie do teorii „przepływu”
  • Metody wykorzystania
  • Wzbudzanie siły motywacyjnej

3. Wykorzystanie narzędzi dostępnych w pracy

  • Co oferuje firma
  • Jak wykorzystać to w pracy

4. Przełamywanie oporu przed zmianą

  • Determinanty zmiany
  • Przygotowanie się do nowego
  • Przekonanie pracownika do zmiany

Na szkoleniu uczestnicy zdobędą umiejętności:

  • Wspierania, motywowania i budowania zespołu
  • Rozpoznawania rzeczywistych intencji i motywacji podwładnych oraz partnerów dyskusji i prowadzonych działań (bazowanie na faktach, nie własnych wyobrażeniach)
  • Inspirowania pracowników do efektywnego działania
  • Wprowadzanie zmian angażujących pracowników do działania
  • Budowanie wspólnego systemu motywacyjnego wszystkich pracowników

 


MODUŁ IV – ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


 

1. Rola menadżera

  • Główne zadania w organizacji
  • Oczekiwania pracowników
  • Pozytywy, negatywy

2. Wyznaczanie celów i zadań

  • Rola celów i zadań w pracy menadżera
  • Przełamywanie oporu u pracownika przed zmianą
  • Jednoczenie pracowników wokół wspólnego celu

3. Bieżąca ocena pracy pracowników

  • Rola oceny w rozwoju i motywacji pracownika
  • Co oceniać by motywować
  • Przygotowanie kryteriów do oceny

4. Prowadzenie rozmów oceniających/motywujących/korygujących z pracownikami

  • Przygotowanie się do rozmowy
  • Wykorzystanie 5xW w rozwiązywaniu problemów oraz rozwoju pracownika
  • Wywieranie pozytywnego wpływu na pracownika

Korzyści dla uczestników:

  • Umiejętny wybór najskuteczniejszej formy zarządzania podległym personelem
  • Analiza przyczyn powstawania konfliktów wewnątrz zespołowych i określenie metod zapobiegania im
  • Doskonalenia postawy asertywnej
  • Umiejętność skutecznej argumentacji i wywierania pozytywnego wpływu na drodze werbalnej i pozawerbalnej, co pozwala budować pozytywny wizerunek własny oraz reprezentowanej organizacji
  • Zdolność lepszego dostrzegania potrzeb zespołu i skuteczniejszego reagowania na konflikt w zespole w oparciu o świadomą postawę asertywną w trudnych sytuacjach
  • Umiejętność efektywnego delegowania uprawnień w oparciu o plan pracy

 


MODUŁ V – ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


 

1. Czym jest zarządzanie sobą w czasie

  • Główne przeszkody w zarządzaniu czasem
  • Autoanaliza – moje nawyki a wykorzystanie czasu
  • Pożeracze czasu

2. Metody i narzędzia organizacji pracy

  • Organizacja dnia, tygodnia, miesiąca
  • Priorytety – czym się kierować przy ich wyborze
  • Właściwe wyznaczanie celów
  • Reguły planowania

3. Delegowanie

  • Zasady delegowania
  • Przełamywanie oporu przed zmianą
  • Motywowanie i ocena realizacji zadań

Korzyści dla uczestników:

  • Umiejętność odróżniania tego co najważniejsze od tego co mniej ważne
  • Poznanie najbardziej skutecznych technik pomocnych we właściwym zarządzaniu czasem
  • Zdobycie umiejętności efektywnego planowania
  • Poznanie głównych przeszkód w optymalnym wykorzystywaniu czasu
  • Poznanie metod, które pozwolą odciążyć się, przekazując zadania innym
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

PRAKTYCZNA FORMUŁA ZAJĘĆ

  • Interaktywny wykład – przekazywanie teorii na podstawie analizy przypadków
  • Symulacje
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Testy
  • Sesje z kamerą
  • Dyskusja i analiza problemu
  • Wymiana doświadczeń

Adresaci

Szkolenie skierowane jest do:

  • menedżerów o krótkim stażu na stanowisku kierowniczym
  • menedżerów z awansu wewnętrznego
  • specjalistów przygotowywanych do awansu na stanowisko menedżerskie
  • brygadzistów, mistrzów i liderów
  • szefów dążących do pogłębienia swoich kompetencji menedżerskich

W ciągu pierwszych 18 miesięcy aż 40% nowo mianowanych menedżerów traci swoje stanowisko.  Takie są dane statystyczne.  Nikt nie rodzi się menedżerem.

Pojawiają się problemy z motywowaniem zespołu, z przekazywaniem informacji, dyscyplinowaniem, budowaniem autorytetu lidera, przywódcy, brakiem szacunku u podwładnych, którzy im nie ufają i nie identyfikują się z ich decyzjami. Pokażemy i przećwiczymy jak to zmienić.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie