logotyp-prestige-eck

Umysł rozciągnięty nową ideą nigdy nie powraca do swych pierwotnych wymiarówOliver Wendell Holmes

Menu

PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”

Termin: Do ustalenia

Kategoria: HR, kadry, sekretariat, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Osiągnięcie prestiżu firmy poprzez wykreowanie wizerunku i zdobycie właściwej umiejętności w komunikacji interpersonalnej oraz pisemnej w wersji papierowej i elektronicznej
  • Zdobycie wiedzy potrzebnej do wspomagania przełożonych w procesie zarządzania oraz komunikowania się ze współpracownikami i klientami
  • Zdobycie umiejętności efektywnego zarządzania czasem, poprzez wyeliminowanie wiele uciążliwych i czasochłonnych czynności
Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do osób pragnących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie współpracy i asertywnej komunikacji z szefem, klientami i współpracownikami.

Program szczegółowy szkolenia
  • Rola sekretarki – asystentki – kreowanie i podtrzymywanie pozytywnych stosunków interpersonalnych – sekretarka czy asystentka?
  • Twórcze rozwiązywanie sytuacji konfliktowych – samodyscyplina, wyeliminowanie własnych niedobrych przyzwyczajeń, zachowanie dobrego samopoczucia w trudnych sytuacjach, dyskrecja, dyplomacja takt i opanowanie
  • Jak sobie radzić ze stresem w miejscu pracy (inscenizowanie scenek z kamerą)
  • Współpraca z szefem – jak sobie ułożyć stosunki z szefem? jak sobie zjednać szefa?
  • Kontrola terminów, plan pracy szefa (m.in. bezpłatny kalendarz internetowy)
  • Przyjmowanie interesantów – vademecum obsługi klienta
  • Prowadzenia rozmów telefonicznych – doskonalenie umiejętności komunikowania się przez telefon (jak Cię słyszą, tak cię widzą)
  • Akty normatywne we firmie – prawidłowe sporządzanie uchwał, zarządzeń, decyzji
  • Zasady ochrony danych osobowych w sekretariacie
  • Czynności kancelaryjne sekretariatów – zarządzanie korespondencją m.in. oznaczenia dekretacji pism, obieg dokumentacji
  • „Instrukcja kancelaryjna” – tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniając jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentacji aktowej (elementarz postępowania z dokumentacją)
  • „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt” – oznaczanie, rejestracja, łączenie spraw i przechowywanie akt, (obowiązkowy niezbędnik do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentacji)
  • Pisma – sporządzanie pism biznesowych, etapy powstawania dobrego tekstu, sztuka pisania dobrych listów, style pism urzędowych
  • Język korespondencji w kontaktach międzynarodowych – style pism
  • Elektroniczny obieg dokumentacji (wprowadzenie do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach), sporządzanie dokumentacji w wersji elektronicznej, jak pisać dobre e-maile, zarządzanie poczta elektroniczną (podstawa prawna),  elektroniczne archiwizowanie dokumentacji
  • Organizacja i obsługa zebrań – przygotowanie materiałów i zaproszeń
  • Protokołowanie – plan protokołu, pułapki protokołowania
  • Sporządzanie raportów pisemnych, notatek służbowych – elementy notatki
  • Pisanie do mediów – pisanie informacji
  • Łatwość w opracowywaniu trudnych zadań – planowanie – cel – mapy myśli
  • Przekazywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego lub składnicy akt – sporządzanie spisów zdawczo – odbiorczych, ewidencja dokumentacji w archiwum zakładowym
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK
Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje
    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania

    Na podstawie 62 opinii.
    Sebastian Szaforz
    Sebastian Szaforz
    2022-10-29
    Polecam z całego serca ...
    Marcin J
    Marcin J
    2022-10-26
    Rzetelnie przeprowadzony kurs na wózki jezdniowe podnośników od samego początku do końca, serdecznie polecam, zdane za pierwszym razem,
    Vitalii Bilenkyi
    Vitalii Bilenkyi
    2022-10-26
    Jestem szczęśliwy, zdałem )
    Paweł Sokół
    Paweł Sokół
    2022-10-26
    Super merytoryczny kurs Polecam
    Paul Socha
    Paul Socha
    2022-10-26
    Profesjonalna firma i szkolenie z zapewnionym egzaminem ... Polecam każdemu kursy u nich
    Juliusz Więckowski
    Juliusz Więckowski
    2022-09-09
    Pełen profesjonalizm Firma dba by kursant był przygotowany do zdania egzaminu Firma dostarcza materiały szkoleniowe, testy oraz fachowego i wymagającego instruktora Dzięki temu wystarczy się przyłożyć i zdobywa się upragnione lub potrzebne uprawnienia Ja osobiście dzięki ECK Prestige zdobyłem uprawnienia do obsługi wózków specjalistycznych Polecam !!!
    Zobacz więcej opinii