Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • HR, kadry, sekretariat

IDEALNA SEKRETARKA – PROFESJONALIZM W FIRMIE (2 dni)

Celem szkolenia jest udoskonalenie własnych zasobów merytorycznych i psychologicznych asystentki – sekretarki w aspekcie pełnionej roli prawej ręki szefa i „wizytówki” firmy.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest udoskonalenie własnych zasobów merytorycznych i psychologicznych asystentki – sekretarki w aspekcie pełnionej roli prawej ręki szefa i „wizytówki” firmy.

Program szkolenia

1. SEKRETARIAT – FIRMOWE CENTRUM DOWODZENIA

▪ profesjonalny duet – efektywna współpraca z szefem (prowadzenie terminarza, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy);
▪ udział sekretarki w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie, korespondencja tradycyjna i elektroniczna; elementy zarządzania czasem;
▪ prowadzenie rozmów telefonicznych, zachowanie w sytuacji reklamacji, strategie prezentacji oferty firmy;
▪ public relations firmy; elementy pozytywnej autoprezentacji

Określenie istoty, celu, strategii profesjonalnego funkcjonowania sekretariatu.Uczestnicy metodą grupowego tworzenia pomysłów dzielą się własnymi doświadczeniami i mają możliwość poszerzenia wiedzy i kompetencji poprzez mini wykład prowadzony przez trenera.

2. TWORZENIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU SEKRETARKI-ASYSTENTKI

A. płaszczyzna osobowościowo- komunikacyjna

▪ zdolności komunikacyjne ( poprawne porozumiewanie się, aktywne słuchanie, pułapki percepcyjne, przekaz pozawerbalny i jego formy)
▪ bez agresji i wycofania- działaj asertywnie ( stopniowanie i oswajanie agresji innych , radzenie sobie z krytyką – z manipulacją, obrona własnego terytorium psychologicznego);
▪ autopoznanie – testy analizujące własne zdolności komunikacyjne, poziom asertywności,
▪ komunikacja niewerbalna i asertywność;

Moduł prowadzony jest w oparciu o pracę w grupach, wykład i ćwiczenia praktyczne i testy a także mini wykład uzupełniony ćwiczeniami praktycznymi z zakresu komunikowania się

B. płaszczyzna zawodowo- merytoryczna

▪ etykieta, taktyki dobrego wizerunku, wygląd własny, kreacja otoczenia,
▪ „za pan brat” z urządzeniami biurowymi- etykieta biurowa w rozmowach przez telefon, listy, pisma, druki- mówią o mnie,
▪ coś dla ciała- poczęstunek, przyjęcie , barek i stół,
▪ poczucie humoru- jak myślisz co z tego wynika?

Moduł prowadzony w formie wykładu, ćwiczeń, dyskusji kierowanej

3. STRES – BEZ NIEGO ANI RUSZ

▪ mechanizm powstawania stresu, wczesna interwencja zaradcza- strategie pokonania złych emocji
▪ sposoby na brak czasu, zagospodarowanie dnia , ustalanie priorytetów i celów w czynnościach zawodowych- ćwiczenia praktyczne uzupełnione mini wykładem
▪ afirmacje, relaks, potęga podświadomości w odpoczynku- jak poświęcając 3 minuty dla siebie w pracy, możesz zyskać siłę na cały dzień

Moduł prowadzony jest w oparciu o mini wykład i ćwiczenia praktyczne

4. ANALIZA TRANSAKCYJNA SOJUSZNIKIEM ASYSTENTKI-SEKRETARKI

▪ model analizy transakcyjnej w komunikowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, efektywnej współpracy

Moduł prowadzony jest w oparciu o mini wykład i ćwiczenia w budowaniu wypowiedzi i zastosowaniu techniki

5. TRUDNE ROZMOWY MOGĄ BYĆ EFEKTYWNE – nie da się unikać rozmów z przełożonymi i współpracownikami. Możesz nauczyć się by te spotkania były profesjonalne i satysfakcjonujące. Czasami obecne w ich emocje są dobrym paliwem, które pozwala pokonać daleką drogę w tym zespole.

▪ dobre techniki porozumiewania się
▪ wykorzystanie emocji w rozmowie
▪ rozmowa z autorytetem – wyzwanie , które daje satysfakcję
▪ słuchaj i mów tak , by inni chcieli z tobą rozmawiać

6. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE BIUREM – ASPEKTY TWARDE

▪ zarządzanie przepływem informacji i obiegiem dokumentów
▪ informacja jako podstawa podjęcia decyzji
▪ nowoczesne metody pozyskiwania informacji
▪ zasady i formy korespondencji biurowej oraz wymogi językowe: stylistyka , kultura języka i jego skuteczność
▪ czynności kancelaryjne
▪ tworzenie, ewidencjowanie, archiwizacja dokumentacji
▪ organizacja spotkań zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych
▪ zasady poufności, stopień zabezpieczania informacji
▪ przygotowanie prezentacji
▪ optymalizacja pracy – kalendarz, planowanie dnia pracy, ustalanie priorytetów, celów i stosowanie właściwych procedur

Z myślą o wizerunku naszych Uczestniczek przygotowaliśmy zajęcia z Dress Codu w trakcie których będą miały możliwość skorzystania z stylizacji sylwetki w połączeniu z psychologią koloru.

– Wpływ kolorów na podświadomość
– Indywidualna analiza kolorystyczna
– Dobór garderoby i makijażu

Dodatkową atrakcją będzie pokaz makijażu.

Serdecznie zapraszamy!!!

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie