PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”
Termin: Do ustalenia
Kategoria: HR, kadry, sekretariat, Rozwój interpersonalny
Liczba godzin: Do ustalenia
Miasto: Do ustalenia
Cena: Do ustalenia
Cele i korzyści szkolenia
- Osiągnięcie prestiżu firmy poprzez wykreowanie wizerunku i zdobycie właściwej umiejętności w komunikacji interpersonalnej oraz pisemnej w wersji papierowej i elektronicznej
- Zdobycie wiedzy potrzebnej do wspomagania przełożonych w procesie zarządzania oraz komunikowania się ze współpracownikami i klientami
- Zdobycie umiejętności efektywnego zarządzania czasem, poprzez wyeliminowanie wiele uciążliwych i czasochłonnych czynności
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest do osób pragnących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie współpracy i asertywnej komunikacji z szefem, klientami i współpracownikami.
Program szczegółowy szkolenia
- Rola sekretarki – asystentki – kreowanie i podtrzymywanie pozytywnych stosunków interpersonalnych – sekretarka czy asystentka?
- Twórcze rozwiązywanie sytuacji konfliktowych – samodyscyplina, wyeliminowanie własnych niedobrych przyzwyczajeń, zachowanie dobrego samopoczucia w trudnych sytuacjach, dyskrecja, dyplomacja takt i opanowanie
- Jak sobie radzić ze stresem w miejscu pracy (inscenizowanie scenek z kamerą)
- Współpraca z szefem – jak sobie ułożyć stosunki z szefem? jak sobie zjednać szefa?
- Kontrola terminów, plan pracy szefa (m.in. bezpłatny kalendarz internetowy)
- Przyjmowanie interesantów – vademecum obsługi klienta
- Prowadzenia rozmów telefonicznych – doskonalenie umiejętności komunikowania się przez telefon (jak Cię słyszą, tak cię widzą)
- Akty normatywne we firmie – prawidłowe sporządzanie uchwał, zarządzeń, decyzji
- Zasady ochrony danych osobowych w sekretariacie
- Czynności kancelaryjne sekretariatów – zarządzanie korespondencją m.in. oznaczenia dekretacji pism, obieg dokumentacji
- „Instrukcja kancelaryjna” – tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniając jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentacji aktowej (elementarz postępowania z dokumentacją)
- „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt” – oznaczanie, rejestracja, łączenie spraw i przechowywanie akt, (obowiązkowy niezbędnik do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentacji)
- Pisma – sporządzanie pism biznesowych, etapy powstawania dobrego tekstu, sztuka pisania dobrych listów, style pism urzędowych
- Język korespondencji w kontaktach międzynarodowych – style pism
- Elektroniczny obieg dokumentacji (wprowadzenie do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach), sporządzanie dokumentacji w wersji elektronicznej, jak pisać dobre e-maile, zarządzanie poczta elektroniczną (podstawa prawna), elektroniczne archiwizowanie dokumentacji
- Organizacja i obsługa zebrań – przygotowanie materiałów i zaproszeń
- Protokołowanie – plan protokołu, pułapki protokołowania
- Sporządzanie raportów pisemnych, notatek służbowych – elementy notatki
- Pisanie do mediów – pisanie informacji
- Łatwość w opracowywaniu trudnych zadań – planowanie – cel – mapy myśli
- Przekazywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego lub składnicy akt – sporządzanie spisów zdawczo – odbiorczych, ewidencja dokumentacji w archiwum zakładowym
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.
Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.
Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.
Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:
- planowania i realizacji szkoleń oraz
- usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.
Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.
Możliwości uzyskania
dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK
Formularz kontaktowy
Dodatkowe informacje
Szkolenie dostępne na zamówienie
Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.
Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.
Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych, albo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione.
Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania