Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • HR, kadry, sekretariat

PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, PODSTAWY OUTPLACEMENTU, DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH

Poznanie mechanizmów związanych z naborem, motywowaniem i wspieraniem rozwoju kariery pracowników Nabycie umiejętności konstruowania programu outplacementu Doskonalenie umiejętności komunikacji społecznej, interpersonalnej Poznanie metod radzenia sobie ze stresem

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Poznanie mechanizmów związanych z naborem, motywowaniem i wspieraniem rozwoju kariery pracowników
  • Nabycie umiejętności konstruowania programu outplacementu
  • Doskonalenie umiejętności komunikacji społecznej, interpersonalnej
  • Poznanie metod radzenia sobie ze stresem

Program szkolenia

1. Jak poszukiwać, zjednywać i utrzymać najlepszych pracowników?

  • Człowiek najcenniejszym zasobem firmy
  • Jakiego pracownika potrzebuję? (profile osobowe pracowników)
  • Jak przedstawić swoją firmę, aby zainteresowali się nią wartościowi pracownicy?
  • Proces rekrutacji
    • Na co zwracać uwagę, czytając dokumenty kandydata?
    • Sztuka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
  • Ocenianie pracowników – jak oceniać pracowników przyjętych na okres próbny?
  • Modele motywacji pracowników – praktyczne podejście do motywowania pracowników
  • Strategia firmy w dziedzinie motywowania pracowników

2. Jak z klasą zwolnić pracowników?

  • Outplacement grupowy i indywidualny
  • Konstruowanie planu outplacementu
  • Uaktywnianie Urzędu Pracy – rola doradcy zawodowego
  • Korzyści dla firmy decydującej się na program outplacementowy

3. Kształtowanie relacji pracowniczych a efektywność pracowników

  • Komunikacja społeczna, interpersonalna
  • Rola procesu komunikowania się w organizacji
  • Niezbędne umiejętności konieczne do prawidłowego przebiegu procesu komunikowania się
  • Bariery w komunikacji

4. Jak skutecznie radzić sobie ze stresem

  • Sposoby podnoszenia odporności na stres
  • Spożytkowanie stresu
  • Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, konfliktowych, sytuacjach przeciążenia
  • Techniki szybkiego odprężania się
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Prowadzący

wykladowca993453464536Profesor nauk o zarządzaniu i jakości, socjolog, specjalista ds. public relations i adiunkt w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych UE Katowice oraz w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego. Pełni rolę kierownika studiów podyplomowych "Psychologia Menedżerska". Jest trenerem i konsultantem m. in. agencji public relations oraz firm doradczych i szkoleniowych. Zrealizowała liczne projekty doradcze i szkoleniowe. Jest autorką ponad 140 publikacji naukowych i podręczników z zakresu konfliktu społecznego, komunikowania, public relations oraz społecznej odpowiedzialności. Publikuje także artykuły publicystyczne dotyczące komunikowania. Uczestnik międzynarodowych konferencji i sympozjów, ekspert wielu projektów europejskich. Aktywna uczestniczka treningów i szkoleń dotyczących negocjacji i mediacji w Uniwersytecie Cambridge w Wielkiej Brytanii, stypendystka Uniwersytetu w Cambridge, członek międzynarodowego zespołu badawczego w Uniwersytecie w Cambridge, stypendystka Cambridge Colleges Hospitality Scheme for Central and Eastern European Scholars, stypendystka Leverhulme Foundation. Współorganizator cyklicznej konferencji PR Forum Public Relations: Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce. Czynnie uczestniczy w międzynarodowych sympozjach i konferencjach. Autorka wysokoocenianych treningów menedżerskich oraz warsztatów szkoleniowych w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, rozwiązywania problemów reklamacyjnych, negocjacji, budowania zespołów i efektywnego zarządzania personelem. Od wielu lat współpracuje z kadrą menedżerską wyższego i średniego szczebla. Laureatka branżowej nagrody P R O TO N Y  dla NAJLEPSZYCH  PR- owców w 2012 roku.  Autorka publikacji z zakresu konfliktu społecznego, zarządzania personelem, public relations i licznych publikacji, między innymi:

  • "Jak dbać o wizerunek firmy"
  • "Wpływ reputacji firmy na jej wizerunek"
  • "Dziesięć sposobów na osiągnięcie satysfakcji w pracy"
  • "Sytuacja kryzysowa-dramat czy wyzwanie" itp.
  • " Wpływ konfliktów organizacyjnych na rozwój kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie"
  • " Dylematy etyczne specjalistów public relations w  procesie zarządzania kryzysem"
  • " Konflikty i ich rozwiązywanie w jednostkach ochrony zdrowia"
  • " Społeczna odpowiedzialność w sektorze bankowym" , itp .
W swojej bogatej karierze trenerskiej przeszkoliła kilka tysięcy menedżerów wyższego i średniego szczebla oraz pracowników liniowych wielu firm produkcyjnych, handlowych, usługowych oraz banków z całej Polski. Potrafi zaktywizować najtrudniejsze grupy szkoleniowe. Szkolenia realizowane z jej udziałem są wysoko oceniane nawet przez najbardziej wymagających uczestników. Prowadzi indywidualny coaching dla menedżerów. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia istoty problemu. Jakość pracy potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności. Została wyróżniona przez Walne Zebranie Członków PSPR tytułem członkini honorowej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Tytuł ten otrzymują byli prezesi PSPR po skończonej kadencji, a także na wniosek Walnego Zebrania Członków osoby o nadzwyczajnych osiągnięciach w ramach integracji i edukacji w branży PR.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie

    Podobne szkolenia