- Oferta
- HR, kadry, sekretariat
HRowiec z cHaRyzmą – employer branding, onboarding, HR Biznes Partner. Nowoczesne narzędzia i metody ZZL
Certyfikowane kompendium Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Organizacja podejmuje działania personalne nie po to, by zminimalizować słabości, lecz po to, by zmaksymalizować tkwiące w ludziach siły”. Peter F. Drucker Ludzie, to wyjątkowy i najważniejszy kapitał organizacji, a inwestycja w „zasoby ludzkie” jest wysoce opłacalna. Od jakości zasobów ludzkich: kompetencji, zaangażowania, poczucia identyfikacji z firmą, umiejętności współpracy, zależy dziś być albo nie być każdej organizacji. Nie ma przedsiębiorstwa bez dobrych ludzi.
Cele i korzyści
- tworzenie programów wdrożenia nowych pracowników do firmy
- zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu współczesnych metod i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi
- poznanie zasad budowania profili kompetencyjnych
- zapoznanie się z zaletami wprowadzenia i funkcjonowania systemu ocen okresowych w organizacji
- jak wykorzystać wewnętrzny PR do budowania motywacji pracowników
- poznanie praktycznych wskazówek dotyczących wszystkich zagadnień dotyczących tematyki zarządzania działami HR i rozwoju w przedsiębiorstwie: rekrutacja i selekcja, rozwój, motywowanie, ocenianie
- uświadomienie sobie wagi planowania i przeprowadzania tzw. ewaluacji szkoleń w celu podniesienia ich efektywności
- poznanie głównych narzędzi rozwojowych dostępnych na rynku
Certyfikowane kompendium Zarządzania Zasobami Ludzkimi
„Organizacja podejmuje działania personalne nie po to, by zminimalizować słabości, lecz po to, by zmaksymalizować tkwiące w ludziach siły”.
Peter F.Drucker
Program szkolenia
- Współczesne trendy w ZZL
- strategie ZZL – modele polityki personalnej
- HR jako strategiczny partner biznesowy – ewaluacja znaczenia polityki personalnej
- employer branding
- onboarding – czyli wdrożenie pracownika
- HR Biznes Partner – nowa rola i stanowisko
- funkcje działu personalnego
- ZZL oparte na kompetencjach
- czym są kompetencje, jak je mierzyć i rozwijać
- uniwersalny profil kompetencyjny będący podstawą wszystkich procesów HR
- Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników
- cykl uczenia się osób dorosłych
- cykl szkoleniowy w organizacji – czyli jak organizować efektywne szkolenia
- projektowanie planu szkoleń
- realizacja planu szkoleń
- badanie i ocena efektywności szkoleń
- inne metody rozwoju pracowników
- coaching
- metoda AC/DC
- badanie zadowolenia i satysfakcji pracowników
- Ocenianie pracowników – wpływ na efektywność
- czym jest ocena okresowa
- cele efektywnego oceniania
- etapy projektowania systemu ocen okresowych
- funkcje oceny
- sposoby prowadzenia rozmów oceniających
- zasady komunikacji w trakcie rozmowy
- pułapki psychologiczne w ocenie
- warunki obiektywnej oceny
- techniki radzenia sobie z obiekcjami
- samoocena a ocena przełożonego – szukanie konsensusu w przypadku rozbieżności
- jeśli nie ocena to co
- Podsumowanie
- mój plan działań na przyszłość
Metody szkoleniowe
- wykład z wykorzystaniem prezentacji PP (20%)
- analiza przypadku
- gry zespołowe i ćwiczenia grupowe
- dyskusje na forum
- kwestionariusze
- mini filmiki szkoleniowe
Adresaci
- specjaliści HR
- kadra kierownicza
- właściciele firm
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie