Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • HR, kadry, sekretariat

PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”

Szkolenie adresowane jest do osób pragnących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie współpracy i asertywnej komunikacji z szefem, klientami i współpracownikami. Szkolenie umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie: Nowoczesnej pracy w sekretariacie Kreowania profesjonalnego wizerunku w sekretariacie Zdobycie wiedzy potrzebnej do wspomagania przełożonych w procesie zarządzania oraz komunikowania się ze współpracownikami i klientami Zdobycie umiejętności efektywnego zarządzania czasem, poprzez wyeliminowanie wiele uciążliwych i czasochłonnych czynności Organizacji różnego rodzaju spotkań biznesowych, konferencji, przyjmowaniu gości Prowadzenia biznesowych rozmów przez telefon

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Osiągnięcie prestiżu firmy poprzez wykreowanie wizerunku i zdobycie właściwej umiejętności w komunikacji interpersonalnej oraz pisemnej w wersji papierowej i elektronicznej
  • Zdobycie wiedzy potrzebnej do wspomagania przełożonych w procesie zarządzania oraz komunikowania się ze współpracownikami i klientami
  • Zdobycie umiejętności efektywnego zarządzania czasem, poprzez wyeliminowanie wiele uciążliwych i czasochłonnych czynności

Program szkolenia

  • Rola sekretarki – asystentki – kreowanie i podtrzymywanie pozytywnych stosunków interpersonalnych – sekretarka czy asystentka?
  • Twórcze rozwiązywanie sytuacji konfliktowych – samodyscyplina, wyeliminowanie własnych niedobrych przyzwyczajeń, zachowanie dobrego samopoczucia w trudnych sytuacjach, dyskrecja, dyplomacja takt i opanowanie
  • Jak sobie radzić ze stresem w miejscu pracy (inscenizowanie scenek z kamerą)
  • Współpraca z szefem – jak sobie ułożyć stosunki z szefem? jak sobie zjednać szefa?
  • Kontrola terminów, plan pracy szefa (m.in. bezpłatny kalendarz internetowy)
  • Przyjmowanie interesantów – vademecum obsługi klienta
  • Prowadzenia rozmów telefonicznych – doskonalenie umiejętności komunikowania się przez telefon (jak Cię słyszą, tak cię widzą)
  • Akty normatywne we firmie – prawidłowe sporządzanie uchwał, zarządzeń, decyzji
  • Zasady ochrony danych osobowych w sekretariacie
  • Czynności kancelaryjne sekretariatów – zarządzanie korespondencją m.in. oznaczenia dekretacji pism, obieg dokumentacji
  • „Instrukcja kancelaryjna” – tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniając jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentacji aktowej (elementarz postępowania z dokumentacją)
  • „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt” – oznaczanie, rejestracja, łączenie spraw i przechowywanie akt, (obowiązkowy niezbędnik do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentacji)
  • Pisma – sporządzanie pism biznesowych, etapy powstawania dobrego tekstu, sztuka pisania dobrych listów, style pism urzędowych
  • Język korespondencji w kontaktach międzynarodowych – style pism
  • Elektroniczny obieg dokumentacji (wprowadzenie do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach), sporządzanie dokumentacji w wersji elektronicznej, jak pisać dobre e-maile, zarządzanie poczta elektroniczną (podstawa prawna),  elektroniczne archiwizowanie dokumentacji
  • Organizacja i obsługa zebrań – przygotowanie materiałów i zaproszeń
  • Protokołowanie – plan protokołu, pułapki protokołowania
  • Sporządzanie raportów pisemnych, notatek służbowych – elementy notatki
  • Pisanie do mediów – pisanie informacji
  • Łatwość w opracowywaniu trudnych zadań – planowanie – cel – mapy myśli
  • Przekazywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego lub składnicy akt – sporządzanie spisów zdawczo – odbiorczych, ewidencja dokumentacji w archiwum zakładowym

Adresaci

Szkolenie adresowane jest do osób pragnących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie współpracy i asertywnej komunikacji z szefem, klientami i współpracownikami.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie