PLANER

Wszelka przewaga konkurencyjna opiera się na niematerialnych wartościach firmy. Wartości niematerialne kryją się w ludziach.J. Low, P. Cohen Kalafut

Menu

Przeciw rutynie zawodowej, na wprost kreatywności w biznesie

Termin: Do ustalenia

Kategoria: HR, kadry, sekretariat, Rozwój menedżerski

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Program szczegółowy szkolenia

1. Analiza środowiska pracy.
(Omówienie własnej aktywności zawodowej, uwzględnienie czynników środowiskowych i psychologicznych związanych z aktualną działalnością zawodową)

  • czym jest praca (dylemat „muszę, czy chcę”)
  • teoria X i Y
  • doświadczenie zawodowe i jego pozytywne strony
  • analiza czynników motywujących i demotywujących nas w pracy,
  • proces uczenia się i nabywania doświadczenia przez osoby dorosłe
  • twój styl uczenia się – test

2. Bilans własnej kariery zawodowej.
(Refleksja nt. własnych osiągnięć i poznanie własnych zasobów w sferze zawodowej)

  • ustalanie celów zawodowych indywidualnych i zespołowych
  • elementy zarządzania sobą i gospodarowania czasem
  • analiza SWOT- „wiem , kim jestem”
  • profilaktyka wypalenia zawodowego (testy diagnozujące i metody pokonywania stresu i rutyny w pracy)
  • jak nie dać się rutynie? Sposoby przełamywania niechęci do zmiany zachowań

3. Wyjdź z nawyków i pokonaj rutynę

  • jakie mechanizmy odpowiadają za powstawanie nawyków?
  • dlaczego ludzie nie lubią zmian?
  • lider zmiany
  • wprowadzanie nowych rozwiązań- jak zarządzić zmianą
  • delegowanie uprawnień- nierutynowy motywator (kiedy , komu, ile, jak)
  • rozpoznawanie potrzeb pracowniczych – użyteczne teorie motywacji
  • przekonania i myślenie pracownika -sojusznikiem do poznania nowości (psychologiczne uwarunkowania wpływające na efekty działań)
  • kreatywne myślenie a obciążenia wynikające ze schematycznego podejścia do pracy

4. Bez rozmowy ani rusz…

  • komunikacja interpersonalna (nadawca, słuchacz, trafny przekaz, komunikaty pozawerbalne, wiarygodność i autoprezentacja nadawcy,)
  • aktywne słuchanie- trzeba dobrze wiedzieć „co” !
  • asertywność- przekaz bez agresji i uległości
  • jak chwalić, wzmacniać i motywować siebie i pracowników?- by język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa…
  • przekaz perswazyjny, czyli jak to zrobić, żeby innym się chciało chcieć

5. Współpraca w zespole pracowniczym

  • role grupowe, reguły funkcjonowania grupy
  • „razem czy osobno?”- podział zadań, współpraca , czy rywalizacja
  • efektywna komunikacja w zespole zadaniowym (reguły grupowego porozumiewania się, bariery komunikowania się)
  • style kierowania zespołem, efektywny szef
  • konflikty, kryzysy- zwiastuny zmiany

Zajęcia w formie warsztatowej, uczestnicy aktywnie uczestniczą w zadaniach, tworzą własne rozwiązania i strategie działań
(ćwiczenia zespołowe, praca w grupie, tworzenie rozwiązań metodą burzy mózgów- omówienie i podsumowywanie efektów pracy)

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania