logotyp-prestige-eck

Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, prawdopodobnie wylądujesz gdzieś indziejdr Laurence J. Peter, pedagog kanadyjski

Menu

IDEALNA SEKRETARKA – PROFESJONALIZM W FIRMIE (2 dni)

Termin: Do ustalenia

Kategoria: HR, kadry, sekretariat

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Celem szkolenia jest udoskonalenie własnych zasobów merytorycznych i psychologicznych asystentki – sekretarki w aspekcie pełnionej roli prawej ręki szefa i „wizytówki” firmy.

Program szczegółowy szkolenia

1. SEKRETARIAT – FIRMOWE CENTRUM DOWODZENIA

▪ profesjonalny duet – efektywna współpraca z szefem (prowadzenie terminarza, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy);
▪ udział sekretarki w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie, korespondencja tradycyjna i elektroniczna; elementy zarządzania czasem;
▪ prowadzenie rozmów telefonicznych, zachowanie w sytuacji reklamacji, strategie prezentacji oferty firmy;
▪ public relations firmy; elementy pozytywnej autoprezentacji

Określenie istoty, celu, strategii profesjonalnego funkcjonowania sekretariatu.Uczestnicy metodą grupowego tworzenia pomysłów dzielą się własnymi doświadczeniami i mają możliwość poszerzenia wiedzy i kompetencji poprzez mini wykład prowadzony przez trenera.

2. TWORZENIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU SEKRETARKI-ASYSTENTKI

A. płaszczyzna osobowościowo- komunikacyjna

▪ zdolności komunikacyjne ( poprawne porozumiewanie się, aktywne słuchanie, pułapki percepcyjne, przekaz pozawerbalny i jego formy)
▪ bez agresji i wycofania- działaj asertywnie ( stopniowanie i oswajanie agresji innych , radzenie sobie z krytyką – z manipulacją, obrona własnego terytorium psychologicznego);
▪ autopoznanie – testy analizujące własne zdolności komunikacyjne, poziom asertywności,
▪ komunikacja niewerbalna i asertywność;

Moduł prowadzony jest w oparciu o pracę w grupach, wykład i ćwiczenia praktyczne i testy a także mini wykład uzupełniony ćwiczeniami praktycznymi z zakresu komunikowania się

B. płaszczyzna zawodowo- merytoryczna

▪ etykieta, taktyki dobrego wizerunku, wygląd własny, kreacja otoczenia,
▪ „za pan brat” z urządzeniami biurowymi- etykieta biurowa w rozmowach przez telefon, listy, pisma, druki- mówią o mnie,
▪ coś dla ciała- poczęstunek, przyjęcie , barek i stół,
▪ poczucie humoru- jak myślisz co z tego wynika?

Moduł prowadzony w formie wykładu, ćwiczeń, dyskusji kierowanej

3. STRES – BEZ NIEGO ANI RUSZ

▪ mechanizm powstawania stresu, wczesna interwencja zaradcza- strategie pokonania złych emocji
▪ sposoby na brak czasu, zagospodarowanie dnia , ustalanie priorytetów i celów w czynnościach zawodowych- ćwiczenia praktyczne uzupełnione mini wykładem
▪ afirmacje, relaks, potęga podświadomości w odpoczynku- jak poświęcając 3 minuty dla siebie w pracy, możesz zyskać siłę na cały dzień

Moduł prowadzony jest w oparciu o mini wykład i ćwiczenia praktyczne

4. ANALIZA TRANSAKCYJNA SOJUSZNIKIEM ASYSTENTKI-SEKRETARKI

▪ model analizy transakcyjnej w komunikowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, efektywnej współpracy

Moduł prowadzony jest w oparciu o mini wykład i ćwiczenia w budowaniu wypowiedzi i zastosowaniu techniki

5. TRUDNE ROZMOWY MOGĄ BYĆ EFEKTYWNE – nie da się unikać rozmów z przełożonymi i współpracownikami. Możesz nauczyć się by te spotkania były profesjonalne i satysfakcjonujące. Czasami obecne w ich emocje są dobrym paliwem, które pozwala pokonać daleką drogę w tym zespole.

▪ dobre techniki porozumiewania się
▪ wykorzystanie emocji w rozmowie
▪ rozmowa z autorytetem – wyzwanie , które daje satysfakcję
▪ słuchaj i mów tak , by inni chcieli z tobą rozmawiać

6. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE BIUREM – ASPEKTY TWARDE

▪ zarządzanie przepływem informacji i obiegiem dokumentów
▪ informacja jako podstawa podjęcia decyzji
▪ nowoczesne metody pozyskiwania informacji
▪ zasady i formy korespondencji biurowej oraz wymogi językowe: stylistyka , kultura języka i jego skuteczność
▪ czynności kancelaryjne
▪ tworzenie, ewidencjowanie, archiwizacja dokumentacji
▪ organizacja spotkań zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych
▪ zasady poufności, stopień zabezpieczania informacji
▪ przygotowanie prezentacji
▪ optymalizacja pracy – kalendarz, planowanie dnia pracy, ustalanie priorytetów, celów i stosowanie właściwych procedur

Z myślą o wizerunku naszych Uczestniczek przygotowaliśmy zajęcia z Dress Codu w trakcie których będą miały możliwość skorzystania z stylizacji sylwetki w połączeniu z psychologią koloru.

– Wpływ kolorów na podświadomość
– Indywidualna analiza kolorystyczna
– Dobór garderoby i makijażu

Dodatkową atrakcją będzie pokaz makijażu.

Serdecznie zapraszamy!!!

Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje
    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania

    Na podstawie 62 opinii.
    Sebastian Szaforz
    Sebastian Szaforz
    2022-10-29
    Polecam z całego serca ...
    Marcin J
    Marcin J
    2022-10-26
    Rzetelnie przeprowadzony kurs na wózki jezdniowe podnośników od samego początku do końca, serdecznie polecam, zdane za pierwszym razem,
    Vitalii Bilenkyi
    Vitalii Bilenkyi
    2022-10-26
    Jestem szczęśliwy, zdałem )
    Paweł Sokół
    Paweł Sokół
    2022-10-26
    Super merytoryczny kurs Polecam
    Paul Socha
    Paul Socha
    2022-10-26
    Profesjonalna firma i szkolenie z zapewnionym egzaminem ... Polecam każdemu kursy u nich
    Juliusz Więckowski
    Juliusz Więckowski
    2022-09-09
    Pełen profesjonalizm Firma dba by kursant był przygotowany do zdania egzaminu Firma dostarcza materiały szkoleniowe, testy oraz fachowego i wymagającego instruktora Dzięki temu wystarczy się przyłożyć i zdobywa się upragnione lub potrzebne uprawnienia Ja osobiście dzięki ECK Prestige zdobyłem uprawnienia do obsługi wózków specjalistycznych Polecam !!!
    Zobacz więcej opinii